• ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه علوم پزشکی کردستان

استخدام دانشگاه علوم پزشکی کردستان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴۶۶ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اخبار استخدام دانشکده علوم پزشکی کردستان


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

دریافت کارت آزمون استخدام نیروی پیمانی

خبر 23 اسفند 1402: دریافت کارت آزمون استخدام نیروی پیمانی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
به اطلاع می رساند کارت ورود به جلسه آزمون از طریق لینک زیر قابل دریافت می باشد. داوطلبان می بایست پس از دریافت کارت اطلاعات مندرج در کارت را بررسی نمایند. در صورت وجود مغایرت موضوع را از طریق تماس با شماره درج شده در سامانه صدور کارت و یا مراجعه حضوری در روز پنجشنبه به باجه رفع اشکال واقع در دانشگاه علوم پزشکی کردستان ( از ساعت 12 تا 13)  پیگیری نمایند.

دریافت کارت آزمون

دریافت کارت آزمون استخدام نیروی شرکتی

خبر 23 اسفند 1402: دریافت کارت آزمون استخدام نیروی شرکتی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
به اطلاع می رساند کارت ورود به جلسه آزمون از طریق لینک زیر قابل دریافت می باشد. داوطلبان می بایست پس از دریافت کارت اطلاعات مندرج در کارت را بررسی نمایند. در صورت وجود مغایرت موضوع را از طریق تماس با شماره درج شده در سامانه صدور کارت و یا مراجعه حضوری در روز پنجشنبه به باجه رفع اشکال واقع در دانشگاه علوم پزشکی کردستان ( از ساعت 12 تا 13)  پیگیری نمایند.

دریافت کارت آزمون

ویرایش اطلاعات آزمون استخدام نیروی شرکتی + منابع آزمون

خبر 22 اسفند 1402: اعلام منابع آزمون استخدام نیروی شرکتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان + ویرایش اطلاعات
اطلاعیه ویرایش اطلاعات: به اطلاع می رساند کلیه داوطلبان ثبت نام کننده می بایست طی روزهای 21 لغایت 23 اسفند ماه 1402 با مراجعه به سامانه ثبت نام نسبت به ویرایش اطلاعات خود در آیتم نحوه بومی گری اقدام نمایند. در این آیتم می بایست نوع بومی بودن داوطلب براساس شرایط پیش بینی شده در دفترچه مشخص گردد.
توجه 1: نوع بومی گری یا بصورت مطابقت با محل تولد داوطلب با مرکز مورد تقاضا و یا به صورت مشمول بودن شرایط 10 سال سکونت در محل مورد تقاضا حاصل می شود.
توجه 2: مسئولیت ناشی از عدم ویرایش اطلاعات بر عهده داوطلب می باشد.
توجه 3: اطلاعات مورد نیاز برای ویرایش اطلاعات شماره شناسنامه و شماره پرونده در حین ثبت نام می باشد.
اطلاعیه منابع آزمون: به اطلاع می رساند آزمون روز جمعه 25 اسفند ماه 1402 در شهر سنندج برگزار می گردد. کارت ورود به جلسه طی روز های چهارشنبه 23 و پنج شنبه 24 اسفند از طریق همین صفحه قابل دریافت می باشد.
توجه 1: سوالات آزمون رشته شغلی بهورزی برای افراد دارای مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم (طبق خوداظهاری داوطلب در زمان ثبت نام) به صورت تخصصی و از مباحث ذکر شده در دستورالعملهای بهورزی مصوب دانشگاههای علوم پزشکی میباشد.
توجه 2: سوالات آزمون رشته شغلی بهورزی برای افراد دارای مقاطع تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی (طبق خوداظهاری داوطلب در زمان ثبت نام) به صورت عمومی از دروس زبان ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و تعلیمات دینی و یا معارف اسلامی یا دین و زندگی دوره دوم متوسطه میباشد.

منابع آزمون جمعه 25 اسفند 1402

خبر 22 اسفند 1402: اعلام منابع آزمون روز جمعه 25 اسفند 1402
به اطلاع می رساند آزمون روز جمعه 25 اسفند ماه 1402 در شهر سنندج برگزار می گردد. کارت ورود به جلسه طی روز های چهارشنبه 23 و پنج شنبه 24 اسفند از طریق همین صفحه قابل دریافت می باشد.
توجه 1: سوالات آزمون برای هر دو رشته شغلی به صورت مشترک از منابع زیر میباشد.
سوالات تخصصی:
1- اصول فیزیک پزشکی هسته ای (ویرایش هفتم)
نام نویسنده رامش چاندرا – مترجم دکتر فتح اله بوذرجمهری
رادیولوژیِ برای رادیوتکنولوژیست  گادلاین رادیوبیولوژی و حفاظت پرتوی
تالیف موسی بهری
2- فیزیک و رادیوبیولوژی پزشکی هسته ای ساها (ویرایش چهارم)
مترجمین: دکتر محمد علی تاجیک منصوری- نادر سلیمانی- مریم رضایی- فرشته محمدی- سمایه آذری اصل
3- داروسازی هسته ای
نویسندگان: دکتر فاطمه اطیابی- دکتر عباس اولیا- دکتر داودبیگی- دکتر کاظم حقیر ابراهیم آبادی- دکتر امیر رضا جلیلیان- دکتر فریبا جوهری- دکتر عبدالمید چراغعلی- دکتر سید جلال حسینی مهر- دکتر رضا دولت آبادی بزار
4- توموگرافی تابش پوزیترون (پت) -انتشارات رویان پژوه
نویسندگان: دکتر محمدرضا آی – دکتر رهام گرامی فر
سوالات عمومی:
زبان و ادبیات فارسی - معارف اسلامی- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی و حقوقی و هوش و استعداد ویژه - فناوری اطلاعات  -زبان انگلیسی.

آگهی پذیرش بهورز - 19 اسفند 1402

آگهی 19 اسفند 1402: آگهی پذیرش بهورز در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ فراخوان جذب نیرو به صورت شرکتی در مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی کردستان منتشر گردید.

دانلود دفترچه

مشاهده فایل آگهی

توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.

آگهی پذیرش بهورز - 17 بهمن 1402

آگهی 17 بهمن 1402: آگهی پذیرش بهورز در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مدیریت منابع انسانی دانشگاه آگهی پذیرش بهورز در دانشگاه علوم پزشکی کردستان منتشر شد.

دانلود دفترچه

اطلاعیه برگزاری تست عملی آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 8 بهمن 1402: برگزاری آزمون عملی داوطلبان استخدام پیمانی فوریت های پزشکی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، دکتر جدید الاسلامی با اشاره به تعداد 163 نفر شرکت کننده در این آزمون گفت: این آزمون از امروز ۷ بهمن ماه تا روز دوشنبه ۹ ام ادامه دارد که با همکاری اداره تربیت بدنی پردیس علوم پزشکی در سالن ورزشی شماره یک انجام شده است و آزمون آمادگی جسمانی خانم ها عصر دوشنبه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: از این تعداد شرکت کنندگان 8 نفر خانم و مابقی آقا می باشند که برای کسب امتیاز لازم به رقابت عملی و آمادگی جسمانی می پردازند و در نهایت بعد از گزینش و مصاحبه تخصصی، 60 نفر استخدام دانشگاه علوم پزشکی کردستان خواهند شد.
دکتر جدید الاسلامی افزود: این آزمون توسط مدیریت منابع انسانی دانشگاه و با حضور نمایندگان واحدهای حراست، بازرسی، گزینش، تربیت بدنی و روابط عمومی برگزار می‌شود.

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه رشته شغلی فوریت های پزشکی

خبر 3 بهمن 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی کردستان درخصوص زمانبندی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت - رشته شغلی فوریت های پزشکی
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی؛ اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان درخصوص رشته شغلی فوریت های پزشکی آزمون استخدام پیمانی مورخه 1402/07/28 منتشر شد.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه درخصوص تکمیل و ارائه فرم کرونا

خبر 18 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی کردستان درخصوص تکمیل و ارائه فرم کرونا آزمون استخدام وزارت بهداشت
آن دسته از داوطلبینی که در ایام کرونا شاغل بوده اند حداکثر لغایت روز دوشنبه ۱۸دیماه به محل خدمتی خود جهت تکمیل و ارائه فرم کرونا اقدام نمایند.ضمنا افرادی که در آزمون قبلی فرم مذکور را تهیه نموده و تحویل اداره استخدام داده اند جهت پیگیری و احتساب امتیاز مربوطه در آزمون جاری شخصا به اداره استخدام مراجعه نمایند.یادآوری می گردد به دلیل مشغله کاری همکاران واحد مربوطه امکان پیگیری بصورت تلفنی مقدور نمی باشد.

اطلاعیه آمادگی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 14 دی 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی کردستان درخصوص آمادگی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛  اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی کردستان درخصوص آمادگی مصاحبه آزمون استخدام وزارت بهداشت منتشر گردید.

مشاهده اطلاعیه

اعلام زمان برگزاری آزمون

خبر 22 آذر 1402: اعلام زمان برگزاری آزمون استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان
پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر تغییر زمان برگزاری آزمون استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان،به اطلاع کلیه داوطلبان می رساند آزمون مذکور در تاریخ 1402/10/15برگزار خواهد شد.هرگونه اطلاع رسانی دراین خصوص متعاقباً از طریق سایت دانشگاه انجام خواهدشد.

اطلاعیه بارگذاری مدارک مورد نیاز آزمون استخدام وزارت بهداشت

خبر 9 آذر 1402: اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی کردستان درخصوص بارگذاری مدارک مورد نیاز آزمون استخدام وزارت بهداشت
بدین وسیله به اطلاع داوطلبان آزمون استخدام پیمانی مورخ 1402/07/28 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان در سال 1402 میرساند. جهت بارگذاری مدارک تحصیلی و هویتی خود ، به سایت دانشگاه علوم پزشکی کردستان مراجعه نمایند.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه لغو شدن آزمون

خبر 7 آبان 1402: اطلاعیه لغو شدن آزمون استخدامی مورخ ۱۴۰۲/۸/۱۱ دانشگاه
معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با صدور اطلاعیه ای، از لغو شدن آزمون استخدامی مورخ 1402/08/11 و برگزاری آن در تاریخ مقتضی پس از اخذ مجوزهای لازم خبر داد.
متن این اطلاعیه بدین شرح است: با عنایت به لزوم رعایت تشریفات قانونی آزمون های استخدامی دانشگاه ها، بدین وسیله اعلام می گردد برگزاری آزمون مورخ ۱۴۰۲/۸/۱۱، ۱۳ دستگاه اجرایی از جمله دانشگاه علوم پزشکی کردستان لغو و پس از اخذ مجوزهای لازم در تاریخ مقتضی برگزار خواهد شد.

اطلاعیه تغییر زمان برگزاری آزمون

خبر 23 مهر 1402: اطلاعیه تغییر زمان برگزاری آزمون استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ تاریخ آزمون استخدام پیمانی داخل استان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از پنجم آبان به یازدهم آبان ۱۴۰۲ تغییر یافت. آزمون روز پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

تمدید مهلت ثبت نام

خبر 18 مهر 1402: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی کردستان
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ ثبت نام آزمون استخدام پیمانی این دانشگاه لغایت پایان روز سه شنبه هجدهم مهرماه سال جاری تمدید گردید.

استخدام دانشگاه علوم پزشکی کردستان

آگهی 10 مهر 1402: استخدام دانشگاه علوم پزشکی کردستان
دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان در نظر دارد برای تامین نیروهای مورد نیاز خود افراد واجد شرایط را از طریق آزمون كتبی در حیطه های عمومی، تخصصی و ارزیابی تكمیلی به صورت پیمانی با شرایط و ضوابط ذیل استخدام نماید.
مهلت ثبت نام تا 15 مهر 1402 تا 18 مهر 1402 می باشد.

دانلود دفترچه شرایط

مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.

اخبار لحظه به لحظه

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=104574
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k