• ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت آریا پیشه ور ساهی

استخدام شرکت آریا پیشه ور ساهی

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت آریا پیشه ور ساهی


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت آریا پیشه ور ساهی

۰۸ آبان ۱۴۰۱
استخدام کارشناس و کارمند فروش برای مجموعه آریا پیشه ور ساهی در شیراز

مجموعه آریا پیشه ور ساهی در شیراز جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس فروش - جهت امور فروش و بازرگانی - دارای روابط عمومی قوی - توانمندی در انعقاد، اجرا و نظارت بر قراردادهای فروش - مسلط به فنون مذاکره و فروش تلفنی - دارای حداقل 2 سال سابقه کار در زمینه فروش قطعات - رشته تحصیلی: فنی و مهندسی و رشته های مرتبط جنسیت: خانم 2 کارمند فروش - توانمند به امور اداری و فروش - روحیه بالا در کار تیمی - آموزش پذیر - رشته تحصیلی: فنی و مهندسی...

مشاهده بیشتر
۲۳ بهمن ۱۴۰۰
استخدام کارمند خانم آشنا به فضای مجازی و حسابداری در مجموعه آریا پیشه ور ساهی

آگهی استخدام مجموعه آریا پیشه ور ساهی در تهران مجموعه آریا پیشه ور ساهی در تهران (خیابان جمهوری) جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارمند خانم آشنا به it ، فضای مجازی و حسابداری ترجیحا (هلو) حداقل حقوق پایه وزارت کار تمام وقت و نیمه وقت متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند

مشاهده بیشتر
۲۵ آذر ۱۴۰۰
استخدام منشی و کارمند خانم برای مجموعه آریا پیشه ور ساهی در تهران

دعوت به همکاری مجموعه آریا پیشه ور ساهی در تهران مجموعه آریا پیشه ور ساهی در تهران در راستای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 منشی جنسیت: خانم آشنا به it و فضای مجازی 2 کارمند جنسیت: خانم آشنا به کنترل والوها و شیر های صنعتی و ابزار دقیق متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ اسفند ۱۳۹۹
استخدام اپراتور it خانم مسلط به برنامه نویسی اپلیکیشن و وب سایت در فارس

استخدام شرکت بازرگانی آریا پیشه ور ساهی شرکت بازرگانی آریا پیشه ور ساهی جهت تکمیل کادر فناوری اطلاعات خود به افراد واجد شرایط زیر در فارس نیازمند است. عنوان شغلی شرایط احراز اپراتور it خانم جهت کار در فارس فارغ التحصیل رشته های مرتبط با it با حداقل مدرک لیسانس و مسلط به برنامه نویسی اپلیکیشن و وب سایت متقاضیان واجد شرایط می توانند مدارک خود شامل (رزومه کاری، تحصیلی، تلفن همراه و ثابت) را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ اسفند ۱۳۹۹
استخدام شرکت آریا پیشه ورساهی در شیراز

شرکت آریا پیشه ورساهی در شیراز جهت تکمیل کادر خود از افراد متخصص زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس حسابداری حداقل 2 سال سابقه کار مفید- مسلط به نرم افزارهای مالی و excel - آشنا به قوانین مالیاتی و بیمه و تهیه صورت ها و گزارشات مالی و ... مدرک لیسانس یا فوق لیسانس از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را تا تاریخ 98/10/22 به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند. (درج عنوان شغلی در متن الزامیست).

مشاهده بیشتر
۰۳ اسفند ۱۳۹۹
استخدام شرکت آریا پیشه ورساهی

شرکت آریا پیشه ورساهی در شیراز جهت تکمیل کادر خود به یکنفر خانم جهت سمت کارشناس it با شرایط ذیل نیازمند است: شرایط: مسلط به کامپیوتر، مسلط به زبان انگلیسی، دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس کامپیوتر، مسلط به فتوشاپ و دارای مهارت در طراحی و راه اندازی وب سایت واجدین شرایط میتوانند از تاریخ 97/06/03 به مدت 10 روز جهت مصاحبه حضوری به آدرس درج شده مراجعه مایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ اسفند ۱۳۹۹
استخدام حسابدار خانم در شرکت آریا پیشه ورساهی

شرکت بازگانی  آریا پیشه ورساهی در شیراز جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به یکنفر همکار خانم دارای مدرک کارشناسی جسابداری، مسلط به نرم افزار حسابداری نیکان و مسلط به تمام امور بیمه، حقو و دستمزد و ... نیازمند است. از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ اسفند ۱۳۹۹
استخدام نیروی خانم جهت انجام امور فنی و بازرگانی در شرکت آریا پیشه ور ساهی

شرکت آریا پیشه ور ساهی فعال در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی جهت تکمیل کادر خود در دفتر شیراز واقع در بلوار عدالت شمالی، با شرایط زیر استخدام مینماید: عنوان شغلی شرایط یک نفر نیروی خانم جهت انجام امور فنی و بازرگانی دارای حداقل مدرک لیسانس در یکی از رشته های مهندسی- مسلط به کامپیوتر- آشنایی کامل با زبان انگلیسی- مسلط به فتوشاپ و پاورپوینت از واجدین شرایط تقاضای می گردد از تاریخ 967/7/30 به مدت 10 روز رزومه کاری خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند. و در صورت ضرورت با شماره ذکر شده تماس حاصل نمای...

مشاهده بیشتر
۰۳ اسفند ۱۳۹۹
استخدام شرکت آریا پیشه ور ساهی در فارس

شرکت آریا پیشه ور ساهی فعال در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی در دفتر شیراز جهت تکمیل کادر حسابداری از یک نفر نیروی خانم با شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید: شرایط مورد نیاز : -دارای مدرک لیسانس یا فوق دیپلم - مسلط به نرم افزار های حسابداری -حداقل 2 سال سابقه کار لذا از متقاضیان فارغ التحصیل در رشته های حسابداری درخواست میشود مدارک خود مشتمل بر (رزومه کاری ، مدرک تحصیلی به همراه تلفن و آدرس) به آدرس ایمیل درج شده در اگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ اسفند ۱۳۹۹
استخدام کادر حسابداری در شرکت آریا پیشه ور ساهی

شرکت آریا پیشه ور ساهی در شیراز جهت تکمیل کادر حسابداری خود از یکنفر همکار خانم فارغ التحصیل در رشته حسابداری دعوت به همکاری می نماید. شرایط: دارای مدرک لیساسن یا فوق دیپلم - مسلط به نرم افزار های حسابداری - حداقل 2 سال سابقه کار لذا از متقاضیان درخواست می شود مدارک خود مشتمل بر (رزومه کاری، مدرک تحصیلی، به همراه تلفن و آدرس) به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2008775
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد