• ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت دلتا صنعت شریف

استخدام شرکت دلتا صنعت شریف

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت دلتا صنعت شریف


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت دلتا صنعت شریف

۲۸ دی ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش خانم در شرکت دلتا صنعت شریف

دعوت به همکاری شرکت دلتا صنعت شریف شرکت دلتا صنعت شریف در شیراز استخدام مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش (خانم) ۱-دارای فن بیان قوی ۲-دارای روحیه کار تیمی ۳-مسلط به زبان انگلیسی ۴-مسلط به نرم افزار های microsoft office ۵-مسلط به جستجوی مطالب در اینترنت متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را به ایمیل یا شماره واتساپ اعلام شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۲ دی ۱۳۹۹
استخدام چهار رده شغلی در شرکت دلتا صنعت شریف

شرکت دلتا صنعت شریف واقع در فارس جهت تکمیل کادر پرسنلی خود استخدام مینماید: ردیف شرایط شغلی 1 افراد مجرب در زمینه های فنی و مهندسی 2 افراد مجرب در زمینه های مدیریتی 3 افراد مجرب در زمینه های فروش و بازاریابی 4 افراد مجرب در زمینه های مالی و اداری

مشاهده بیشتر
۱۲ دی ۱۳۹۹
استخدام شرکت دلتا صنعت شریف در شیراز

شرکت دلتا صنعت شریف در شیراز جهت تکمیل کادر فروش خود به تعدادی نیروی خانم، با فن بیان بالا و روابط عمومی قوی، مسلط به کامپیوتر و زبان انگلیسی، و دارای روحیه کار تیمی نیازمند است. متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۸ آبان ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش جهت شرکت دلتا صنعت شریف در شیراز

دعوت به همکاری شرکت دلتا صنعت شریف شرکت دلتا صنعت شریف واقع در شیراز جهت تکمیل کادر فروش خود به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش خانم 1- روابط عمومی بالا 2- مسلط به زبان انگلیسی 3- مسلط به نرم افزار های word و  excel 4- داشتن روحیه ی کار تیمی و  علاقه مند به فعالیت در بخش فروش 5- داشتن حداقل 2 سال سابقه کار متقاضیان میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده در اگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۷ تیر ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش در شرکت دلتا صنعت شریف

شرکت دلتا صنعت شریف جهت تکمیل کادر خود در شیراز به یک نفر کارشناس فروش با روابط عمومی قوی و مسلط به زبان انگلیسی و نرم افزارهای excel , word نیازمند است. محل سکونت در محدوده صنایع (معالی آباد- شهرک گلستان- فرهنگ شهر و ...) از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۶ مرداد ۱۳۹۴
دعوت به همکاری شرکت دلتا صنعت شریف

دعوت به همکاری شرکت دلتا صنعت شریف شرکت دلتا صنعت شریف جهت توسعه کادر بازرگانی خود از فارغ التحصیلان با مدرک کارشناسی  در شیراز دعوت به همکاری مینماید. لطفا با ارسال ایمیل به آدرس زیر فرو اولیه استخدام را دریافت نماید : ایمیل: job.deltasanat@gmail.com « فارغ التحصیلان رشته مهندسی در اولویت می باشند »

مشاهده بیشتر
۰۲ مرداد ۱۳۹۴
استخدام کادر بازرگانی در شرکت دلتا صنعت شریف

استخدام شرکت دلتا صنعت شریف شرکت دلتا صنعت شریف جهت توسعه کادر بازرگانی خود از فارغ التحصیلان با مدرک کارشناسی در شیراز دعوت به همکاری مینماید. لطفا با ارسال ایمیل به آدرس زیر فرو اولیه استخدام را دریافت نماید : ایمیل: job.deltasanat@gmail.com « فارغ التحصیلان رشته مهندسی در اولویت می باشند »

مشاهده بیشتر
۲۳ بهمن ۱۳۹۳
استخدام کادر اداری در شرکت دلتا صنعت شریف

شرکت دلتا صنعت شریف جهت تکمیل کادر اداری به 2 نفر نیروی با مدرک لیسانس در شیراز نیازمند می باشد. افراد واجد شرایط به آدرس الکترونیکی زیر ایمیل ارسال نموده و پس از دریافت فرم و تکمیل فرم ،به همان آدرس ارسال نمایند: ایمیل:job.deltasanat@gmail.com

مشاهده بیشتر
۲۴ فروردین ۱۳۹۳
استخدام نیروی خانم آشنا به حسابداری در شرکت دلتاصنعت شریف

استخدام شرکت دلتا صنعت شریف | شیراز ۲۴ فروردین ۹۳ به یک نفر خانم با مدرک حداقل فوق دیپلم آشنا به امور حسابداری جهت انجام امور اداری و دفتری در فارس , نیازمندیم. شماره تماس:۰۹۱۹۳۹۷۶۶۹۸

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1999301
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد