• ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
  • 1k نظر «نمایش»

پرداخت باقیمانده مطالبات سال ۱۴۰۰ رتبه بندی معلمان

پرداخت باقیمانده مطالبات سال ۱۴۰۰ رتبه بندی معلمان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تامین مطالبات سال گذشته رتبه بندی معلمان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش گفت: پرداخت پنجاه درصد باقی مانده مطالبات سال 1400 رتبه بندی معلمان در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نخستین دستور نظارتی خود را عصر امروز با بررسی تأخیر در پرداخت حقوق و مطالبات رتبه بندی معلمان و فرهنگیان آغاز کرد.

در این جلسه که اعضای این کمیسیون، معاونان آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه حضور دارند، علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مطابق دستور رئیس مجلس نتیجه این جلسه، دستور نظارتی جلسه علنی فردای مجلس است.

نمایندگان عضو این کمیسیون هم با بیان دیدگاه‌های خود و انتقاد از نحوه اجرای قوانین بودجه ۱۴۰۱ و رتبه بندی معلمان گفتند: دولت باید به وظایف قانونی در اجرای کامل رتبه بندی معلمان پای‌بند باشد تا دودش به چشم معلمان و فرهنگیان نرود، ولی این اتفاق اکنون افتاده است.

برخی هم گفتند: مجلس به ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات برای پیشگیری از اینگونه اتفاقات به وظایف نظارتی خود به طور کامل عمل نکرده است.

تأخیر در پرداخت حقوق و پرداخت نشدن مطالبات رتبه بندی معلمان و فرهنگیان در اسفند ۱۴۰۱ که اعتراض این گروه از کارکنان دولت را به دنبال داشت، موجب شد رئیس مجلس به کمیسیون آموزش و تحقیقات مأموریت دهد در چارچوب وظایف نظارتی مجلس، گزارشی تهیه و به صحن علنی ارائه کند.

معاون برنامه ریزی آموزش و پرورش خواستار تأمین «هر چه سریعتر» اعتبارات رتبه بندی در سال ۱۴۰۰ شد

به گفته معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز، با دستور رئیس جمهور و مساعدت سازمان برنامه و بودجه «همه مطالبات رتبه بندی معلمان مربوط به سال ۱۴۰۱ پرداخت شده است.»

صادق ستاری‌فر گفت «پرداخت ۵۰ درصد باقیمانده مطالبات سال ۱۴۰۰ رتبه بندی معلمان هم در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.» او همچنین از سازمان برنامه و بودجه هم خواسته برای پرداخت این معوقات، اعتبارات آن را هر چه سریعتر تأمین کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2719926
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k