• ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه علوم پزشکی ساوه

استخدام دانشگاه علوم پزشکی ساوه (استخدام جدید)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۷۹ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

اخبار استخدام دانشکده علوم پزشکی ساوه

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام نیروی خدمات

آگهی 24 اسفند 1402: استخدام نیروی خدمات در دانشگاه علوم پزشکی ساوه
دانشکده علوم پزشکی ساوه در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق شرکت داده کاوه علم آینده در رشته شغلی خدمات افراد واجد شرایط را از طریق مصاحبه و پس از احراز صلاحیتهای عمومی، بصورت شرکتی (خرید خدمت) با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.

دانلود دفترچه شرایط

اطلاعیه داوطلبین آزمون نگهبانی

خبر 17 اسفند 1402: اطلاعیه داوطلبین آزمون نگهبانی دانشگاه علوم پزشکی ساوه
بدینوسیله از افراد مندرج در جدول ذیل دعوت میگردد جهت تعیین شاخص توده بدنی (BMI) و در صورت تایید BMI آزمون آمادگی جسمانی روز یکشنبه مورخ 1402/12/20 راس ساعت 12:00 به همراه مدارک (کارت ملی، کارت بیمه ورزشی، لباس و کفش ورزشی مناسب) در سالن امام خمینی (ره) به آدرس: ساوه، بلوار نماز، بلوارشهید پورزند، بلوار ورزشکاران، ضلع شرقی دریاچه تفریحی امام خمینی (ره) حضور یابند.

مشاهده اسامی

استخدام نیروی خدمات

آگهی 10 اسفند 1402: استخدام نیروی خدمات
دانشکده علوم پزشکی ساوه در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق شرکت داده کاوه علم آینده در رشته شغلی خدمات افراد واجد شرایط را از طریق مصاحبه و پس از احراز صلاحیتهای عمومی ، بصورت شرکتی(خرید خدمت) با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.

دانلود دفترچه شرایط

استخدام کارشناس بهداشت خانواده

آگهی 10 اسفند 1402: استخدام کارشناس بهداشت خانواده
دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد در راستای تامین نیروی مورد نیاز خود افراد واجد شرایط را از طریق مصاحبه تخصصی و پس از احراز صلاحیتهای عمومی براساس قانون گزینش کشور به صورت قرارداد پزشک خانواده و با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.

دانلود دفترچه شرایط

مشاهده منابع آزمون

استخدام مراقب سلامت

آگهی 1 اسفند 1402: استخدام دانشگاه علوم پزشکی ساوه
دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد در راستای تامین نیروی مورد نیاز خود افراد واجد شرایط را از طریق مصاحبه تخصصی و پس از احراز صلاحیتهای عمومی براساس قانون گزینش کشور به صورت قرارداد پزشک خانواده و با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.

مشاهده آگهی

توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه روز چهارشنبه 27 دی 1402

خبر 25 دی 1402: اطلاعیه کلیه داوطلبین پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ (چهارمین اطلاعیه)
به اطلاع کلیه داوطلبین پذیرفته شده مرحله اول آزمون استخدام پیمانی دانشکده علوم پزشکی ساوه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ در رشته شغلی کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی میرساند: مصاحبه تخصصی (تست بدنی) در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ در سالن ورزشی امام خمینی (ره) به آدرس: ساوه، بلوار نماز، بلوار شهید پور زند، بلوار ورزشکاران، ضلع شرقی دریاچه تفریحی امام خمینی (ره) برگزار میگردد. از افراد به شرح جدول ذیل تقاضا میگردد راس ساعت ۰۸:۳۰ دقیقه در مکان فوق الذکر حضور بهم رسانند.

مشاهده اطلاعیه

استخدام متصدی خدمات عمومی (خدمتگزار)

آگهی 24 دی 1402: استخدام دانشگاه علوم پزشکی ساوه
دانشکده علوم پزشکی ساوه در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق شرکت داده کاوه علم آینده و برزین رهاب آبادیس در رشته شغلی خدمات افراد واجد شرایط را از طریق مصاحبه و پس از احراز صلاحیتهای عمومی ، بصورت شرکتی(خرید خدمت) با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.

دانلود دفترچه شرایط

اطلاعیه سوم زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 20 دی 1402: اطلاعیه شماره 3 دانشگاه علوم پزشکی ساوه درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت
تاریخ ارزیابی تکمیلی(حیطه عمومی) آزمون فوق الذکر به شرح جدول ذیل اعلام میگردد. مقتضی است افراد مشروحه در جدول با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی) در تاریخ و زمان دقیق تعیین شده به جهت ارزیابی حیطه عمومی به آدرس : ساوه-بلوار شهید بهشتی-نبش بهشتی ۲- سالن شهید رهنمون مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه در مهلت مقرر به منزله انصراف بوده واز ادامه روند به کارگیری حذف خواهند شد. از داوطلبین محترم تقاضا میگردد از بهمراه آوردن کلیه وسایل الکترونیکی ازقبیل: تلفن همراه، هنذفری، ام پی تری پلیر، ساعت هوشمند، لپ تاپ و... خودداری نمایند.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه دوم زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 19 دی 1402: اطلاعیه کلیه داوطلبین پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ (دومین اطلاعیه)
تاریخ ارزیابی تکمیلی (حیطه عمومی) آزمون فوق الذکر به شرح جدول ذیل اعلام میگردد. مقتضی است افراد مشروحه در جدول با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی) در تاریخ و زمان دقیق تعیین شده به جهت ارزیابی حیطه عمومی به آدرس: ساوه، بلوار شهید بهشتی، نبش بهشتی ۲، سالن شهید رهنمون مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه در مهلت مقرر به منزله انصراف بوده واز ادامه روند به کارگیری حذف خواهند شد. از داوطلبین محترم تقاضا میگردد از به همراه آوردن کلیه وسایل الکترونیکی ازقبیل: تلفن همراه، هنذفری، ام پی تری پلیر، ساعت هوشمند، لپ تاپ و... خودداری نمایند.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 14 دی 1402: اطلاعیه کلیه داوطلبین پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی وزارت بهداشت
به اطلاع کلیه داوطلبین پذیرفته شده مرحله اول آزمون استخدام پیمانی دانشکده علوم پزشکی ساوه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ میرساند: نتایج بررسی مدارک و تاریخ ارزیابی تکمیلی (حیطه عمومی-حیطه تخصصی) آزمون فوق الذکر به شرح جدول ذیل اعلام میگردد. مقتضی است افراد مشروحه در جدول با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی) در تاریخ تعیین شده به جهت ارزیابی به آدرس: ساوه، بلوار شهید بهشتی، نبش بهشتی ۲، سالن شهید رهنمون مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه در مهلت مقرر به منزله انصراف بوده واز ادامه روند به کارگیری حذف خواهند شد.

مشاهده اطلاعیه

استخدام بهورز

آگهی 10 دی 1402: استخدام بهورز در دانشگاه علوم پزشکی ساوه
با عنایت به عدم تکمیل ظرفیت ثبت نام کنندگان وشرکت کنندگان در آزمون بهورزی مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۲ دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در خانه های بهداشت تحت پوشش، طبق مفاد بند یک تبصره ماده یک دستورالعمل اجرایی پذیرش و استخدام بهورز در نظر دارد تعداد ۱۸ نفر از افراد واجدین شرایط را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش برای پذیرش در رشته شغلی بهورز (پس از گذراندن دوره ۲ ساله آموزشی بهورزی) به صورت قراردادی (قرارداد کار معین) در محل های تعیین شده بکارگیری نماید.

دانلود دفترچه شرایط

توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.

استخدام کارشناس بهداشت محیط

آگهی 10 دی 1402: استخدام کارشناس بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی ساوه
دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد در راستای تامین نیروی مورد نیاز خود افراد واجد شرایط را به استناد ماده ۳۳ آئین نامه اداری، استخدامی کارکنان غیر هیات علمی و دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون های استخدامی مصوب دور دوم هیات امنا سال ۱۳۹۷ از طریق مصاحبه تخصصی و پس از احراز صلاحیتهای عمومی براساس قانون گزینش کشور به صورت قرارداد پزشک خانواده و با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.

دانلود دفترچه شرایط

مشاهده منابع آزمون

استخدام ماما و مراقب سلامت

آگهی 7 آذر 1402: استخدام ماما و مراقب سلامت 
دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه در نظر دارد در راستای تامین نیروی مورد نیاز خود افراد واجد شرایط را از طریق مصاحبه تخصصی و پس از احراز صلاحیتهای عمومی براساس قانون گزینش کشور به صورت قرارداد پزشک خانواده و با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.
مهلت ثبت نام تا 13 آذر 1402 می باشد.

شرایط عمومی (مشاهده)
1. داشتن تابعیت ایران
2. تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
3. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
4. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان گردان
5. نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر
6. داشتن سلامت جسمانی روانی و توانایی برای انجام کار که برای آن استخدام می شوند (طبق نظر کمیسیون پزشکی یا شوراهای طب کاردارای مجوز قانونی).
شرایط اختصاصی (مشاهده)
شرایط سنی داوطلبان:
داشتن حداکثر 35 سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد (متولدین 1367/09/06 به بعد)
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تائیدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهند شد:
الف) جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشد
ب) سایر مشمولین سهمیه 25 درصد و 5 درصد در صورت ثبت نام در آزمون،مکلف به رعایت حداکثر سنهای اعلام شده در ذیل می باشند در غیراین صورت از ادامه فرایند بکارگیری حذف خواهند شد.
ج) پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
د) داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
ز) داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه دولتی،شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آن ها مستلزم ذکر نام است ، موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهاد های انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ 1357/11/22 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان خدمت غیر رسمی آنها.
ذ) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف را به استناد قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان انجام داده اند، به میزان انجام خدمت فوق.
ث) به استناد بند الف ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب 1466/60/10 مجلس شورای اسلامی به ازای تاهل و نیز داشتن
هر فرزند یکسال تا حداکثر 5 سال به سقف محدوده سنی اضافه میشود. مشروط به آن که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی بالای 2/5 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون می باشد.

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون
+ دانلود دفترچه شرایط (PDF) 
+ دانلود منابع آزمون


تقویم آگهی:
مهلت ثبت نام: تا 13 آذر 1402


منابع مصاحبه:
+ دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی
+ سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی 
+ تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون های استخدامی، کارجویان (رایگان) 


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

استخدام نیروی خدمات

آگهی 25 آبان 1402: استخدام متصدی خدمات عمومی (خدمتگزار) در دانشگاه علوم پزشکی ساوه
دانشکده علوم پزشکی ساوه در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق شرکت داده کاوه علم آینده و برزین رهاب آبادیس در رشته شغلی خدمات افراد واجد شرایط را از طریق مصاحبه و پس از احراز صلاحیتهای عمومی، بصورت شرکتی(خرید خدمت) با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.
مهلت ثبت نام تا 30 آبان 1402 می باشد.

تذکرات (مشاهده)
1. انعقاد قرارداد بصورت موقت می باشد و در صورت رضایت از نحوه خدمتی و نیاز ، قرارداد تمدید خواهد شد.
2. هرگونه اطالع رسانی در خصوص زمان و محل برگزاری آزمون و یا مصاحبه، نحوه صدور کارت و ... از طریق همین سایت انجام خواهد شد. لذا داوطلبین موظف هستند جهت آگاهی از اطلاعیه ها حداقل هر 24 ساعت یکبار به سایت مراجعه نمایند.
3. عواقب ناشی از عدم اطلاع در خصوص زمان شرکت در آزمون و یا مراجعه جهت تشکیل پرونده و مصاحبه بر عهده متقاضی خواهد بود.
4. وجه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
5. باتوجه به محدودیت زمانی جهت آماده نمودن مدارک مورد نیاز، لطفاً از هم اکنون، نسبت به تهیه مدارک لازم اقدام فرمایید، بدیهی است درصورت عدم ارائه اصل و تصویرمدارک در مهلت مقرر، هیچ امکانی جهت
تمدید مهلت تحویل مدارک وجود نداشته و به دلیل نقص مدرک، از این فراخوان حذف خواهید شد.
شرایط عمومی (مشاهده)
داشتن تابعیت ایران
تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
عدم اعتیاد به مواد مخدر، دخانیات و روان گردان
داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی انجام کاری که به کارگیری می شوند (تائید پزشک طب کار یا کمیسیون پزشکی)
نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر یا پرونده تخلفاتی
دارا بودن کارت پایان یا معافیت از خدمت دوره ضرورت نظام وظیفه
تذکرات مهم در خصوص شرایط عمومی :
افرادی که مجاز به شرکت در این آزمون نیستند عبارتند از :
1. افراد بازنشسته و بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی
2. انفصال شدگان دائم از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحد های تابعه وزارت بهداشت
3. افرادی که به موجب آرای مراجع قضائی و ذی صلاح، از خدمت دولتی منع شده باشند
4. افرادی که تعهد انجام کار به سایر موسسات و یا دستگاه های اجرایی دارند.
5. دارندگان تابعیت مضاعف
6. دارندگان مدرک تحصیلی معادل و یا بالاتر از مدرک مندرج در شرایط احراز
پ) رزمندگان که در جبهه ها به صورت داوطلبانه خدمت نموده اند ،به میزان مدت حضور در جبهه.و همچنین مدت زمان بستری شدن ویا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
ت) داوطلبانی که بصورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ 1357/11/22 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.
ث) به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند یکسال تا حداکثر 5 سال به سقف محدوده سنی اضافه می شود.
مهلت ثبت نام (مشاهده)
متقاضیان واجد شرایط می توانند از ساعت 07:00 صبح روز سه شنبه مورخ 1402/08/23 لغایت ساعت 15 روز سه شنبه مورخ 1402/08/30 به سایت این دانشکده مراجعه نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند. با عنایت به محدودیت زمانی تا برگزاری آزمون، مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. لذا با توجه به احتمال ایجاد مشکل در پهنای باند در روزهای پایانی به علت حجم بالای ثبت نام، خواهشمند است در اسرع وقت و قبل از پایان مهلت اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
تذکرات مهم در خصوص مدارک مورد نیاز:
با توجه به این که مدارک متقاضیان ،پس از تعیین نمرات داوطلب در آزمون عمومی توسط شرکت بررسی خواهد شد ، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان (سهمیه بومی و..) مغایر با شرایط مندرج در این آزمون باشد هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد شد و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه ،مصاحبه و حتی در صورت پذیرش نهایی، امتیاز از داوطلب سلب خواهد شد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی ندارد. ضمنا در صورت نیاز مدارک از مراجع ذیربط استعلام خواهد گردید و تطبیق اولیه انجام شده، ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود.
زمان و مکان برگزاری مصاحبه (مشاهده)
زمان و مکان برگزاری مصاحبه پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق همین سایت و نیز شماره تماس اعلام  شده در اطلاعات ثبت نامی اطلاع رسانی خواهد شد. 

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون
+ دانلود دفترچه شرایط (pdf) 


تقویم آگهی:
مهلت ثبت نام: تا 30 آبان 1402


منابع مصاحبه:
+ دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی
+ سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی
+ تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون های استخدامی، کارجویان (رایگان) 


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

استخدام نیروی خدمات

آگهی 8 آبان 1402: استخدام نیروی خدمات در دانشگاه علوم پزشکی ساوه
دانشکده علوم پزشکی ساوه در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق شرکت داده کاوه علم آینده در رشته شغلی خدمات افراد واجد شرایط را از طریق مصاحبه و پس از احراز صلاحیت‌های عمومی، بصورت شرکتی(خرید خدمت) با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.
مهلت ثبت نام تا 9 آبان 1402 می باشد.

شرایط عمومی (مشاهده)
داشتن تابعیت ایران
تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
عدم اعتیاد به مواد مخدر، دخانیات و روان گردان
داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی انجام کاری که به کارگیری می شوند (تائید پزشک طب کار یا کمیسیون پزشکی)
نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر یا پرونده تخلفاتی
تذکرات مهم در خصوص شرایط عمومی:
افرادی که مجاز به شرکت در این آزمون نیستند عبارتند از:
1- انفصال شدگان از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحد های تابعه دانشکده و سایر دستگاهها و موسسات دولتی
2- افرادی که به موجب آرای مراجع قضائی و ذیصلاح،از خدمت دولتی منع شده باشند
3- افرادی که تعهد انجام کار به سایر موسسات و یا دستگاه های اجرایی دارند.
4- افراد بازنشسته و بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی
5- دارندگان مدرک تحصیلی معادل و یا بالاتر از مدرک مندرج در شرایط احراز
شرایط سنی (مشاهده)
داشتن حداقل 22 سال (متولدین 1382/08/07 و حداکثر 40 سال تمام متولدین 1362/08/07 به بعد)
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تائیدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهند شد:
الف) جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان، فرزندان آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند، از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
ب) افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر ،مادر ،خواهر ،برادرو همسر) تا میزان 5 سال
پ) رزمندگان که در جبهه ها به صورت داوطلبانه خدمت نموده اند ،به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
ت) سابقه خدمت کارمندان تمام وقت دولتی حداکثر به میزان 5 سال.
ث) به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند یکسال تا حداکثر 5 سال به سقف محدوده سنی اضافه می شود.
مهلت ثبت نام (مشاهده)
متقاضیان واجد شرایط می توانند از ساعت 07:00 صبح روز یکشنبه مورخ 1402/08/07 لغایت ساعت 15 روز سه شنبه مورخ 1402/08/09 به سایت این دانشکده مراجعه نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند. با عنایت به محدودیت زمانی تا برگزاری آزمون، مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. لذا با توجه به احتمال ایجاد مشکل در پهنای باند در روزهای پایانی به علت حجم بالای ثبت نام، خواهشمند است در اسرع وقت و قبل از پایان مهلت اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
زمان و مکان برگزاری مصاحبه (مشاهده)
زمان و مکان برگزاری مصاحبه پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق همین سایت و نیز شماره تماس اعلام شده در اطلاعات ثبت نامی اطلاع رسانی خواهد شد. 

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون
+ دانلود دفترچه شرایط (pdf) 


تقویم آگهی:
مهلت ثبت نام: تا 9 آبان 1402


منابع مصاحبه:
+ دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی
+ سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی
+ تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون های استخدامی، کارجویان (رایگان)


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

منابع مطالعه

اخبار لحظه به لحظه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=626632
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k