• ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت بومرنگ رایانه

استخدام شرکت بومرنگ رایانه

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت بومرنگ رایانه


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت بومرنگ رایانه

۱۷ آبان ۱۴۰۰
استخدام حسابدار مسلط به نرم افزار نیکان در شرکت بومرنگ رایانه

شرکت بومرنگ رایانه جهت تکمیل کادر حسابداری خود در دفتر شیراز به افراد علاقمند و مجرب در زمینه حسابداری مسلط به نرم افزار نیکان و آشنا به بیمه، مالیات، حقوق و دستمزد نیازمند است. متقاضیان محترم میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 8 الی 16 با شماره درج شده در آگهی (بخش حسابداری) تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۰۲ مرداد ۱۴۰۰
استخدام حسابدار مسلط به نرم افزار نیکان در شرکت بومرنگ رایانه

شرکت بومرنگ رایانه جهت تکمیل کادر حسابداری خود در دفتر شیراز به افراد علاقمند و مجرب در زمینه حسابداری مسلط به نرم افزار نیکان و آشنا به بیمه، مالیات، حقوق و دستمزد نیازمند است. متقاضیان محترم میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 8 الی 16 با شماره درج شده در آگهی (بخش حسابداری) تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ دی ۱۳۹۹
استخدام راننده در شرکت بومرنگ رایانه

شرکت بومرنگ رایانه جهت ایاب و ذهاب پرسنل خود در شهرستان عسلویه به تعدادی راننده همراه با پژو 405 یا سمند یا پارس مدل 97 به بالا می باشد.

مشاهده بیشتر
۰۴ دی ۱۳۹۹
استخدام حسابدار در شرکت بومرنگ رایانه

شرکت بومرنگ رایانه واقع در شیراز جهت تکمیل کادر اداری خود جهت همکاری در بخش مالی به نیروی حسابدار مسلط به نرم افزار نیکان نیازمند است. متقاضیان میتوانند با در دست داشتن رزومه خود همه روزه در ساعات اداری به آدرس اعلام شده مراجعه نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ دی ۱۳۹۹
استخدام کارشناس تولید محتوا و شبکه اجتماعی آقا یا خانم در بومرنگ

آگهی استخدام شرکت بومرنگ در تهران شرکت بومرنگ واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس تولید محتوای وب سایت و شبکه اجتماعی آقا یا خانم  حداکثر 35 سال خلاق و ایده پرداز تولید محتوا برای وب سایت فروشگاه اینترنتی و اینستاگرام محتوا نویسی مبتنی بر SEO با استفاده از کلمات کلیدی تسلط به اصول نگارش محتوا و کپی رایتینگ آشنا به زبان انگلیسی توانایی بروز رسانی سایت و درج محتوا به صورت تمام وقت و حضور در شرکت...

مشاهده بیشتر
۰۴ دی ۱۳۹۹
استخدام بازاریاب مویرگی با حقوق ثابت در شرکت بومرنگ

اگهی استخدام شرکت بومرنگ در تهران و البرز شرکت بومرنگ بعنوان یکی از معتبرتری اپلیکیشنهای پرداخت الکترونیک در سطح سوپرمارکتها و فروشگاههای زنجیره ای جهت تکمیل کادر فروش خودر در استان تهران و البرز از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز بازاریاب مویرگی - تعداد 30 نفر- تمام وقت - مراجعه حضوری و توضیح به صاحبان فروشگاه ها جهت استفاده و نصب از اپلیکیشن بومرنگ - توسعه شبکه مشتریان بومرنگ - شناسایی مشتریان و بازارهای جدید - گسترش و مدیریت روابط مؤثر...

مشاهده بیشتر
۰۴ دی ۱۳۹۹
استخدام پروموتر با حقوق ثابت جهت شرکت بومرنگ در تهران و البرز

اگهی استخدام شرکت بومرنگ در تهران و البرز شرکت بومرنگ بعنوان یکی از معتبرتری اپلیکیشنهای پرداخت الکترونیک در سطح سوپرمارکتها و فروشگاههای زنجیره ای جهت تکمیل کادر فروش خودر در استان تهران و البرز از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز پروموتر - تعداد 30نفر- پاره وقت - جهت تبلیغ و جذب رانندگان تاکسی های اینترنتی و تلفنی برای نصب و استفاده از اپلیکین بومرنگ - محل کار بصورت میدانی و کاملاً خارج از دفتر شرکت میباشد . - جنسیت: ترجیحاً آقا - سن: ک...

مشاهده بیشتر
۲۲ مرداد ۱۳۹۹
استخدام حسابدار جهت شرکت بومرنگ رایانه در شیراز

شرکت بومرنگ رایانه جهت تکمیل کادر حسابداری خود در دفتر شیراز از افراد علاقمند و مجرب در زمینه حسابداری که مسلط به نرم افزار نیکان و آشنا به بیمه و مالیات بوده دعوت به همکاری می نمایند. واجدین شرایط می توانند همه روزه از ساعت 8 الی 16 با شماره درج شده بخش حسابداری تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۲۵ تیر ۱۳۹۹
استخدام دو ردیف شغلی در شرکت بومرنگ

آگهی استخدام شرکت بومرنگ در تهران و البرز شرکت بومرنگ بعنوان یکی از معتبرتری اپلیکیشنهای پرداخت الکترونیک در سطح سوپرمارکتها و فروشگاههای زنجیره ای جهت تکمیل کادر فروش خودر در استان تهران و البرز از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 بازاریاب مویرگی - تعداد 30 نفر- تمام وقت - مراجعه حضوری و توضیح به صاحبان فروشگاه ها جهت استفاده و نصب از اپلیکیشن بومرنگ - توسعه شبکه مشتریان بومرنگ - شناسایی مشتریان و بازارهای جدید - گسترش و مدیر...

مشاهده بیشتر
۱۵ مرداد ۱۳۹۶
استخدام برنامه نویس در شرکت بومرنگ رایانه

شرکت بومرنگ رایانه واقع در شیراز جهت تکمیل کادر فنی خود به نیروی مجرب در زمینه برنامه نویسی اندروید و ios نیازمند می باشد. لذا از کلیه علاقمندان دعوت میگردد همه روزه در ساعات اداری به آدرس اعلام شده مراجعه نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=604645
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد