• ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

پیگیری همسان سازی حقوق بازنشستگان از سوی مجلس

پیگیری همسان سازی حقوق بازنشستگان از سوی مجلس

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، نماینده حوزه انتخابیه مهریز گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش از سوی مجلس پیگیری می شود.

محمدرضا صباغیان یکشنبه شب در نشستی با فرهنگیان شهرستان مهریز افزود: همسان سازی حقوق معلمان بازنشسته با شاغلین همواره جزو دغدغه‌های اصلی این قشر است و هرچند تاکنون برای همسان سازی اقداماتی صورت گرفته ولی باید فعالیت‌ها در شان فرهنگیان باشد.

وی با قدردانی از پیشکسوتان تعلیم و تربیت و فرهنگیانی که نقش اصلی در تربیت نسل جوان کشور را بر عهده دارند ادامه داد: معلمان پیشکسوت که برای تربیت دانش آموزان زحمات زیادی کشیده‌اند باید بدون مشکل اقتصادی همچنان منشاء خدمات باشند.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نقش و جایگاه معلمان و پیشکسوتان تعلیم و تربیت در بخش‌های مختلف در جامعه بر هیچ فردی پوشیده نیست و باید علاوه بر مجلس سایر مسئولان نیز برای ارتقای جایگاه آنها تلاش کنند.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص آزمون استخدامی معلمان خرید خدمات نیز گفت: این موضوع جزو مسایلی است که بارها مطرح شده و مجلس و نمایندگان، حل مطالبات جامعه هدف این طرح را پیگیری می‌کنند.

صباغیان همچنین با تاکید بر همکاری بیشتر با خیران برای ساخت مدارس مورد نیاز در سطح حوزه انتخابیه مهریز گفت: در این خصوص همراهی خیران بسیار خوب است ولی باید در کنار آن اقدامات دولت افزایش یابد.

وی تاکید کرد: توجه به مسایل پرورشی در کنار امور آموزشی و عمرانی جزو مسایل مهمی است که انتظار می‌رود مدنظر تمامی فرهنگیان و دست اندرکاران آموزش و پرورش قرار گیرد.

در این نشست که در سالن آموزش و پرورش مهریز برگزار شد تعدادی از پیشکسوتان تعلیم و تربیت و معلمان به طرح دیدگاه‌های خود در خصوص ارتقای جایگاه و همسان سازی حقوق بازنشستگان پرداختند که مقرر شد توسط نماینده مجلس پیگیری شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و دارای ۱۳ هزار دانش آموز در ۱۰۷ مدرسه و یک هزار فرهنگی شاغل و ۲ هزار پیشکسوت تعلیم و تربیت است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2741599
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد