• ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت آریان آسانسور

استخدام شرکت آریان آسانسور

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت آریان آسانسور


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت آریان آسانسور

۰۵ فروردین ۱۴۰۱
استخدام نیروی خدمات پس از فروش در شرکت آریان آسانسور در بندر عباس

آگهی استخدام شرکت آریان آسانسور در بندر عباس شرکت آریان آسانسور جهت تکمیل کادر خدمات پس از فروش خود در بندر عباس (استان هرمزگان) از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی خدمات پس از فروش جنسیت: آقا فارغ التحصیلان برق و الکترونیک در مقاطع کاردانی و کارشناسی افراد دارای سابقه کاری مرتبط در اولویت هستند. حقوق: توافقی شهر مورد نیاز: بندر عباس متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۴ بهمن ۱۴۰۰
استخدام کارشناس خزانه با مدرک حسابداری در شرکت آریان آسانسور

آگهی استخدام شرکت آریان آسانسور شرکت آریان آسانسور برای تکمیل کادر مالی (خزانه) خود در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز کارشناس خزانه جنسیت: آقا و خانم رشته تحصیلی: حسابداری آشنایی به نرم افزارهای حسابداری تسلط به نرم افزار Excel حداقل پنج سال سابقه کار مفید تمام وقت متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۹ دی ۱۴۰۰
استخدام مهندس الکترونیک برای شرکت آریان آسانسور در تهران

آگهی استخدام شرکت آریان آسانسور در تهران شرکت آریان آسانسور در تهران جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مهندس الکترونیک مسلط به طراحی مدارات دیجیتال مسلط به میکروکنترلر های خانواده STM و NXP مسلط به طراحی PCB و نرم افزار Altium Designer ترجیحا مسلط به OS برای Embedded System ها متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را در قالب فایل استاندارد پی دی اف به ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۸ شهریور ۱۴۰۰
استخدام مهندس الکترونیک مسلط به طراحی مدارات دیجیتال در شرکت آریان آسانسور

آگهی استخدام شرکت آریان آسانسور شرکت آریان آسانسور واثع در تهران جهت تکمیل کادر فنی خود از افراد واجد شرایط به شرح زیر دعوت به همکاری مینماید: عنوان شغل شرایط احراز مهندس الکترونیک مسلط به طراحی مدارات دیجیتال مسلط به میکروکنترلر های خانواده STM و NXP مسلط به طراحی PCB و نرم افزار Altium Designer متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را در قالب فایل استاندار پی دی اف به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۹ تیر ۱۴۰۰
استخدام تکنسین فنی آقا جهت شرکت آریان آسانسور در تهران

آگهی استخدام شرکت آریان آسانسور شرکت آریان آسانسور (دفتر مرکزی) جهت تکمیل کادر خدمات پس از فروش خود در تهران از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز تکنسین فنی جنسیت: آقا مهندس برق آشنا به نقشه خوانی تابلو فرمان و موتورهای الکتریکی با سابقه کار مفید متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ تیر ۱۴۰۰
استخدام مهندس الکترونیک جهت شرکت آریان آسانسور در تهران

استخدام شرکت آریان آسانسور در تهران شرکت آریان آسانسور در تهران جهت تکمیل کادر فنی خود در واحد  فنی مهندسی، با شرایط ذیل استخدام به عمل می آورد. عنوان شغلی شرایط احراز مهندس الکترونیک مسلط به طراحی مدارات دیجیتال مسلط به میکروکنترلر های خانواده STM و NXP مسلط به طراحی PCB و نرم افزار Altium Designer متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام کارشناس بازرگانی خارجی در شرکت معتبر آریان آسانسور

دعوت به همکاری شرکت معتبر آریان آسانسور شرکت معتبر آریان آسانسور واقع در تهران جهت تکمیل کادر بازرگانی خارجی خود از رده شغلی زیر دعوت به همکاری مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس بازرگانی خارجی یک نفر آشنا به زبان انگلیسی خانم بدون سابقه یا با سابقه کم مسلط به زبان انگلیسی دارای مدرک لیسانس علاقمندان و واجدین شرایط رزومه خود را به ایمیل درج شده در آگهی با فرمت استاندارد رزومه، ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام کارشناس بازاریابی یا مدیریت بازرگانی در شرکت آریان آسانسور

دعوت به همکاری شرکت آریان آسانسور شرکت آریان آسانسور (تولیدکننده تابلو فرمان آسانسور و قطعات جانبی) در تهران جهت تکمیل کادر خود از رده شغلی زیر دعوت به همکاری مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناسان بازاریابی یا مدیریت بازرگانی حداقل مدرک کارشناسی حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط روابط عمومی قوی آشنایی با فن مذاکره آشنایی با تحقیق و تحلیل بازار آشنایی با امور قراردادها متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۸ اسفند ۱۳۹۹
استخدام کارشناس بازرگانی خارجی با مدرک لیسانس در شرکت آریان آسانسور

استخدام شرکت آریان آسانسور شرکت آریان آسانسور در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس بازرگانی خارجی خانم بدون سابقه یا با سابقه کم مسلط به زبان انگلیسی دارای مدرک لیسانس متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را با فرمت استاندارد رزومه به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۴ بهمن ۱۳۹۹
استخدام کارشناس بازرگانی خارجی با مدرک لیسانس در شرکت آریان آسانسور

استخدام شرکت آریان آسانسور شرکت آریان آسانسور در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس بازرگانی خارجی خانم بدون سابقه یا با سابقه کم مسلط به زبان انگلیسی دارای مدرک لیسانس متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را با فرمت استاندارد رزومه به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=728191
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد