• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت بهفخر

استخدام شرکت بهفخر

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام شرکت بهفخر


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام


جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت بهفخر به آرشيو زير مراجعه نماييد:

۱۶ مرداد ۱۴۰۰
استخدام کارشناس فروش جهت مجموعه آسانسور بهفخر در تهران

آگهی استخدام مجموعه آسانسور بهفخر در تهران مجموعه آسانسور بهفخر در در تهران (محل کار: محدوده میدان آرژانتین) به افراد واجد شرایط ذیل جهت همکاری نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش - فروش و بازاریابی - مذاکره جهت فروش و عقد قرار داد - خلاق و نوآور - منظم و متعهد و فعال - مسلط به فنون مذاکره - پیگیری کلیه امور محوله - حیطه کاری آسانسور و پله برقی - محدوده کاری: میدان آرژانتین - ساعت کار شنبه تا چهارشنبه 8:15 الی 17:00 - بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی از روز اول کاری - شهرهای موردن...

مشاهده بیشتر
۱۶ اسفند ۱۳۹۹
استخدام نیروی با سابقه آقا جهت تولید تابلو فرمان آسانسور در شرکت بهفخر

آگهی استخدام شرکت آسانسور بهفخر در البرز شرکت آسانسور بهفخر واقع در البرز برای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی آقا جهت تولید تابلو فرمان آسانسور جنسیت:آقا دارای حداقل یک سال سابقه کار مدرک: ترجیحا دیپلم به بالا ساعت کاری از 8 الی 17 حقوق توافقی شهرهای مورد نیاز: نظرآباد، هشتگرد، کرج متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ بهمن ۱۳۹۹
استخدام نیروی آقا جهت تولید تابلو فرمان آسانسور در شرکت آسانسور بهفخر

آگهی استخدام شرکت آسانسور بهفخر شرکت آسانسور بهفخر واقع در استان البرز برای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی آقا جهت تولید تابلو فرمان آسانسور جنسیت: آقا دارای حداقل یک سال سابقه کار مدرک: ترجیحا دیپلم به بالا ساعت کاری از 8 الی 17 حقوق توافقی شهرهای مورد نیاز: نظرآباد، هشتگرد و کرج متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۵ دی ۱۳۹۹
استخدام شرکت پیشرو در صنعت آسانسور و پله برقی بهفخر

شرکت پیشرو در صنعت آسانسور و پله برقی بهفخر در تهران به کارشناس خانم آشنا به طراحی و پشتیبانی وب سایت و محتوا نیازمند است. رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۲۵ دی ۱۳۹۹
استخدام کارمند در شرکت آسانسور بهفخر

شرکت آسانسور بهفخر در خراسان رضوی به نیروی اداری خانم مسلط به آفیس نیازمند است.

مشاهده بیشتر
۲۵ دی ۱۳۹۹
استخدام شرکت آسانسور بهفخر

شرکت آسانسور بهفخر در تهران استخدام می نماید: عنوان شغل توضیحات سرویس کار و تعمیر کار آسانسور دارای گواهینامه موتور سیکلت با حداقل 2 سال سابقه مرتبط

مشاهده بیشتر
۲۵ دی ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش با مدرک کاردانی در شرکت آسانسور بهفخر

استخدام شرکت معتبر آسانسور بهفخر شرکت معتبر آسانسور بهفخر در تهران افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش در زمینه فروش آسانسور و پله برقی در مقطع کاردانی آشنا به فروش و بازاریابی ساعت کاری 8 صبح الی 17 بعدازظهر دارای حدود 2 سال سابقه جوان و فعال خانم یا آقا متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی اقدام نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۵ دی ۱۳۹۹
استخدام نیروی سرویسکار آسانسور در شرکت آسانسور بهفخر

شرکت آسانسور بهفخر واقع در تهران به یک نیروی مقیم سرویسکار آسانسور با حداقل سه سال سابقه جهت همکاری نیازمند است. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را از طریق شماره فکس یا ایمیل ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ بهمن ۱۳۹۵
استخدام نقشه کش صنعتی یا ساخت و تولید در شرکت بهفخر

 شرکت بهفخر واقع در کارخانه  هشتگرد به کاردان مکانیک گرایش نقشه کشی صنعتی یا ساخت و تولید  - مسلط به نرم افزار اتوکد  - مهارت در نرم افزار CATIA . Solid works-  با حداقل 3 سال سابقه مرتبط با نقشه کشی صنعتی و ساخت و تولید نیازمند است. ایمیل ارسال رزومه : tec@bfelevator.com محل کار واقع در کارخانه هشتگرد

مشاهده بیشتر
۲۳ دی ۱۳۹۵
استخدام شرکت بهفخر در تهران

شرکت بهفخر یک شرکت معتبر جهت تکمیل واحد فنی خود از افراد با شرایط ذیل در تهران دعوت به همکاری می نماید : 1- فوق دیپلم و یا لیسانس برق و الکترونیک 2- تسلط به نقشه خوانی مدارهای فرمان و قدرت ایمیل ارسال رزومه : tec@bfelevator.com

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=90985
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد