• ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت شهاب تایر آسیا

استخدام شرکت شهاب تایر آسیا

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت شهاب تایر آسیا


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت شهاب تایر آسیا به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۰۸ آذر ۱۴۰۰
استخدام نیروی اداری خانم با حداقل مدرک دیپلم در شركت شهاب‌ تاير آسيا

آگهی استخدام شركت شهاب‌ تاير آسيا در قم شركت شهاب‌ تاير آسيا در قم (شکوهیه، فاز دو) در راستای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی اداری خانم با فن بیان خوب حداقل مدرک تحصیلی دیپلم آشنا به برنامه اکسل و ورد، آشنا به اصول نامه‌نگاری حداکثر سن 35 سال جهت کار در کارخانه تولیدی شهاب‌تایرآسیا از ساعت 7 الی 15 با حقوق و مزایای قانون کار متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره های اعلام شده در آگهی تماس حاصل نمایند و جهت مصاحبه حضوری به آدرس من...

مشاهده بیشتر
۰۳ مهر ۱۴۰۰
استخدام نیروی اداری خانم برای کارخانه تولیدی شهاب تایر آسیا در قم

کارخانه تولیدی شهاب تایر آسیا در قم (محدوده شکوهیه) به یک نفر نیروی اداری خانم با فن بیان بالا و سابقه کار مفید، مدرک تحصیلی حداقل فوق دیپلم، تسلط کامل به برنامه اکسل و ورد، تسلط کامل به قوانین حقوق و دستمزد، مسلط به امور نامه نگاری، حداکثر سن 35 سال با حقوق ومزایا قانون کار نیازمند است. (زدن ماسک درزمان مصاحبه حضوری اجباری است).

مشاهده بیشتر
۰۹ مرداد ۱۴۰۰
استخدام نیروی اداری خانم در کارخانه تولیدی شهاب تایر آسیا

کارخانه تولیدی شهاب تایر آسیا در قم به یک نفر نیروی اداری خانم با فن بیان بالا و سابقه کار مفید، مدرک تحصیلی حداقل فوق دیپلم، تسلط کامل به برنامه اکسل و ورد، تسلط کامل به قوانین حقوق و دستمزد، مسلط به امور نامه نگاری، حداکثر سن 35 سال با حقوق ومزایا قانون کار نیازمند است. (زدن ماسک درزمان مصاحبه حضوری اجباری است).

مشاهده بیشتر
۲۸ آبان ۱۳۹۹
استخدام نیروی خانم جهت امور اداری در شرکت شهاب تایر آسیا

شرکت شهاب تایر آسیا در قم جهت تکمیل کادر خود به یک نفر نیروی خانم باسابقه برای امور اداری و مسلط به مکاتبات اداری، و برنامه های word و excel نیازمند است. شرایط: حداکثر سن 38 - دارای حداقل مدرک فوق دیپلم ساعات کاری: 7 الی 15 با حقوق و مزایای قانون کار متقاضیان واجد شرایط می توانند در صورت داشتن شرایط فوق به صورت حضوری و با ماسک از ساعت 8 الی 16 به آدرس درج شده مراجعه نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۸ تیر ۱۳۹۹
استخدام نیروی اداری در کارخانه تولیدی شهاب تایر آسیا

کارخانه تولیدی شهاب تایر آسیا در قم جهت تکمیل کادر خود به یک نفر نیروی اداری (خانم) باسابقه کار مفید، با حداقل مدرک فوق دیپلم، مسلط کامل به برنامه اکسل و ورد نیازمند است. شرایط: حدکاثر سن 35 سال (مزایا و حقوق قانون کار)

مشاهده بیشتر
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
استخدام حسابدار شرکت شهاب تایر آسیا قم

شرکت شهاب تایر آسیا قم به یک حسابدار خانم داری سابقه کار صنعتی با شرایط ذیل نیازمند است: 1-حداقل مدرک فوق دیپلم حسابداری 2-آشنا به امور مالیاتی و ارزش افزوده -مسلط به صورت های فصلی برنامه و لیست های بیمه و مالیات بر حقوق مجل فعالیت:شهرک صنعتی شکوهیه ساعت کاری 7 الی 15 تماس:33342940-1

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2066516
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد