• ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

کمبود کارگر در واحدهای صنعتی استان مازندران

کمبود کارگر در واحدهای صنعتی استان مازندران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

واحدهای صنعتی مازندران با کمبود کارگر مواجه هستند

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری بازار کار، رئیس خانه صمت مازندران گفت: در واحدهای صنعتی استان مازندران با کمبود نیروی کار مواجه و با تورم 50 درصدی و کسری بودجه 300 هزار میلیارد تومانی روبرو هستیم.

به گزارش خبرنگار بازارکار به نقل از خبرگزاری بازار ، سید مجتبی رضوی با بیان اینکه با تورم ۵۰ درصدی و کسری بودجه ۳۰۰ هزار میلیارد تومانی روبرو هستیم، اظهار داشت: میانگین رشد اقتصادی طی چندسال گذشته تقریبا صفر بوده است.
وی با اظهار اینکه تحریم همچنان بقاء دارد و امیکرون نیز به صنایع و خدمات فشار وارد کرده است، افزود: با توجه به افزایش ضریب جیبی بخش متوسط در حال حذف شدن هستند.
وی با اشاره به اجرای طرح بازرسی اصناف و بسیج گفت: گرانی با طرح های موجود قابل کنترل نیست زیرا باید فرایند را اصلاح و کنترل کرد.اما نباید ناامید شد زیرا ما می توانیم این شرایط را تغییر دهیم.
رضوی با اظهار اینکه هرچند در آمار سهم بخش خصوصی ۲۰ درصد است اما واقعیت چنین نیست، گفت: نبود دیپلماسی اقتصادی و نداشتن رایزن های اقتصادی نیز مشکلات را فزون تر کرده است.
رئیس خانه صمت مازندران یادآور شد: همچنین نظام تامین مالی به بانک متکی است و بازار سرمایه را از سیستم حذف کردیم و هماهنگ کننده ای در این سیستم وجود ندارد.
وی با اشاره به فرهنگ کارگریزی اظهار داشت: جلوی درب همه کارخانه ها نصب شده که به کارگر ساده نیاز داریم و درحالی که فنی و حرفه ای به تربیت نیروی کار ماهی اقدام نکرده ایم.
رضوی گفت: در مناطق صنعتی نظیر آمل، ساری، قائمشهر علاوه بر نیروی کار ماهر، به نیروی کار ساده نیز نیازمند هستیم.

منبع: بازار کار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2608098
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد