• ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
  • 1k نظر «نمایش»

کمبود ۲۶۶۲ نیرو در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال آینده

کمبود ۲۶۶۲ نیرو در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال آینده

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

افزایش کمبود نیروی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال آینده

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در سال آینده، آموزش و پرورش استان با کمبود 2662 نیرو مواجه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امین سلیمانی روز سه‌شنبه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: آموزش و پرورش استان هم‌اکنون با کمبود یک‌هزار و ۱۳۵ نیروی فرهنگی مواجه است.

وی با اشاره به بازنشسته شدن یک‌هزار و ۸۵۸ نفر از نیروهای انسانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال آینده افزود: کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش استان در سال ۱۴۰۳ به ۲ هزار و ۹۲۸ نفر افزایش خواهد یافت.

سلیمانی به سهمیه ماده ۲۸ برای جذب نیرو در آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: سهمیه غیرقطعی ماده ۲۸ در سال آینده در چهارمحال و بختیاری ۵۲۶ نفر و کل این سهمیه در سال گذشته ۳۲۰ نفر بوده است.

وی یادآور شد: سهمیه درخواستی برای جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری ۲۷۵ دختر و ۳۰۰ پسر است اما فضای کافی برای پذیرش این تعداد دانشجو در استان وجود ندارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به‌همین منظور از دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی استان درخواست می‌شود تا فضای آموزشی مازاد خود را در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار دهند.

وی گفت: همچنین از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود تا سهمیه استخدامی ماده ۲۸ برای جذب معلم در استان را افزایش دهد.

سلیمانی در خصوص وضعیت بدهی انشعابات آب، برق و گاز مدارس چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: آموزش و پرورش استان ۴۰ میلیارد ریال به شرکت گاز، ۲۲ میلیارد ریال به شرکت آب و فاضلاب و سه میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال به شرکت توزیع نیروی برق بدهی دارد.

وی افزود: براساس برآوردهای انجام شده ۱۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال از بدهی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به شرکت آب و فاضلاب استان به‌علت شکستگی لوله و خرابی کنتور است.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: حوزه امتحان نهایی زیر ۱۰۰ دانش‌آموز نخواهیم داشت.

پژمان خلفیان تاکید کرد: به‌همین منظور برای برگزاری آزمون امتحانات نهایی به سالن‌های اجتماعات از سایر دستگاه‌های اجرایی نیاز است.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جاری ۲۳۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2716106
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k