• ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت بنیان نوین شیمی پارس

استخدام شرکت بنیان نوین شیمی پارس

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت بنیان نوین شیمی پارس


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت بنیان نوین شیمی پارس

۲۷ بهمن ۱۴۰۱
استخدام کارشناس حسابداری خانم در شرکت بنیان نوین شیمی پارس

شرکت بنیان نوین شیمی پارس در غرب تهران جهت تکمیل کادر مالی خود به یک نفر کارشناس حسابداری خانم حداقل 4 سال سابقه کار بیمه ای، آشنایی با نرم افزار excel و آشنایی با نرم افزار حسابداری تدبیر نیازمند است. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۰ آبان ۱۴۰۱
استخدام منشی برای شرکت بنیان نوین شیمی پارس در تهران

شرکت بنیان نوین شیمی پارس در تهران به منشی خانم با سابقه کار مرتبط، با مدرک فوق دیپلم یا حداکثر کارشناسی، آشنا به word و Excel، تایپ و امور اداری نیازمند است . متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند .

مشاهده بیشتر
۱۲ دی ۱۴۰۰
استخدام کارشناس شیمی آقا در شرکت بنیان نوین شیمی پارس

شرکت بنیان نوین شیمی پارس برای تکمیل کادر خود در تهران به کارشناس شیمی آقا لیسانس یا فوق لیسانس شیمی دارای حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط با معرف و ضامن معتبر نیازمند است. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل و شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ تیر ۱۴۰۰
استخدام منشی جهت شرکت بنیان نوین شیمی پارس در تهران

شرکت بنیان نوین شیمی پارس در تهران به منشی خانم با سابقه کار مرتبط، با مدرک فوق دیپلم یا حداکثر کارشناسی، آشنا به word و Excel، تایپ و امور اداری نیازمند است . متقاضیان واجد شرایط می توانند رزمه خود را به آدرس ایمیل یا شماره واتساپ درج شده در آگهی ارسال نمایند .

مشاهده بیشتر
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام کارشناس حسابداری خانم در شرکت بنیان نوین شیمی پارس

شرکت بنیان نوین شیمی پارس در محدوده غرب تهران جهت تکمیل کادر خود به یک نفر کارشناس حسابداری (خانم) نیازمند است. شرایط: با حداقل 2 سال سابقه کار بیمه ای - آشنایی با نرم افزار Excel - آشنایی با نرم افزار تدبیر متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل یا شماره واتساپ درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۰ اسفند ۱۳۹۷
استخدام راننده در شرکت بنیان نوین شیمی پارس

شرکت بنیان نوین شیمی پارس در غرب تهران جهت تکمیل کادر خود در دفتر مرکزی به یک نفر نیروی آقا جهت رانندگی با شرایط زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 راننده آقا متاهل، ترجیحا بازنشسته، دارای توان کاری، با معرف و ضامن معتبر و با سابقه کاری مرتبط جهت انجام کلیه امور بانکی و ارسال نامه و آشنایی کامل به مسیرها و محله های تهران متقاضیان رزومه خود را به ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۰ دی ۱۳۹۵
استخدام حسابدار در شرکت بنیان نوین شیمی پارس

شرکت بنیان نوین شیمی پارس ( یک شرکت تولیدی ) واقع در غرب تهران جهت تکمیل کادر حسابداری خود به نیروی خانم با مشخصات ذیل نیازمند است: دارای مدرک کارشناسی حسابداری (ترجیحا فارغ التحصیل دانشگاه های دولتی)حداقل ۵ سال سابقه کار بیمه ای بعد از اخد مدرک تحصیلیآشنایی به نرم افزار excelآشنایی با نرم افزار حسابداری تدبیرواجدین شرایط رزومه خود را به نشانی الکترونیک : info@novinchem.com ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۷ شهریور ۱۳۹۵
استخدام حسابدار جهت شرکت بنیان نوین شیمی پارس

یک شرکت تولیدی واقع در غرب تهران جهت تکمیل کادر حسابداری خود به نیروی خانم با مشخصات ذیل نیازمند است: دارای مدرک کارشناسی حسابداری (ترجیحا فارغ التحصیل دانشگاه های دولتی)حداقل 5 سال سابقه کار بیمه ای بعد از اخد مدرک تحصیلیآشنایی به نرم افزار excelآشنایی با نرم افزار حسابداری تدبیرواجدین شرایط رزومه خود را به نشانی الکترونیک : info@novinchem.com ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۹ مرداد ۱۳۹۴
استخدام حسابدار در شرکت بنیان نوین شیمی پارس

شرکت بنیان نوین شیمی پارس در غرب تهران استخدام میکند: حسابدار با مدرک لیسانس حسابداری یا مرتبط و 7 سال سابقه ارسال رزومه به : info@novinchem.com

مشاهده بیشتر
۳۱ فروردین ۱۳۹۴
آگهی استخدام کارشناس حسابداری در شرکت بنیان نوین شیمی پارس

شرکت بنیان نوین شیمی پارس واقع در غرب تهران استخدام میکند. حسابدار: مدرک کارشناسی حسابداری- 7 سال سابقه ارسال رزومه به : info@novinchem.com

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=477080
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد