• ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
  • 1k نظر «نمایش»

پیگیری مجوز جذب نیروهای خرید خدماتی آموزش و پرورش

پیگیری مجوز جذب نیروهای خرید خدماتی آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

معلمان خرید خدمات به قرارداد کار معین تبدیل وضعیت می شوند

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال پیگیری برای صدور مجوز جذب نیروهای خرید خدماتی هستیم تا به قراردادکار معین تبدیل وضعیت شوند.

به گزارش روز چهارشنبه دفتر این نماینده ، "محمد صالح جوکار" با اشاره به اینکه «معلمان خرید خدمات» حق دارند، ناراحت باشند، افزود: پس از گذشت چهار ماه از آغاز سال تحصیلی، متأسفانه حقوقشان به‌صورت کامل پرداخت نشده است؛ برای تبدیل وضعیت در طول این مدت، ۲ دستور از وزیر آموزش و پرورش گرفته شد ؛ ولی متأسفانه به دلیل مخالفت سازمان امور اداری و استخدامی، تا این لحظه اقدامی برای عملیاتی شدن این دستور، صورت نپذیرفته است.

وی به مشکلات معلمان خرید خدمات آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت: این قشر زحمت‌کش، سال‌ها زحمات بسیاری برای آموزش و پرورش فرزندان این مرز و بوم کشیده‌اند، ولی همچنان تعیین تکلیف نشده‌اند و چون ردیف استخدامی برایشان تعریف‌نشده، سازمان برنامه‌ و بودجه، اعتباری برای جذب و استخدام آن‌ها اختصاص نمی‌دهد؛ سال گذشته از طریق صنایع و معادن استان مبالغی اخذ و بخشی از حقوقشان پرداخت شد.

وی با تأکید بر به رسمیت شناختن حق اعتراض برای معلمان خرید خدمات گفت: اعتراض به وضع موجود، حق این معلمان عزیز است؛ ولی تعطیلی کلاس‌های درس دانش‌آموزان، به خاطر رفع نشدن مشکل استخدام این قشر خدوم، اقدام درستی نیست چون تعطیلی کلاس‌های درس، سبب بروز مشکلاتی برای خانواده‌ها و دانش آموزان و ایجاد بی نظمی در امر آموزش کشور خواهد شد.

جوکار افزود: اکنون پیگیر مجوز جذب از سازمان امور اداری و استخدامی کشور هستیم، تا با صدور مجوز ، معلمان خرید خدمات به قرارداد کار معین تبدیل وضعیت شوند و تعداد معلمان خرید خدمات در سطح کشور ۲۰ هزار نفر هستند.

افزون بر ۳۵۰ هزار دانش آموز در یکهزار و ۵۰۰ باب مدرسه استان یزد مشغول به تحصیل هستند و این استان ۷۰۰ معلم خرید خدمت دارد.

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع اخبار جذب و استخدام نیروی خرید خدمات آموزشی

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2829468
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k