• ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت خدمات طلایی نیکان

استخدام شرکت خدمات طلایی نیکان

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت خدمات طلایی نیکان


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت خدمات طلایی نیکان

۲۶ بهمن ۱۴۰۱
استخدام حسابدار باسابقه در شرکت خدمات طلایی نیکان

شرکت خدمات طلایی نیکان در تهران (منطقه زعفرانیه) برای تکمیل کادر خود به همکاری خانم و آقا جهت حسابداری با حداقل سه سال سابقه کار و رشته تحصیلی مرتبط نیاز دارد.

مشاهده بیشتر
۱۲ آذر ۱۴۰۱
استخدام کارگر ساده آقا در شرکت خدمات طلایی نیکان در تهران

شرکت خدمات طلایی نیکان در تهران (منطقه شورآباد) جهت تکمیل کادر خود به یک نفر کارگر ساده آقا برای کار در انبار و حمل و نقل وسایل خانگی نیازمند است. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۴ آبان ۱۴۰۱
استخدام راننده آشنا به نیسان وانت در شرکت خدمات طلایی نیکان

شرکت خدمات طلایی نیکان برای تکمیل کادر خود در تهران (منطقه شورآباد) به راننده مجرب (سن تا 45 سال) آشنا به نیسان وانت نیاز دارد. راننده از لحاظ فیزیکی و شخصیتی برای مراجعه به منزل مشتریان جهت ارسال وسایل خانگی مناسب باشد. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۴ مهر ۱۴۰۱
استخدام کارگر ساده آقا در شرکت خدمات طلایی نیکان

شرکت خدمات طلایی نیکان در تهران (منطقه شورآباد) جهت تکمیل کادر خود به یک نفر کارگر ساده آقا برای کار در انبار و حمل و نقل وسایل خانگی نیازمند است. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۲ شهریور ۱۴۰۱
دعوت به همکاری سرپرست کارگاه برای شرکت خدمات طلایی نیکان در تهران

شرکت خدمات طلایی نیکان در تهران به سرپرست کارگاه با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز سرپرست کارگاه با حداقل 3 سال سابقه کار، کارگاهی در پروژه های مسکونی منطقه یک تهران با تحصیلات مرتبط معماری/عمران مسلط به امور اجرایی و فنی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۱ تیر ۱۴۰۱
استخدام کارمند اداری آشنا به حسابداری در شرکت خدمات طلایی نیکان

شرکت خدمات طلایی نیکان برای تکمیل کادر خود در تهران (محدوده زعفرانیه) به کارمند اداری خانم ترجیحا آشنا به حسابداری با تجربه کاری مفید و مرتبط نیاز دارد. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام نیروی خانم و آقا جهت بازرگانی خارجی در مجموعه خدمات طلایی نیکان

مجموعه خدمات طلایی نیکان در راستای تکمیل کادر خود در تهران (محدوده زعفرانیه) به نیروی خانم و آقا جهت بازرگانی خارجی با تحصیلات مرتبط و آشنا به امور بازرگانی و واردات مکامله و مکاتبه زبان انگلیسی نیازمند است. با حداقل 5 سال سابقه کار و تجربه سفرهای تجاری بازه سنی 28 الی 40 سال

مشاهده بیشتر
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام کارمند اداری آشنا به حسابداری در شرکت خدمات طلایی نیکان

شرکت خدمات طلایی نیکان برای تکمیل کادر خود در تهران (محدوده زعفرانیه) به کارمند اداری خانم ترجیحا آشنا به حسابداری با تجربه کاری مفید نیاز دارد. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام تکنسین جهت نصب، راه اندازی و تعمیر پکیج در شرکت خدمات طلایی نیکان

شرکت خدمات طلایی نیکان برای تکمیل کادر خود در تهران به تکنسین جهت نصب، راه اندازی و تعمیر پکیج خارجی با حداقل 5 سال سابقه کار و حداقل مدرک تحصیلی دیپلم نیاز دارد. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام راننده در شرکت خدمات طلایی نیکان

شرکت خدمات طلایی نیکان برای تکمیل کادر خود در تهران (منطقه شورآباد) از به راننده مجرب (سن تا 45 سال) آشنا به نیسان وانت نیاز دارد. راننده از لحاظ فیزیکی و شخصیتی برای مراجعه به منزل مشتریان جهتارسال وسایل خانگی مناسب باشد.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=476953
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد