• ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
  • 10k نظر «نمایش»

استخدام شرکت ایران ترانسفو

استخدام شرکت ایران ترانسفو (مشورتی)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۹,۹۶۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ الی ۱۴۰۲/۰۴/۳۰

ارائه کارت آزمون: -

برگزاری آزمون: ۱۴۰۲/۰۵/۲۶

آخرین وضعیت: در انتظار اعلام نتایج

آگهی استخدام شرکت ایران ترانسفو


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

آزمون برگزار شد
آزمون استخدام شرکت ایران ترانسفو با موفقیت برگزار شد.
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام خدمت یکایک شما کارجویان گرامی، به اطلاع میرسانیم که تمامی اخبار مرتبط با این آزمون از جمله اخبار مربوط به اعلام نتایج در همین مبحث اطلاع رسانی خواهد شد.
داوطلبان گرامی میتوانند اطلاعات و تجارب خود را در رابطه با نحوه برگزاری آزمون استخدامی و مصاحبه و گزینش در همین صفحه اعلام نمایند.
دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی 
 سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی 
 تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون‌های استخدامی، کارجویان (رایگان)

اصلاحیه جدول ردیف‌های شغلی

خبر 20 تیر 1402: اصلاحیه جدول ردیف‌های شغلی آزمون استخدام شرکت ایران ترانسفو
 ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛  اصلاحیه جدول ردیف‌های شغلی آزمون استخدام شرکت ایران ترانسفو منتشر شد.

مشاهده اصلاحیه

شرایط آگهی استخدام

آگهی 17 تیر 1402: استخدام شرکت ایران ترانسفو
شرکت ایران ترانسفو درنظر دارد جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز از بین داوطلبان استان زنجان در مقاطع تحصیلی دیـپلم، فوق دیپلم، لیسانس و بالاتر فارغ التحصیلان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فنـاوری را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش براساس ردیف های شغلی اعلامی بصورت قراردادی کارگری جذب نماید.
مهلت ثبت نام تا 25 تیر 1402 تا 30 تیرماه 1402 می باشد.

شرایط عمومی
داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
فراغت از دوره خدمت سربازی یا داشتن معافیت قانونی دائم تا تاریخ 1402/05/27
تبصره: تحت هیچ شرایطی کارت معافیت پزشکی مورد قبول نمی باشد.
عدم اعتیاد به مواد مخدر، روانگردانها، دخانیات و مشروبات الکلی
نداشتن سابقه محکومیت کیفری و ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام وظایف محوله
دارا بودن شرایط احراز شغل بر اساس آگهی
نداشتن منع قانونی برای جذب و عدم تعهد خدمتی به سایر سازمانها و شرکتهای دولتی یا خصوصی
احراز صلاحیت های مورد نظر و تأیید گزینش شرکت، پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه
شرایط اختصاصی
داشتن مدرك تحصیلی دیپلم با گرایش های اعلامی در جدول پیوست شماره یک برای مقطع تحصیلی دیپلم
داشتن مدرك تحصیلی کاردانی برق، مکانیک، متالوژی، ماشین ابزار و کامپیوتر با گرایش های اعلامی در جدول پیوست شماره یک برای مقطع تحصیلی فوق دیپلم
داشــتن مــدرك تحصــیلی کارشناســی مهندســی صــنایع، مهندســی نــرم افــزار، ســخت افــزار، فنــاوری اطلاعــات، مکانیک (گرایشهای اعلامی)، برق قدرت، برق الکترونیک، حسابداری و مدیریت بازرگانی در جدول پیوست شـماره یـک برای  مقطع تحصیلی لیسانس و بالاتر
توضیح :داشتن مدرك تحصیلی بالاتر به هیچ وجه بعنوان مزیت تلقی نخواهد شد.
داشتن شرایط سنی لازم در هنگام برگزاری آزمون مورخ 1402/05/27 به شرح ذیل :
- حداکثر 24 سال تمام برای دانش آموختگان مقطع تحصیلی دیپلم(متولدین 1378/05/27 به بعد)
- حداکثر 26 سال تمام برای دانش آموختگان مقطع تحصیلی کاردانی(متولدین 1376/05/27 به بعد)
- حداکثر 28 سال تمام برای دانش آموختگان مقطع تحصیلی کارشناسی(متولدین 1374/05/27 به بعد)
- حداکثر 30 سال تمام برای دانش آموختگان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر(متولدین 1372/05/27 به بعد)
تبصره: درصورت متاهل بودن داوطلب با ارائه مدارك مربوطه (شناسنامه – عقدنامه) در مرحله ثبت نـام یک سال بـه شـروط سنی اعلامی اضافه خواهد شد.
حداکثر سن اعلامی و لحاظ تبصره مربوطه ملاك عمل بوده و مدت خدمت سربازی یا سـوابق بیمـه ای بـه شـر وط سـنی اضـافه نخواهد شد.
استخدام مختص داوطلبان بومی استان زنجان می باشد.
تبصره: متقاضیان غیربومی میتوانند صرفاً در ردیف های شغلی 2008 الی 2012 مندرج در جدول شماره یک در آزمون ثبت نام نمایند.
توضیح: بومی به فردی اطلاق میشود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیرباشد:
- محل تولد داوطلب یا همسر وی محل درخواستی باشد.
- حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی داوطلب ( ابتدائی، راهنمائی و یا دبیرستان) بصورت متوالی و متنـاوب در محل درخواستی طی شده باشد.
- داوطلب یا پدر ،مادر و یا همسر وی، حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در محل درخواسـتی بـرای استخدام را داشته باشند.
- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهـای مسـلح (اعـم از شـاغل و یـا بازنشسـته) کـه شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان محل درخواستی برای استخدام آنان یکی باشد.
- داوطلب حداقل 5 سال سابقه سکونت در استان زنجان را داشته باشد.
انتخاب پذیرفته شدگان آزمون برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان دو برابر ظرفیت مورد نیاز اعلامـی، از میـان افراد حائز شرایط که به ترتیب بالاترین نمره آزمون کتبی را کسب کرده باشند، انجام خواهد شد.
انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمـون از طریق مصاحبه و گزینش میسـر خواهـد بـود، لـذا قبـولی در آزمون کتبی، به منزله پذیرش فرد تلقی نخواهد شد.
فرزندان کارکنان شاغل و بازنشستگان شرکت ترانسفو و فرزندان معزز شـاهد (شهدا و جانبـازان) پـس از قبـولی در آزمـون کتبی، (مطابق بند 7) در مرحله مصاحبه تخصصی،در شرایط یکسان از امتیاز مربوطه برخوردار خواهند بود.
مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهـی و یـا اعـلام مـدارك بـه صورت ناقص، بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از جذب نیرو (شامل آزمـون، مصـاحبه و جـذب ) محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقـع داده و یـا فاقـد شـرایط منـدرج در آگهـی میباشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت عقد قرارداد، قرارداد مزبـور لغـو خواهـد گردید.
همراه داشتن هرگونه لوازم الکترونیکی از قبیل تلفن همراه و غیرهدر زمان برگـزاری آزمـون کتبـی ممنـوع بـوده و از همـراه داشتن کیف و لوازم اضافی جداً خودداری فرمائید.
از تجمع و ترددهای بی مورد در حوزه امتحانی خود جداً خودداری کنید.
متقاضیان شرکت در آزمون علاوه بر رعایت شرایط سنی، موظف به ارائه مدرك تحصیلی در همان مقطع تحصـیلی کـه ثبـت نام نموده اند می باشند و متقاضیان حداکثر می توانند در یک مقطع تحصیلی پایین تر (در صورت داشـتن شـرایط مقطـع تحصـیلی پایین تر بصورتی که فوق دیپلم با دیپلم، لیسانس با فوق دیپلم، فوق لیسانس با لیسانس) ثبت نام نمایند.
تبصره: متقاضیان در مقطع تحصیلی لیسانس پیوسته در رشته و گرایش تحصیلی مربوطه میتوانند در صـورت احـراز شـرط سنی اعلامی در مقطع تحصیلی فوق دیپلم برای ردیف های شغلی مورد نظر ثبت نام نمایند.
مواد آزمون
برای مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و بالاتر سوالات آزمون شامل: آزمون تخصصی براساس رشته های شغلی با ضریب یک، طراحی گردیده و مواد (دروس) هر یک از رشته های شغلی و جزئیات آن در پایان آگهی در جدول شماره 2 و 3 درج شده است.
برای مقطع تحصیلی دیپلم بر اساس مواد امتحانی با ضریب یک طراحی گردیده اسـت کـه جزئیـات آن در پایـان آگهـی در جدول شماره 4 درج شده است.
آزمون دارای نمره ی منفی می باشد. به ازای هر پاسخ صحیح یک نمره مثبت و به ازای هر سه پاسخ غلـط یک نمره منفی درنظر گرفته خواهد شد.

چگونگی ثبت نام
داوطلبـان گرامــی پـس از مطالعــه دقیـق شــرایط منـدرج در ایــن دفترچــه مـی تواننــد از ســاعت 14:00 روز شــنبه مــورخ 1402/04/17 حداکثر تا ساعت 24:00 روز یکشنبه مورخ 1402/04/25 از طریق مراجعه بـه وب سـایت رسـمی گـروه صـنعتی ایران ترانسفو در آزمون ثبت نام نمایند.
داوطلبان میبایست مبلغ 2.000.000 ریال (دویست هزار تومان) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون و پس از احراز شرایط اعلامی و تایید مرحله اول ثبت نام (بررسی شرایط ثبت نام مطابق فراخوان) از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و الزامات آن مانند رمز دوم کارت و کد 2cvv پرداخت نمایند.
هزینه ثبت نام در وجه مجری برگزاری آزمون (دانشگاه زنجان) واریز و به هیچ وجه قابل استرداد نخواهـد بود، ضمن اینکه شرکت ایران ترانسفو در قبال وجه دریافتی بابت هزینه آزمون هیچگونه مسـئولیتی نخواهـد داشت.
ه) راهنمای ثبت نام:
داوطلبان پس از ورود به سایت مربوطه، با استفاده از فایل راهنمای ارائه شده اقدام به ثبت نام نمایید.
تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)، با فرمت JPG و با حجـم حداکثر 70 کیلوبایت استفاده نمایید.
پس از تکمیل نمودن اطلاعات، گواهی ثبت نام ارائه شده را ذخیره و چاپ نمایید.
مدارك مربوط به احراز شرایط بومی بودن و همچنین مدارك معتبر مربوط به بند 9 شرایط استخدامی (معرفی نامه یا کارت شناسایی ) به هنگام ثبت نام می بایست در سایت بارگزاری گردد.
و) توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون:
ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت سامانه جامع دانشگاه دولتی زنجان (سامانه گلستان) که تاریخ آن متعاقباً اعلام خواهد گردید، انجام خواهد پذیرفت.
زمان و ساعت برگزاری آزمون در تاریخ های 1402/05/26-27 به تفکیک مقاطع تحصیلی و با اعـلام آدرس حوزه آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج خواهد گردید.
توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.
اطلاعات آزمون
+ دانلود دفترچه شرایط (PDF) 
+ دانلود فایل راهنمای ثبت نام 


تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 30 تیر 1402


منابع آزمون:
+ دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی 


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.
جهت مشاهده آگهی در سایت جامع دانشگاهی گلستان کلیک نمایید

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1343316
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 10k