• ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

وجود بیش از ۵۰ هزار پلیس افتخاری در نیروی انتظامی

وجود بیش از ۵۰ هزار پلیس افتخاری در نیروی انتظامی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر جذب پلیس افتخاری در بدنه فراجا

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون نیروی انسانی فراجا گفت: با توجه به اینکه 50 نفر نیروی انسانی در بدنه فراجا مشغول به کار هستند، نیاز هست پلیس افتخاری با شرایط ویژه در این سازمان جذب نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردارمحمد زارعی در جمع خبرنگاران استان خراسان شمالی گفت: به شکر خدا، برابر تدابیر سلسله مراتب فرماندهی در سازمان نیرو‌های مسلح اقدامات بسیار خوبی در رابطه با حقوق و مزایای سربازان عزیز صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه حقوق کارکنان وظیفه تاکنون افزایش ۱۰۰ درصدی را به دنبال داشته، افزود: این روند باعث شده تا سطح رضایتمندی سربازان عزیز افزایش داشته باشد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه غالب ماموریت‌های انتظامی را پرسنل مرد انجام می‌دهند، یاد آور شد:، اما از حضور و انجام وظیفه خواهران عزیز نباید غافل شد، این عزیزان با توجه به مشاغل خاصی که برای آن‌ها تعریف شده است، اقدامات بسیار مطلوب و ارزشمندی را انجام می‌دهند.

سردار زارعی ادامه داد: امروز دشمنان نظام اسلامی با استفاده از حربه‌های مختلف قصد تخریب چهره پلیس را دارند و به شکر خدا و با هوشیاری تمام مسئولان دلسوز نظام این حربه‌ها تا کنون به جایی نرسیده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه مردم عزیز خدمات و تلاش‌های شبانه روزی پلیس را می‌بینند و از آن رضایت دارند، تصریح کرد: همین رضایت مندی مردم و مسئولان از پلیس باعث شده تا این سازمان بزرگ در مقام دوم و سوم دستگاه‌های برتر در سطح کشور قرار گیرد.

معاون نیروی انسانی فراجا همچنین به حوزه پلیس افتخاری در این سازمان اشاره کرد و گفت: مجموعه پلیس افتخاری با حضور در کنار ماموران خدوم انتظامی، انجام وظیفه می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس افتخاری به عنوان یک درگاه و اولویت برای جذب در فراجا مطرح است، گفت: در سطح کشور بیش از ۵۰ هزار پلیس افتخاری وجود دارد که این تعداد از اقشار مختلف در کنار ماموران انتظامی قرار گرفته اند.

سردار زارعی به شرایط ویژه برای استخدام در فراجا اشاره کرد و گفت: ولایت مداری، جانفشانی، ایثارگری و روحیه سلحشوری از جمله شرایط ویژه داوطلبان استخدام در فراجا است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه قرارگاه جهادی مسکن در فراجا، گفت: تاکید مسئولان این قرارگاه خصوصا فرمانده محترم فراجا بر برطرف شدن این دغدغه کارکنان است.

معاون نیروی انسانی فراجا خاطر نشان کرد: ساخت حدود ۶۰ هزار خانه سازمانی در دستور کار قرار گرفته و تا کنون نیز اقدامات خوبی در این رابطه انجام شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2596395
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد