• ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه بیرجند

استخدام دانشگاه بیرجند

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۹ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام دانشگاه بیرجند

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

آگهی جذب نیروی امریه در دانشگاه بیرجند - تیر 99

آگهی 28 تیر 99: آگهی جذب نیروی امریه در دانشگاه بیرجند
به استحضار می رساند دانشگاه بیرجند با هدف بکارگیری نیروهای متخصص با مدرک کارسناسی ارشد و یا دکتری جهت بهره مندی از خدمات آنان در امور پژوهشی و کار در آزمایشگاه ها، از مشمولان واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید.
براساس این فراخوان به منظور ایجاد فرصت برابر و رعایت عدالت برای تمامی مشمولان وظیفه و دانش آموختگانی که تمایل به گذراندن دوره سربازی خود در قالب نیروی پژوهشیار امریه را دارند، با داشتن برگه اعزام با تاریخ یک آبان سال جاری می توانند جهت اطلاع ازشرایط جذب و مدارک مورد نیاز، از تاریخ 1 لغایت 18 مرداد نسبت به ثبت نام در سایت امریه وزارت علوم اقدام نمایند.
متقاضیان میبایست یک نسخه از مدارک خود را علاوه بر بارگذاری در سایت مذکور به ادرس پست الکترونیکی research@birjand.ac.ir نیز ارسال نمایند.

استخدام دانشگاه بیرجند - فروردین 98

آگهی 21 فروردین 98: استخدام دانشگاه بیرجند
شرکت طرف قرارداد دانشگاه بیرجند سه کارشناس با شرایط زیر را برای معاونت های آموزشی، پژوهشی و مدیریت روابط عمومی استخدام می نماید.

ردیف محل خدمت شرایط
۱ روابط عمومی مهارت پیشرفته در نرم افزار های آفیس، اینترنت مهارت در فتوشاپ و سایر نرم افزار های هنری و گرافیکی مهارت در عکاسی و فیلم برداری و تولید محتوای هنری سابقه کار در امور هنری، گرافیک و روابط عمومی
۲ معاونت آموزشی مهارت پیشرفته در نرم افزار های آفیس، اینترنت آشنایی با سامانه گلستان سابقه کار در امور آموزشی دانشگاه ها
۳ معاونت پژوهشی مهارت پیشرفته در نرم افزار های آفیس و اینترنت سابقه کار یا آشنایی در امور پژوهشی دانشگاه ها سابقه کار یا آشنایی با مراکز نوآو وری و شتابدهی

واجدین شرایط می توانند تا تاریخ 31 فروردین 1398 با تکمیل فرم درخواست و منحصرا از طریق ایمیل به آدرس ravabet@birjand.ac.ir درخواست خود را ارسال نمایند.

دعوت به همکاری پرستار و مشاور مرکز مشاوره، بهداشت و درمان - آذر 93

آگهی 25 آذر 93: دعوت به همکاری پرستار و مشاور مرکز مشاوره، بهداشت و درمان در دانشگاه بیرجند
دانشگاه بیرجند در نظر دارد جهت تامین بخشی از نیروهای انسانی تخصصی مورد نیاز در مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی خود تعدادد دو نفر کارشناس را با تخصص های زیر به صورت قراردادی (قرارداد انجام کار معین) از طرق آزمون شفاهی ، مصاحبه تخصصی و گزینش به کارگیرد ، متقاضیان پس از مطالعه شریاط اولیه و تخصصی می توانند فرمهای موجود در سایت دانشگاه را تکمیل و به همراه یک صفحه رزومه ، یک قطعه عکس و کپی تمام صفحت شناسنامه ، کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی ، صرفا با پست سفارشی حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۳/۹/۲۷ به نشانی زیر ارسال نمایند.

ردیف عنوان شغل محل خدمت تعاد مورد نیاز جنسیت شرایط اولیه احراز
۱ پرستار بیرجند ۱ زن دارابودن دانشنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های پرستاری ، مدیریت خدمات پرستاری، آموزش پرستاری
۲ کارشناس مشاوره و راهنمایی دانشجویی بیرجند ۱ مرد دارا بودن دانشنامه کارشناسی ارشد در رشته های تحصیلی : مشاوره ، کارشناسی امور تربیتی و مشاوره ، راهنمایی و مشاوره ، روانشناسی (گرایش های تربیتی یا بالینی )
شرایط آگهی

سایر شرایط شغل پرستاران (زن):
تجربه کار در امور پرستاری و بهداشتی
تسلط بر نرم افزارهای آفیس، تایپ، ایمیل و اینترنت
دانش و اطلاعات در امور بهداشت محیط کاربری این پست ترجیح داده می شوند

سایر شرایط شغل مشاور (مرد):
تجربه و شخصیت برای فعالیت در امور مشاوره و روان شناسی در دانشگاه ها
تسلط بر نرم افزارهای آفیس ، تایپ ، ایمیل و اینترنت
داشتن پروانه کار از سازمان نظام روان شناسی و مشاوره برای این پست ترجیح داده میشوند

ضمنا نیروهای بومی ، ایثارگران عزیز و معلولین محترم تحت پوشش سازمان بهزیستی در چهارچوب مقررات و سهمیه های مربوطه در الویت استخدام قرارخواهند داشت.

 

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1315380
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k