• ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
  • 6k نظر «نمایش»

استخدام وزارت علوم، تحقيقات و فناوری

استخدام وزارت علوم، تحقيقات و فناوری (مراحل استخدام)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵,۱۷۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ الی ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

ارائه کارت آزمون: -

برگزاری آزمون: -

آخرین وضعیت: مراحل استخدام

استخدام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام وزارت علوم،تحقیقات و فناوری - 18 خرداد 1400

آگهی 18 خرداد 1400: آزمون استخدام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام پیمانی افراد در وزارت علوم تحقیقات و فناوری منضم به بخشنامه های شماره 9757/93/200 مورخ 19/ 07/ 1393 و اصلاحیه آن به شماره 1172660 مورخ 26/ 02/ 1396 سازمان مذکور و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز سراسر کشور در دانشگاهها، موسسات آموزش عالی  و پژوهشی و پارکهای علم و فناوری ، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی به شرح زیر اعلام میگردد:
مهلت ثبت نام تا 22 خرداد تا 26 خرداد 1400 تا 28 خرداد تا 29 خرداد 1400 می باشد.

دانلود دفترچه شرایط (PDF)

بومی (مشاهده)
نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستانی در آزمون کتبی (مجموع وزن چهل درصد (40 %) برای حیطه عمومی و شصت درصد (برای حیطه  تخصصی (با ضریب یک و چهار دهم 1/4) محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.
شرایط بومی بودن:
1 -شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
تذکر: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سالهای مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد،  ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
2 -استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی بر اساس فرم مندرج در آگهی(ممهور به مهر نیروی انتظامی) پاسگاه یا کلانتری محل در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.
تبصره 1: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه میتواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا مالک محاسبه قرار گیرد.
تبصره 2: افراد بومی شهرستانی متقاضی بهره مندی از اولویت بومی، می بایست در زمان ثبت نام، گزینه، «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم» را انتخاب نمایند و ارائه فرم استشهاد محل سکونت برای برخورداری از اولویت بومی منحصراً برای داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج آزمون برای مرحله بعدی استخدام به دستگاههای متقاضی معرفی می شوند، ضروری می باشد.
تبصره 3: مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام برای آزمون می باشد.
تبصره 4: نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان ها) در آزمون کتبی با ضریب یک و چهار دهم (4/1 (محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.
شرایط عمومی (مشاهده)
1 .داشتن تابعیت ایران؛
2 .اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
3 .التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
4 .انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان؛
5 .داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند؛
6 .عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
7 .نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر؛
8 .عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح؛
9 .داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی و همچنین بازنشسته باشند؛
10- به استناد ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پست های سازمانی در هر یک از دستگاه های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا می باشند، پس از پذیرفته شدن در آزمون استخدام پیمانی در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاه های اجرایی باشند.
تبصره: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون می باشد.
11- داشتن حداکثر سی و پنج (35) سال سن برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (40) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل و پنج (45) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری.
تبصره 1: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از  شرط حداکثر سن معاف می باشند.
تبصره 2: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی ربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
- داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
- داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آن ها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آن ها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ 22/ 11/ 1357 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آن ها.
تذکر:
ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه، و در ارتباط با اتمام  خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت، کارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم)، آخرین روز ثبت نام آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارکهای علم و فناوری (22/ 03/ 1400) می باشد؛
ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارکهای علم و فناوری (18/ 03/ 1400) می باشد.
مواد آزمون (مشاهده)
الف- آزمون عمومی:
مواد آزمون عمومی عبارتند از:
1 .فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه I.C.D.L)؛
2 .ریاضی و آمار مقدماتی؛
3 .زبان و ادبیات فارسی؛ 
4 .معارف اسلامی؛
5 .زبان انگلیسی - عمومی؛
6 .اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی؛
7 .هوش و توانمندی های عمومی؛
تبصره: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف بوده و در محاسبه  نمره کل عمومی (که حیطه عمومی نامیده می شود)، این درس لحاظ نخواهد شد ولی چنانچه داوطلب اقلیت دینی به سؤالات معارف اسلامی پاسخ دهد، این درس با تأثیر مثبت در محاسبه نمره کل عمومی لحاظ خواهد شد. در واقع دو نمره کل عمومی، یک نمره کل با لحاظ نمره خام درس مذکور و یک نمره کل بدون لحاظ نمره خام درس مذکور، محاسبه و نمره کل بالاتر ملاک قرار خواهد گرفت.
ب- آزمون تخصصی:
مواد آزمون تخصصی برای هر یک از مشاغل در جدول شماره (1) مشخص شده است.
تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای با ضریب یک (1) میباشند. ضمناً به ازای هر پاسخ اشتباه  به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.
امتیازات و سهمیه های قانونی (مشاهده)
الف)سهمیه ایثارگران:
بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، جذب ایثارگران از محل سهمیه های استخدامی از طریق شرکت در آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارکهای علم و فناوری رقابت بین کلیه داوطلبان ایثارگر در هر یک از  سهمیه های 25 درصد و 5 درصد (در هر یک از مجوزهای کلی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه اجرایی) بر اساس نمره مکتسبه در آزمون استخدام پیمانی به میزان دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت می پذیرد:
1.در فرآیند جذب و استخدام مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران، استخدام آنان مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت می پذیرد.
2 .با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران در دفترچه آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارکهای علم و فناوری مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان ایثارگر تأیید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید شغل محل های مشخص شده در سهمیه ایثارگران 25 درصد را انتخاب نمایند. ضمناً این سهمیه قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه فوق الذکر محفوظ خواهد ماند.
3 .ایثارگران متقاضی بهره مندی از سهمیه استخدامی 25 درصد موضوع ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از سهمیه مزبور، لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تأیید گردد و در صورت عدم تأیید بنیاد مذکور مجاز به انتخاب شغل محل های مشخص شده برای سهمیه یاد شده نمی باشند.
4 .جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف می باشند.
5 .کسب حد نصاب نمره آزمون استخدامی دانشگاه ها، موسسات آموزشی ، پژوهشی و پارکهای علم و فناوری برای مشمولین سهمیه  25 و 5 درصد ایثارگران تا سقف سهمیه الزامی نمی باشد. بدیهی است در صورتی که ایثارگران موضوع این سهمیه ها در شغل محل های سهمیه آزاد شرکت نمایند کسب حد نصاب نمره امتحان در شغل مربوط الزامی است.
تبصره: بر اساس تبصره 3 ماده 21 قانون جامع ایثارگران، کلیه ایثارگران مشمول سهمیه های 25 و 5 درصد متقاضی استخدام در دانشگاه ها، موسسات آموزشی ، پژوهشی و پارکهای علم و فناوری بایستی حداقل هشتاد درصد (80 درصد) حد نصاب علمی آخرین نفر پذیرفته شده را کسب نمایند.
6 .آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی و فرزندان آنان که علاوه بر سهمیه 25 درصد ایثارگران با کسب حد نصاب قبولی و رعایت ترتیب نمرات مکتسبه در سهمیه آزاد پذیرفته می شوند، می توانند همانند سایر فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند گردند.
7 .سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه 5 درصد ایثارگران در دفترچه آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارکهای علم و فناوری مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان ایثارگر برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید شغل محلهای مشخص شده در سهمیه ایثارگران 5 درصد را انتخاب نمایند. ضمناً این سهمیه قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه فوق الذکر محفوظ خواهد ماند.
8 .استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی (25 درصد و 5 درصد) ایثارگران در صورت کسب حد نصاب آزمون، از طریق رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در صورت وجود ظرفیت و جنسیت متناسب، صرفاً در مرحله معرفی افراد برای بررسی مدارک و تا قبل از مرحله مصاحبه استخدامی در همان شغل محل جنسیت صورت می پذیرد.
تذکر:
1 .معرفی نهایی ایثارگران در سهمیه استخدامی مربوط به آنها صرفاً از میان آن دسته از ایثارگران واجد شرایطی خواهد بود که سهمیه ثبت نامی و شرکت در آزمون کتبی آنان در سهمیه ایثارگران صورت گرفته باشد.
2 .در صورتی که داوطلب ایثارگری براساس نمره فضلی در آزمون کتبی در رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در همان شغل محل جنسیت به عنوان داوطلب آزاد معرفی شده باشد، سایر مراحل آزمون و فرآیند استخدام خود را به عنوان داوطلب سهمیه آزاد ادامه خواهد داد.
ب)سهمیه معلولین:
جذب معلولین مورد تأیید سازمان بهزیستی کشور، از محل سهمیه استخدامی (3 درصد قانون جامع حمایت از معلولان) صرفاً از طریق شرکت در آزمون استخدامی، کسب حد نصاب و رقابت بین کلیه داوطلبان معلول در همان شغل محل بر اساس نمره مکتسبه در آزمون  استخدامی (به میزان حداکثر دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی) و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت میپذیرد: 1. سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه3 درصد معلولین مورد تأیید سازمان بهزیستی کشور در دفترچه آزمون استخدامی مشخص و از سایر سهمیه های استخدامی مجزا گردیده است. داوطلبان معلول تأیید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید شغل محلهای مشخص شده در سهمیه معلولان را انتخاب نمایند. ضمناً این سهمیه قابل تخصیص به سایر داوطلبان نبوده و در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه فوق الذکر محفوظ خواهد ماند.
2 .معلولین باید توانایی لازم برای انجام کاری که جهت آن استخدام می شوند را داشته باشند.
3 .بر اساس ماده (5) آیین نامه شماره 88384/44178 مورخ 22/ 04/ 1389 وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک، استخدام معلولان به شرط آنکه به تشخیص سازمان بهزیستی کشور، معلولیت آنان مانع از مأموریت کاری آن ها نباشد، بلامانع می باشد.
4 .استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی 3 درصد معلولین از طریق رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در صورت وجود ظرفیت و جنسیت متناسب در همان شغل محل جنسیت صورت می پذیرد.
تذکر:
1 .معرفی نهایی معلولین در سهمیه استخدامی مربوط به آنها صرفاً از میان آن دسته از معلولین واجد شرایطی خواهد بود که سهمیه ثبت نامی و شرکت در آزمون کتبی آنان در سهمیه معلولین صورت گرفته باشد.
2 .در صورتی که داوطلب معلول براساس نمره فضلی در آزمون کتبی در رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در همان شغل محل جنسیت به عنوان داوطلب آزاد معرفی شده باشد، سایر مراحل آزمون و فرآیند استخدام خود را به عنوان داوطلب سهمیه آزاد ادامه خواهد داد.
مراحل ثبت نام (مشاهده)
داوطلب متقاضی استخدام در دستگاه های اجرایی باید در زمان ثبت نام در آزمون، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد.
الف) تهیه فایل عکس اسکن شده:
داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:  عکس 4×3 که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ) فقط باید با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل300×200  پیکسل و حداکثر 400×300 باشد. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلوبایت بیشتر باشد. حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد. حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تذکر (1): اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...........) قابل قبول نمیباشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تذکر (2): عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تذکر (3): با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود رخ داده است. تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به  کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
ب) پرداخت وجه:
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز سه شنبه مورخ 18/ 03/ 1400 لغایت روز شنبه مورخ 22/ 03/ 1400 روز جمعه 1400/03/21 انجام خواهد پذیرفت. مدت ثبت نام به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.
متقاضیان واجد شرایط باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و پس از پرداخت مبلغ 900000 (نه صد هزار) ریال به صورت الکترونیکی و با کارت های بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
موکداً تاکید می گردد مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام در آزمون تمدید نمی گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
ج) تکمیل تقاضانامه ثبت نام:
-در ردیف های 1 ،2 و 3، داوطلب باید در محل مورد نظر نام خانوادگی (فامیلی)، نام و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه بطورکامل وارد نماید (از بکاربردن مد، تشدید، الف محذوف یا همزه خودداری شود)
-در ردیف 4، داوطلب باید کد ملی خود را که ده رقم می باشد از چپ به راست در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید. ضمناً داوطلبانی که تاکنون موفق به اخذ کارت ملی نشده اند برای اطلاع از شماره کد ملی خود با شماره تلفن گویای 66707131-021 تماس حاصل نمایند.
-در ردیف 5، داوطلب باید برحسب اینکه زن یا مرد می باشد منحصراً مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
-در ردیف 6، داوطلب باید ازسمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نماید و از درج حروف، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامه ها درج گردیده خودداری نماید.
-در ردیف 7، داوطلب باید تاریخ تولد خود را به صورت سال، ماه و روز درمحل مربوط درج نماید.
-در ردیف 8، داوطلب باید بر حسب اینکه مجرد یا متاهل می باشد مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
-در ردیف 9، داوطلب باید کد استان و شهرستان محل تولد خود را با توجه به جدول شماره 2 مندرج درصفحه 21 مشخص و در این محل درج نماید.
-در ردیف 10، داوطلب باید با علامتگذاری در یکی از مربع ها، دین خود را مشخص نماید.
-در ردیف 11، داوطلبان مرد باید وضعیت نظام وظیفه خود را در این بند مشخص نمایند.
-در ردیف 12، داوطلبان چپ دست باید این مربع را علامتگذاری نمایند.
-در ردیف 13، داوطلب متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران وضعیت ایثارگری خود را بر اساس سهمیه 25 درصد و 5 درصد در این بند علامتگذاری نماید.
-در ردیف 14، داوطلبان دارای سابقه غیر رسمی در دستگاههای اجرایی (جهت مقررات مربوط به حداکثر سن) می بایست موارد خواسته شده در این بند را با درج سابقه خدمت تکمیل نمایند.
-در ردیف 15، داوطلب معلول باید نوع معلولیت خود را در یکی از مربع ها علامتگذاری نماید.
-بر اساس شدت معلولیتی که سازمان بهزیستی تائید خواهد کرد، خدمات و تسهیلات لازم به متقاضیان ارائه خواهد شد.
-در ردیف 16، داوطلب باید آخرین مقطع تحصیلی خود را در این بند علامتگذاری نماید (براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما)
-در ردیف 17، داوطلب باید عنوان رشته تحصیلی خود را مشخص و در این محل درج نماید.
-در ردیف 18، داوطلب باید دانشگاه یا موسسه محل اخذ مدرک تحصیل خود را درج نماید.
-در ردیف 19، داوطلب باید تاریخ فارغ التحصیلی آخرین مقطع تحصیلی خود را به سال و ماه و روز در این قسمت درج نماید.
-در ردیف 20، داوطلب باید معدل آخرین مدرک تحصیلی خود را درج نماید.
-در ردیف 21، داوطلب باید کد و نام استان و شهرستان محل اقامت خود را جهت تعیین حوزه امتحانی با توجه به جدول شماره 2 مندرج در صفحه 21 مشخص و در این محل درج نماید.
-در ردیف 22، داوطلب باید کد پستی ده رقمی خود را درج نماید.
-در ردیف 23، داوطلب شماره تلفن ثابت با کد شهر خود را در محل مربوط درج نماید.
-در ردیف 24، داوطلب شماره تلفن همراه خود را در محل مربوط درج نماید.
-در ردیف 25، داوطلب متقاضی می تواند آدرس پست الکترونیکی خود را درج نماید.
-در ردیف 26، داوطلب می بایست آدرس محل سکونت خود را در این محل درج نماید.
- در ردیف 27، داوطلب باید عنوان شغل و شغل محل انتخابی خود را که شامل نام دستگاه، شغل و محل مورد تقاضا است، در این قسمت مشخص نماید. (براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما)
- در ردیف 28، داوطلب باید وضعیت بومی خود را، در این قسمت مشخص نماید. (براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما)
تذکر مهم: داوطلبان باید در انتخاب کد شغل محل به نام شغل، محل خدمت، جنس و ظرفیت پذیرش توجه نمایند.
د)زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آن:
کارت شرکت در آزمون مذکور از روز سه شنبه مورخ 19/ 05/ 1400 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون استخدامی در روز جمعه مورخ 22/ 05/ 1400 در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی می باشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون استخدام پیمانی به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از آزمون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=58411
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 6k