• ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت پلی پنل

استخدام شرکت پلی پنل

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت پلی پنل


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت پلی پنل به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام نیروی آقا با مدرک فوق دیپلم مکانیک در شرکت پلی پنل

استخدام شرکت پلی پنل در تهران و البرز شرکت پلی پنل جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در تهران و البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز نیروی کار جنسیت: آقا فوق دیپلم مکانیک آشنا به زبان انگلیسی سن: تا 35 سال آدرس کارگاه: کیلومتر 20جاده دماوند، پارک فناوری پردیس متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۹ بهمن ۱۳۹۹
استخدام انباردار، نیروی فنی و برق برای شرکت پلی پنل واقع در البرز

آگهی استخدام شرکت پلی پنل در البرز شرکت پلی پنل واقع در البرز برای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 انباردار جنسیت: آقا دیپلم تا 35 سال آشنا به ابزار عمومی 2 نیروی فنی جنسیت: آقا سن: 23 تا 30 سال دیپلم آشنا به امور فنی و استفاده از ابزار عمومی 3 نیروی برق جنسیت: آقا دیپلم یا فوق دیپلم برق قدرت با حداقل 3 سال سابقه کار مفید قابل استناد جهت انجام کارهای برق کشی، کابل کشی متق...

مشاهده بیشتر
۲۷ بهمن ۱۳۹۹
استخدام نیروی انباردار آقا برای شرکت پلی پنل واقع در البرز

آگهی استخدام شرکت پلی پنل در البرز شرکت پلی پنل واقع در البرز برای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز انباردار جنسیت: آقا دیپلم تا 35 سال آشنا به ابزار عمومی متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ بهمن ۱۳۹۹
استخدام نیروی فنی با مدرک دیپلم جهت کار در شرکت پلی پنل

آگهی استخدام شرکت پلی پنل در البرز شرکت پلی پنل واقع در البرز برای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی فنی جنسیت: آقا سن: 23 تا 30 سال دیپلم آشنا به امور فنی و استفاده از ابزار عمومی متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ بهمن ۱۳۹۹
استخدام نیروی برق آقا با سابقه کار مفید جهت یک شرکت واقع در البرز

آگهی استخدام شرکت پلی پنل در البرز شرکت پلی پنل واقع در البرز برای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی برق جنسیت: آقا دیپلم یا فوق دیپلم برق قدرت با حداقل 3 سال سابقه کار مفید قابل استناد جهت انجام کارهای برق کشی، کابل کشی متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ بهمن ۱۳۹۹
استخدام مسئول HSE، نیروی برق قدرت و فنی نصاب در شرکت پلی پنل

آگهی استخدام شرکت پلی پنل در البرز شرکت پلی پنل واقع در استان البرز برای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 مسئول HSE  جهت کارگاه ساختمانی تعداد مورد نیاز: یک نفر با حداقل 3 سال سابقه قابل استناد در زمینه مشابه آشنا به زبان انگلیسی ناظر به صورت تمام وقت 2 نیروی فوق دیپلم یا دیپلم برق قدرت تعداد مورد نیاز: یک نفر با حداقل 3 سال سابقه کار مفید قابل استناد 3 نیروی فنی نصاب تعداد مورد ن...

مشاهده بیشتر
۲۱ بهمن ۱۳۹۹
استخدام مسئول HSE بصورت تمام وقت برای شرکت پلی پنل واقع در البرز

آگهی استخدام شرکت پلی پنل در البرز شرکت پلی پنل واقع در استان البرز برای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مسئول HSE  جهت کارگاه ساختمانی تعداد مورد نیاز: یک نفر با حداقل 3 سال سابقه قابل استناد در زمینه مشابه آشنا به زبان انگلیسی ناظر به صورت تمام وقت متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۱ بهمن ۱۳۹۹
استخدام نیروی برق قدرت با مدرک دیپلم یا فوق دیپلم برای همکاری در البرز

آگهی استخدام شرکت پلی پنل در البرز شرکت پلی پنل واقع در استان البرز برای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی فوق دیپلم یا دیپلم برق قدرت تعداد مورد نیاز: یک نفر با حداقل 3 سال سابقه کار مفید قابل استناد متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۱ بهمن ۱۳۹۹
استخدام تعدادی نیروی فنی نصاب آشنا به امور فنی در شرکت پلی پنل

آگهی استخدام شرکت پلی پنل در البرز شرکت پلی پنل واقع در استان البرز برای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی فنی نصاب تعداد مورد نیاز: پنج نفر سن: 23 تا 30 سال دیپلم و آشنا به امور فنی و استفاده از ابزار عمومی متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۰ دی ۱۳۹۹
استخدام سه ردیف شغلی برای شرکت پلی پنل واقع در البرز

آگهی استخدام شرکت پلی پنل در البرز شرکت پلی پنل واقع در البرز برای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 مسئول HSE  جنسیت: آقا جهت کارگاه ساختمانی تعداد مورد نیاز: یک نفر با حداقل 3 سال سابقه قابل استناد در زمینه مشابه آشنا به زبان انگلیسی ناظر به صورت تمام وقت 2 نیروی فوق دیپلم یا دیپلم برق قدرت جنسیت: آقا تعداد مورد نیاز: یک نفر با حداقل 3 سال سابقه کار مفید قابل استناد 3 نیروی فنی نصاب...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2058798
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد