• ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
  • 1k نظر «نمایش»

کمبود حداقل ۶۰ هزار نیروی خدمتگزار و سرایدار در مدارس

کمبود حداقل ۶۰ هزار نیروی خدمتگزار و سرایدار در مدارس

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۰۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مدارس کشور به 60 هزار نیروی خدمتگزار و سرایدار نیازمند است

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: مدارس سراسر کشور با کمبود 60 هزار نیروی خدمتگزار و سرایدار مواجه است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، امانقلیچ شادمهر با اشاره به تدبیر صورت گرفته در کمیسیون آموزش برای ارتقای حقوق و شأن سرایداران و نیرو‌های خدمتگزار در مدارس، عنوان کرد: این قشر زحمتکش در مدارس کمترین حقوق در بین کارمندان و کارکنان دولت دریافت می‌کنند که طی سالیان گذشته هیچ توجهی به معیشت آنان نشده است.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وجود نیرو‌های خدماتی و خدمتگزار می‌تواند به افزایش کیفیت فضای آموزشی در مدارس سراسر کشور کمک کند، افزود: متأسفانه در حال حاضر بسیاری از مدارس با کمبود نیرو‌های سرایدار مواجه بوده و اگر هم برخی مدارس از وجود این عزیزان برخوردارند، حقوق و مزایای پایینی به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه حداقل ۶۰ هزار نیروی خدمتگزار و سرایدار در مدارس سراسر کشور نیازمندیم، گفت: نبود این نیرو‌ها از بین رفتن تجهیزات و وسایل در مدارس و حتی به سرقت رسیدن آن‌ها می‌شود و این عزیزان به افزایش امنیت و کیفیت مدارس نیز کمک می‌کنند.

شادمهر اضافه کرد: بر اساس مصوبه پیشنهادی کمیسیون آموزش در بودجه ۱۴۰۳، فوق العاده ویژه ۳۵ درصدی برای خدمتگزاران مدارس و ۵۰ درصدی برای سرایداران از حداقل حقوق دریافتی کارکنان دولت منظور خواهد شد که این پیشنهاد منجر به افزایش حقوق نیرو‌های خدمتگزار و سرایداران می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: امیدواریم با موافقت کمیسیون تلفیق بودجه این حمایت از نیرو‌های خدمتگزار و سرایدار فراهم شود تا حمایتی از این نیرو‌های خدوم باشد. این مصوبه پیشنهادی باید در کمیسیون تلفیق بودجه و صحن علنی تصویب و برای اجرا به تأیید شورای نگهبان برسد.

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع استخدام نیروی خدماتی در آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2831143
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k