• ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
  • 0k نظر «نمایش»

ورود به بازار کار سربازان با فراگیری یک مهارت در طول دوره خدمت

ورود به بازار کار سربازان با فراگیری یک مهارت در طول دوره خدمت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خدمت سربازی؛ فرصتی برای مهارت آموزی مشمولان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: سربازانی که در طول دوره خدمت یک مهارت فرا می گیرند، می توانند پس از اتمام خدمت سربازی خود وارد بازار کار شوند.

به گزارش ایرنا، سردار حسن شاهوارپور در نشست خبری اولین دوره مسابقات مهارتی سربازان که در سالن جلسات سپاه پاسداران استان خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه مسابقات در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: یکی از محورهای تشویق سربازان، رقابت های مهارتی است که در سطح نیروهای مسلح در ۱۵ رشته برگزار می‌شود، سربازان باید در یک رشته شرکت کنند و برترین‌های استان به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی بابیان اینکه مسابقات در رشته‌های درب و پنجره سازی، تیراندازی، پیرایشگری، عکاسی، امداد و نجات، تعمیرکولر، حفاظت فیزیکی و ... برگزار می‌شود، ادامه داد: مسابقات از سوم آبان تا ۲۰ آبان به صورت شهرستانی برگزار می شود و برترین‌های هر رشته، ۲۵ آبان به مرکز استان خوزستان و نفرات برتر و نخبه به تهران معرفی می‌شوند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه یکی از اقداماتی که سربازان در دوره خدمت سربازی آموزش می‌بینند حوزه امنیت در مقابل دشمنان و ضد انقلاب است، افزود: اولین مهارتی که سربازان آموزش می‌بینند مهارت نظامی است که علاوه بر آشنایی با سلاح، با امور مربوط به حوزه پشتیبانی مثل مخابرات و ... نیز آشنا می شوند.

لزوم توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان در این نشست با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید توسعه یابد، اظهار کرد: امسال بحث نهضت مهارت آموزی در استان شکل گرفته که تلاش می‌کنیم تمام ظرفیت‌های استان را در این راه بکارگیری کنیم.

شهرام ملایی هزاروندی بابیان اینکه ۱۹ هدف در این نهضت درنظر گرفته شده است گفت: آموزش مهارت به ۱۹ گروه هدف برای امسال در خوزستان برنامه ریزی شده که از جمله این گروه‌ها می‌توان به زنان خانه‌دار، دانش آموزان، فارغ التحصیلان، زندانیان و عشایر اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه فردی که مهارت دارد هیچگاه بیکار نخواهند بود افزود: مهارت‌هایی که در فنی و حرفه‌ای آموزش داده می‌شود با صرف کمترین هزینه تبدیل به فرصت شغلی می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان گفت: سربازی فرصتی است تا آنها مهارتی کسب کنند و از این طریق وارد بازار کار شوند.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2804609
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد