• ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت آدورا طب

استخدام شرکت آدورا طب

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت دارویی آدورا طب 


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت آدورا طب به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۱۱ آذر ۱۳۹۹
استخدام راننده پایه 2 در شرکت دارویی آدورا طب

شرکت دارویی آدورا طب در همدان جهت تکمیل کادر خود به یک نفر راننده پایه 2 همراه با کارت هوشمند نیازمند است. شرایط: 5 سال سابقه رانندگی با ایسوزو - حداقل سن 30 سال - ساکن همدان متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ آذر ۱۳۹۸
استخدام راننده با نیسان یخچالدار جهت شرکت معتبر دارویی آدورا طبِ همدان

شرکت معتبر دارویی آدورا طب در همدان جهت تکمیل ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری خود به یک راننده با تجربه به همراه نیسان یخچالدار نیازمند میباشد. متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره اعلام شده در آگهی تماس حاصل نمایید.

مشاهده بیشتر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
استخدام حسابدار آقا در شرکت آدورا طب

شرکت ادورا طب یکی از بزرگترین شرکت های توزیع کالاهای دارویی وبهداشتی جهت تکمیل نیروی نسانی خود در شهر اصفهان به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: ردیف عنوان شغلی جنسیت شرایط احراز عمومی شرایط احراز تخصصی 1 حسابدار آقا لیسانس مدیریت مالی- حسابداری- اقتصاد دو سال تجربه کاری حل مسئله و تصمیم گیری مدیرت زمان مسلط به امور حسابداری آشنایی کافی با مقررات مرتبط با امور بانکی، بیمه و مالیات مسلط به نرم افزار office excel مسلط به اکسل متقاضیان واجد شرایط می توا...

مشاهده بیشتر
۲۷ آبان ۱۳۹۷
استخدام مامور توزیع برای شرکت آدورا طب در کرمانشاه

شرکت آدورا طب یکی از بزرگترین شرکت های توزیع کالاهای دارویی و بهداشتی جهت تکمیل نیروی انسانی خود در استان کرمانشاه استخدام می کند. عنوان شغلی شرایط مامور توزیع دیپلم کلیه رشته ها * آشنایی با اصول ایمنی و بهداشت * حداقل یک سال تجربه کاری مرتبط متقاضیان می توانند رزومه های خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ مرداد ۱۳۹۷
استخدام راننده در شرکت معتبر دارویی آدورا طب

شرکت معتبر دارویی آدورا طب واقع در همدان جهت تکمیل ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری خود به یک نفر راننده با تجربه به همراه نیسان یخچال دار نیازمند است. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۰ تیر ۱۳۹۷
استخدام حسابدار با سابقه در شرکت آدورا طب

شرکت آدورا طب یکی از بزرگترین شرکت های توزیع کالای کالاهای ایرانی و بهداشتی در تبریز جهت تکمیل نیروی انسانی خود استخدام می نماید. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز عمومی شرایط اختصاصی تخصصی 1 حسابدار حداقل کاردانی حسابداری - 4 سال تجربه کاری -مسلط به microsoft office - سابقه کاری مرتبط در شرکت های پخش متقاضیان می توانند رزومه های خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند .

مشاهده بیشتر
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
استخدام راننده با تجربه در شرکت معتبر دارویی آدورا طب

شرکت معتبر دارویی آدورا طب واقع در همدان جهت تکمیل ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری خود به یک نفر راننده با تجربه، به همراه نیسان یخچالدار نیازمند است. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ بهمن ۱۳۹۵
استخدام مسئول پذیرایی در شرکت آدورا طب

شرکت آدورا طب (یکی از بزرگترین شرکت های توزیع کالاهای دارویی و بهداشتی) واقع در تهران جهت تکمیل نیروی انسانی خود استخدام مینماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز عمومی 1 مسئول پذیرایی حداقل دیپلم، فقط خانمآشنا به اصول پذیرایی جهت دفتر مدیر عامل متقاضیان می توانند رزومه های خود را به آدرس ایمیل ذیل ارسال نمایند. ایمیل: hr@adorateb.ir فکس: 88080125

مشاهده بیشتر
۲۵ دی ۱۳۹۵
استخدام کارشناس بودجه و گذارشات در شرکت آدورا طب

شرکت آدورا طب در تهران یکی از بزرگترین شرکتهای توزیع کالاهای دارویی و بهداشتی جهت تکمیل نیروی انسانی خود استخدام می نماید : عنوان شغل شرایط احراز عمومی شرایط احراز تخصصی کارشناس بودجه و گذارشات کارشناس حسابداریمدیریت مالی و اقتصاد 2 سال تجربه کاری مرتبط مسلط به آفیس MSتسلط بر بودجه نویسی ایمیل ارسال رزومه : hr@adorateb.ir

مشاهده بیشتر
۲۰ دی ۱۳۹۵
استخدام شرکت آدورا طب در دو رده شغلی

شرکت آدورا طب در اصفهان جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط در رده های شغلی زیر دعوت به همکاری می نماید: انباردار: با تحصیلا مهندسی صنایع- با حداقل یک سال سابقه کاریکارگر انبار: با مدرک دیپلم- با حداقل یک سال سابقه کاری و دارای گواهینامه لیفتراکتماس تبلیغاتی اکیداً ممنوع تلفن: 09133349532 تلفن ثابت: 30-33809828

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=339539
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد