• ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت طراحی مهندسی سنتام

استخدام شرکت طراحی مهندسی سنتام

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت طراحی مهندسی سنتام


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت طراحی مهندسی سنتام به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۲۲ تیر ۱۴۰۰
استخدام مهندس و سرپرست الکترونیک در شرکت طراحی و مهندسی سنتام

شرکت طراحی و مهندسی سنتام در تهران جهت تکمیل کادر خود به مهندس و سرپرست الکترونیک نیازمند است. شرایط: با تجربه کافی - مسلط به میکروکنترلرها - ابزار دقیق - اتوماسیون صنعتی و همچنین تولید و تعمیر بردهای الکترونیک با توانایی کنترل و هدایت پرسنل زیر مجموعه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۲ تیر ۱۴۰۰
استخدام تکنسین الکترونیک آقا جهت شرکت طراحی مهندسی سنتام در تهران

شرکت طراحی مهندسی سنتام در تهران به تکنسین الکترونیک آقا مسلط به مونتاژ قطعات الکتریکی و تابلو های برقی (مونتاژ و عیب یابی) و همچنین لحیم کاری نیازمند است .

مشاهده بیشتر
۲۲ تیر ۱۴۰۰
استخدام مهندس صنایع در شرکت طراحی مهندسی سنتام

شرکت طراحی مهندسی سنتام در تهران به مهندس صنایع آقا مسلط به برنامه ریزی، و کنترل تولید جهت ساخت قطعات صنعتی متنوع مسلط به نرم افزارهای مربوطه با سابقه کاری مرتبط نیازمند است. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ خرداد ۱۴۰۰
استخدام سرپرست الکترونیک با تجربه در شرکت طراحی و مهندسی سنتام

آگهی استخدام شرکت دانش بنیان طراحی و مهندسی سنتام شرکت دانش بنیان طراحی و مهندسی سنتام، پیشرو در زمینه ساخت تجهیزات آزمایشگاهی کنترل کیفی، واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز سرپرست الکترونیک با مدرک مهندسی مرتبط با تجربه کافی مسلط به میکرو کنترلرها، ابزار دقیق، اتوماسیون صنعتی و تولید و همچنین تعمیربردهای الکترونیک متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۷ دی ۱۳۹۹
استخدام مهندس پلیمر جهت کادر فروش در شرکت دانش بنیان طراحی مهندسی سنتام

استخدام شرکت دانش بنیان طراحی مهندسی سنتام شرکت دانش بنیان طراحی مهندسی سنتام پیشرو در زمینه تولید تجهیزات آزمایشگاهی کنترل کیفی و تست مواد، در تهران جهت تکمیل کادر فروش خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مهندس پلیمر ترجیحا آشنا با فروش و بازاریابی و استاندارهای مربوط به رشته ی پلیمر کلیه مزایای قانونی نظیر بیمه، عیدی، سنوات، مرخصی شامل حال استخدامیون است و پورسانت فروش نیز علاوه بر حقوق ثابت به پرسنل بخش فروش تعلق می گیرد. ساعت کاری: از ساعت 8 لغایت 17 و...

مشاهده بیشتر
۲۴ خرداد ۱۳۹۹
استخدام مهندس الکترونیک در شرکت دانش بنیان طراحی مهندسی سنتام

شرکت دانش بنیان طراحی مهندسی سنتام فعال در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی (کنترل کیفی) در تهران جهت تکمیل کادر خود به یکنفر مهندس الکترونیک برای سرپرستی واحد الکترونیک نیازمند است. شرایط: با تجربه کار مرتبط لطفا رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۰۳ بهمن ۱۳۹۸
استخدام چند ردیف شغلی در شرکت دانش بنیان طراحی مهندسی سنتام

شرکت دانش بنیان طراحی مهندسی سنتام واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود از افراد ذیل دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغل تحصیلات سابقه شرایط و توضیحات 1 سرپرست واحد ساخت فوق دیپلم فنی 10 سال مسلط به فرآیند های ساخت، قطعه و مدیریت پرسنل 2 مدیر اجرائی یا مدیر فنی مهندس مکانیک 10 سال دارای دید فنی جهت مجموعه ماشین سازی 3 مهندس صنایع --- --- برنامه ریزی تولید ترجیحا با سابقه کار ماشین سازی 4 سرپرستCNC فوق دیپلم مکانیک --- مسلط به فرز و تراش CNC ،برنامه نویسی و Powermill لطفا متقاضیان با قید ردی...

مشاهده بیشتر
۰۹ شهریور ۱۳۹۸
استخدام مهندسی کامپیوتر یا IT در شرکت طراحی مهندسی سنتام

شرکت طراحی مهندسی سنتام در تهران به مهندسی کامپیوتر یا IT مسلط به راه اندازی و نگهداری شبکه و برطرف کردن کلیه مشکلا ت نرم افزاری و سخت افرازی نیازمند است.

مشاهده بیشتر
۰۸ مرداد ۱۳۹۸
استخدام مهندس ساخت و تولید در شرکت طراحی و مهندسی سنتام

شرکت طراحی و مهندسی سنتام در تهران جهت تکمیل کادر خود به یکنفر مهندس ساخت و تولید با تسلط کامل به فرز CNc نیازمند است. شرایط: با تجربه مرتبط لطفا رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۱۵ دی ۱۳۹۷
استخدام مهندس الکترونیک جهت شرکت سنتام در تهران

شرکت طراحی و مهندسی سنتام واقع در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به یک نفر مهندس الکترونیک باتجربه طراحی و برنامه نویسی بر روی ARM و مسلط به طراحی بردهای آنالوگ و دیجیتال Enbedded labview نیازمند است. از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=377144
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد