• ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت پیوند ابزار سایش

استخدام شرکت پیوند ابزار سایش

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت پیوند ابزار سایش


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت پیوند ابزار سایش به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۱۱ مهر ۱۴۰۰
استخدام گرافیست مسلط به عکاسی صنعتی و فتوشاپ در شرکت پیوند ابزار سایش

آگهی استخدام شرکت پیوند ابزار سایش در تهران شرکت پیوند ابزار سایش واقع در تهران (محدوده خیابان حافظ) جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز گرافیست ماهر سابقه کار: حداقل 5 سال جهت کار در بخش تبلیغات مسلط به عکاسی صنعتی و فتوشاپ و برنامه های مرتبط متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به ایمیل و شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۸ تیر ۱۳۹۹
استخدام گرافیست برای شرکت معتبر بازرگانی در تهران

استخدام شرکت بازرگانی پیوند ابزار سایش شرکت بازرگانی پیوند ابزار سایش در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز گرافیست مسلط به Photoshop و Illustrator متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند رزومه و نمونه کار خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۸ خرداد ۱۳۹۷
استخدام گروه صنعتی بازرگانی پیوند ابزار سایش

گروه صنعتی بازرگانی پیوند ابزار سایش واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به یکنفر مدیر مالی (ترجیحا بازنشسته) نیازمند است. در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۱۲ اسفند ۱۳۹۶
استخدام گرافیست مسلط به فتوشاپ در شرکت پیوند ابزار سایش

شرکت پیوند ابزار سایش واقع در تهران به گرافیست مسلط به ایلاستریتور و فتوشاپ نیازمند است. لطفا رزومه و نمونه کار خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۰۷ بهمن ۱۳۹۶
استخدام گرافیست در شرکت پیوند ابزار سایش

شرکت پیوند ابزار سایش واقع در تهران به گرافیست مسلط به ایلاستریتور و فتوشاپ نیازمند است. لطفا رزومه و نمونه کار خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۱۷ مهر ۱۳۹۶
استخدام حسابدار انبار جهت شرکت پیوند ابزار سایش در شهر قدسِ

شرکت معتبر تولیدی شرکت پیوند ابزار سایش واقع در شهر قدسِ تهران به حسابدار با تجربه انبار نیازمند است. لطفا رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۰۳ تیر ۱۳۹۶
استخدام حسابدار انبار در شرکت پیوند ابزار سایش

شرکت پیوند ابزار سایش (یک شرکت معتبر تولیدی) به یک حسابدار انبار با تجربه در شهر قدس تهران نیازمندیم. رزومه خودرا به ایمیل یا شماره فکس اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۱۵ فروردین ۱۳۹۶
استخدام حسابدار فروش در شرکت پیوند ابزار سایش

شرکت پیوند ابزار سایش در تهران به یک حسابدار فروش با 1 سال سابقه کار نیازمند است. رزومه خود را به ایمیل یا فکس اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۱۷ خرداد ۱۳۹۵
استخدام شرکت پیوند ابزار سایش در دو رده شغلی

شرکت پیوند ابزار سایش در تهران و شهر قدس جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به تخصص های زیر نیازمند است: ردیف عنوان شغلی تحصیلات سابقه توضیحات 1 کارشناس فروش ترجیحا لیسانس فنی یا مدیریت 3 سال مسلط به فر ایند فروش بازاریابی تا وصول مطالبات پیگیر توان انجام ماموریت اعتقاد به کار تیمی 2 سرپرست کارگاه لیسانس 5 سال مسلط در زمینه مونتاژ و تولید و توانایی مدیریت انبار و مسلط بر نرم افزارهای انبارداری (محل کار شهر قدس) ایمیل:peyvandabzarsayesh@gmail.com فکس: 66712512

مشاهده بیشتر
۲۱ فروردین ۱۳۹۵
استخدام شرکت پیوند ابزار سایش در تهران

شرکت پیوند ابزار سایش در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به تخصص های زیر نیازمنداست عنوان شغلی تحصیلات سابقه مسلط به فر ایند فروش بازاریابی تا وصول مطالبات پیگیر توان انجام ماموریت اعتقاد به کار تیمی کارشناس فروش ترجیحا لیسانس صنایع 3 سال توانایی مدیریت انبار و مسلط به نرم افزارهای انبار داری انبار دار لیسانس 5 سال ذکر عنوان شعلی الزامیسات ایمیل :peyvandabzarsayesh@gmail.com

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=539331
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد