• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت تاژان سیستم

استخدام شرکت تاژان سیستم

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت تاژان سیستم


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت تاژان سیستم

۰۲ آبان ۱۳۹۸
استخدام برنامه نویس مجرب برای شرکت تاژان سیستم در تهران

شرکت تاژان سیستم فعال در حوزه بانکداری الکترونیک در تهران جهت تکمیل کادر خود به یکنفر برنامه نویس مجرب مسلط به asp.net و ms sql server نیازمند است. شرایط: با حداقل 2 سال سابقه مفید رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۰۲ آبان ۱۳۹۸
استخدام برنامه نویس مجرب برای شرکت تاژان سیستم در تهران

شرکت تاژان سیستم واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به یکنفر برنامه نویس مجرب مسلط به asp.net و  ms sql server نیازمند است. شرایط: با حداقل 3 سال سابقه کار مفید در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۰۲ آبان ۱۳۹۸
استخدام برنامه نویس در شرکت تاژان سیستم

شرکت تاژان سیستم (یک شرکت معتبر در حوزه بانکداری الکترونیک) واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به برنامه نویس مجرب و مسلط به asp.net و ms sql server و با حداقل 3 سال سابقه مفید نیازمند است.

مشاهده بیشتر
۰۲ آبان ۱۳۹۸
استخدام شرکت تاژان سیستم واقع در تهران

شرکت تاژان سیستم (یک شرکت معتبر در حوزه بانکداری الکترونیک) در محدوده سید خندانِ تهران با شرایط ذیل استخدام مینماید: شرایط برنامه نویس مجرب مسلط به asp.net ، مسلط به sql server ، آشنا به زبان انگلیسی ، دارای حداقل 3 سال سابقه کار متقاضیان میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۲ آبان ۱۳۹۸
استخدام برنامه نویس asp.net در شرکت تاژان سیستم

شرکت تاژان سیستم (یک شرکت معتبر در حوزه بانکداری الکترونیک) در محدوده سید خندان تهران با شرایط ذیل استخدام مینماید: شرایط برنامه نویس مجرب مسلط به asp.net ، مسلط به sql server ، آشنا به زبان انگلیسی ، دارای حداقل 3 سال سابقه کار متقاضیان میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۵ مرداد ۱۳۹۸
استخدام برنامه نویس در شرکت تاژان سیستم

استخدام شرکت تاژان سیستم شرکت تاژان سیستم (یک شرکت معتبر در حوزه بانکداری الکترونیک) در تهران استخدام می نماید: عنوان شغل توضیحات برنامه نویس 1-مسلط به Asp.net 2-مسلط به Ms SQL Server 3-حداقل 2 سال سابقه مفید متقاضیان واجد شرایط رزومه ی خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۰ دی ۱۳۹۵
استخدام برنامه نویس مجرب در شرکت تاژان سیستم

شرکت تاژان سیستم (شرکت معتبر در حوزه بانکداری الکترونیک) در تهران استخدام می نماید : برنامه نویس مجرب 1 - مسلط به Asp.net 2- مسلط به Ms Sql Server 3- آشنا به زبان انگلیسی 4 -حداقل 3 سال سابقه مفید ایمیل ارسال رزومه به : info@tajan.ir

مشاهده بیشتر
۰۷ شهریور ۱۳۹۵
استخدام برنامه نویس در شرکت تاژان سیستم

شرکت تاژان سیستم (شرکت معتبر در حوزه بانکداری الکترونیک )  در تهران استخدام  می نماید : برنامه نویس مجرب 1 - مسلط به Asp.net 2 - مسلط به Ms Sql Server 3- آشنا به زبان انگلیسی 4 -حداقل 3 سال سابقه مفید ارسال رزومه : info@tajan.ir

مشاهده بیشتر
۱۲ خرداد ۱۳۹۵
استخدام برنامه نویس در شرکت تاژان سیستم

شرکت تاژان سیستم واقع در محدوده آپادانا تهران، برنامه نویس مجرب با شرایط ذیل استخدام می نماید: مسلط به Asp.net مسلط به Ms Sql Server آشنا به زبان انگلیسی حداقل 3 سال سابقه کار مفید ارسال رزومه به ایمیل: info@tajan.ir

مشاهده بیشتر
۰۵ خرداد ۱۳۹۵
استخدام شرکت تاژان سیستم

شرکت تاژان سیستم در تهران به کارشناس شبکه  دارای مدرک MCSE  ترجیحا  آشنا با مباحث امنیتی  نیازمند است. ارسال رزومه info@tajan.ir

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1593065
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد