• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام مجموعه معماری داخلی پلان

استخدام مجموعه معماری داخلی پلان

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام مجموعه معماری داخلی پلان


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام


جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده آگهی های استخدام مجموعه معماری داخلی پلان به آرشيو زير مراجعه نماييد:

۰۵ شهریور ۱۴۰۰
استخدام چهار ردیف شغلی در گروه معماری داخلی پلان

آگهی استخدام گروه معماری داخلی پلان گروه معماری داخلی پلان واقع در استان البرز (کرج) در راستای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر جهت همکاری نیازمند است: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 برشکار چوب و MDF دارای 3 سال سابقه برشکاری MDF و چوب آشنا به نقشه خوانی و دیتیل سن : بین 25 تا 40 سال 2 تکنسین نصب کابینت و دکوراسیون داخلی مهارت در اجرا و نصب کابینت و کمد و دکوراسیون داخلی به‌ صورت حرفه‌ای آشنایی با نقشه خوانی و دیتیل 3 مونتاژکار کابینت و دکوراسیون داخلی مهارت در مونتاژ کابینت و کمد و...

مشاهده بیشتر
۰۳ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارگر تولید (وسط کار) دارای حداقل مدرک دیپلم جهت کار در کرج

آگهی استخدام گروه معماری داخلی پلان گروه معماری داخلی پلان واقع در استان البرز (کرج) در راستای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر جهت همکاری نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارگر تولید (وسط کار) سن : کمتر از 30 سال مدرک تحصیلی : حداقل دیپلم یادگیرنده و علاقمند به حوزه ساخت و تولید محصولات با MDF و چوب(کابینت سازی) متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ شهریور ۱۴۰۰
استخدام برشکار چوب و MDF آشنا به نقشه خوانی و دیتیل در کرج

آگهی استخدام گروه معماری داخلی پلان گروه معماری داخلی پلان واقع در استان البرز (کرج) در راستای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر جهت همکاری نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز برشکار چوب و MDF دارای 3 سال سابقه برشکاری MDF و چوب آشنا به نقشه خوانی و دیتیل سن : بین 25 تا 40 سال متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ شهریور ۱۴۰۰
استخدام تکنسین نصب کابینت و دکوراسیون داخلی جهت یک گروه معماری در کرج

آگهی استخدام گروه معماری داخلی پلان گروه معماری داخلی پلان واقع در استان البرز (کرج) در راستای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر جهت همکاری نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز تکنسین نصب کابینت و دکوراسیون داخلی مهارت در اجرا و نصب کابینت و کمد و دکوراسیون داخلی به‌ صورت حرفه‌ای آشنایی با نقشه خوانی و دیتیل متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ شهریور ۱۴۰۰
استخدام مونتاژکار کابینت و دکوراسیون داخلی آشنا به ابزارالات جهت کار در کرج

آگهی استخدام گروه معماری داخلی پلان گروه معماری داخلی پلان واقع در استان البرز (کرج) در راستای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر جهت همکاری نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز مونتاژکار کابینت و دکوراسیون داخلی مهارت در مونتاژ کابینت و کمد و دکوراسیون داخلی آشنا به ابزارالات مونتاژ متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۰ بهمن ۱۳۹۹
استخدام نیروی واحد تولید و نوارکار در مجموعه معماری داخلی پلان

آگهی استخدام مجموعه معماری داخلی پلان مجموعه معماری داخلی پلان واقع در ملارد کرج، فعال در زمینه ساخت محصولات MDF و صنایع چوب برای شغل‎های زیر در حال استخدام می‌باشد: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 واحد تولید داشتن حداقل 2 سال سابقۀ کار مرتبط الزامی است. 2 نوارکار درخواست می‎شود رزومه‎های خود را حتماً با ذکر عنوان شغلی در بخش موضوع ایمیل (subject)، به آدرس درج شده ارسال نمایید و یا مشخصات خود را به شمارۀ درج شده واتس‌اپ یا پیامک نمایید.

مشاهده بیشتر
۳۰ بهمن ۱۳۹۹
استخدام رنگ‌ کار در مجموعه معماری داخلی پلان

آگهی استخدام مجموعه معماری داخلی پلان مجموعه معماری داخلی پلان واقع در ملارد کرج، فعال در زمینه ساخت محصولات MDF و صنایع چوب برای شغل‎های زیر در حال استخدام می‌باشد: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 رنگ‌کار داشتن حداقل 2 سال سابقۀ کار مرتبط الزامی است. درخواست می‎شود رزومه‎های خود را حتماً با ذکر عنوان شغلی در بخش موضوع ایمیل (subject)، به آدرس درج شده ارسال نمایید و یا مشخصات خود را به شمارۀ درج شده واتس‌اپ یا پیامک نمایید.

مشاهده بیشتر
۲۶ تیر ۱۳۹۹
استخدام نیروهای متخصص و ساده در گروه معماری و دکوراسیون داخلی پلان

آگهی استخدام گروه معماری و دکوراسیون داخلی پلان  گروه معماری و دکوراسیون داخلی پلان واقع در البرز برای تکمیل کادر خود از میان واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 برشکار چوب و MDF    سن: کمتر از  30 سال / مدرک تحصیلی: حداقل دیپلم / سابقه برشکاری MDF و چوب : 3 سال / آشنا به نقشه خوانی و دیتیل 2 تکنسین نصب کابینت و MDF  سن: کمتر از  30 سال / مدرک تحصیلی: حداقل دیپلم/ مهارت در اجرای کابینت و کمد به‌صورت حرفه‌ای / آشنایی با نقشه خ...

مشاهده بیشتر
۲۴ تیر ۱۳۹۹
استخدام تکنسین نصب کابینت، MDF، دکوراسیون داخلی و وردست نصاب در البرز

آگهی استخدام گروه معماری و دکوراسیون داخلی پلان  گروه معماری و دکوراسیون داخلی پلان واقع در البرز برای تکمیل کادر خود از میان واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 تکنسین نصب کابینت و MDF  سن: کمتر از  30 سال / مدرک تحصیلی: حداقل دیپلم/ مهارت در اجرای کابینت و کمد به‌صورت حرفه‌ای / آشنایی با نقشه خوانی و دیتیل 2 تکنسین نصب دکوراسیون داخلی سن: کمتر از  30 سال / مدرک تحصیلی: حداقل دیپلم/ مهارت در اجرای دکوراسیون داخلی به‌صورت حرف...

مشاهده بیشتر
۲۴ تیر ۱۳۹۹
استخدام کارگر تولید (وسط کار) در گروه معماری و دکوراسیون داخلی پلان

آگهی استخدام گروه معماری و دکوراسیون داخلی پلان  گروه معماری و دکوراسیون داخلی پلان واقع در البرز برای تکمیل کادر خود از میان واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارگر تولید (وسط کار) سن: کمتر از  25 سال / مدرک تحصیلی: حداقل دیپلم / یادگیرنده و علاقمند به حوزه ساخت و تولید محصولات با MDF و چوب(کابینت سازی) متقاضیان واجد شرایط می توانند با اطلاعات درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1522736
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد