• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت پخش مانلی

استخدام شرکت پخش مانلی

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت پخش مانلی


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت پخش مانلی

۱۰ شهریور ۱۳۹۹
استخدام ویزیتور با بیمه و حقوق ثابت در شرکت سایا پخش مانلی

استخدام شرکت سایا پخش مانلی  شرکت پخش مواد غذایی سایا پخش مانلی در گیلان جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز ویزیتور روابط عمومی بالا توانایی آموزش پذیری قدرت فن بیان نداشتن سابقه کیفری نداشتن شغل پاره وقت یا تمام وقت جدب بازاریاب صرفا از رشت مزیت ها: بیمه حقوق پایه قانون کار و پورسانت عالی فروش کالاهای بالا و نیاز روز برای فروش اسان با پورسانت ویژه زمان تماس از ۸صبح تا ۴بعد از ظهر متقاضیان واجد شرایط می تو...

مشاهده بیشتر
۱۷ بهمن ۱۳۹۸
استخدام فتوشاپ کار مسلط به عکاسی در شرکت مانلی

استخدام شرکت مانلی شرکت مانلی با 15 سال تجربه واردات و پخش لوازم سیسمونی و آرایشی و عطر و ادکلن در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز فتوشاپ کار مسلط به عکاسی و درج کالا در سایت با سرعت بالا تمام وقت با حقوق عالی و بیمه 1 نفر لطفا رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال فرمایید و در موضوع ایمیل(subject) شغل درخواستی را اعلام کرده تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

مشاهده بیشتر
۱۷ بهمن ۱۳۹۸
استخدام فروشنده با حقوق خوب و بیمه جهت یک شرکت در تهران

استخدام شرکت مانلی شرکت مانلی با 15 سال تجربه واردات و پخش لوازم سیسمونی و آرایشی و عطر و ادکلن در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز فروشنده با روابط عمومی عالی و دارای تجربه فروش تمام وقت با حقوق عالی و پورسانت و و بیمه 1 نفر لطفا رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال فرمایید و در موضوع ایمیل(subject) شغل درخواستی را اعلام کرده تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

مشاهده بیشتر
۲۱ شهریور ۱۳۹۸
استخدام بازاریاب ( ویزیتور) و راننده با ماشین در هرمزگان

آگهی دعوت به همکاری پایدار پخش مانلی نماینده شرکت ایتا در هرمزگان پایدار پخش مانلی نماینده شرکت ایتا در هرمزگان جهت تکمیل کادر خود به همکاری رده های شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی تعداد شرایط احراز 1 ویزیتور یا بازاریاب حضوری 8 نفر با دریافتی بالای ۲ میلیون تومان (بیمه + بیمه تکمیلی + حقوق ثابت + پورسانت بالا + پاداش اهداف + هزینه ایاب ذهاب + هزینه تلفن + بیمه منازل) 2 راننده با ماشین --- برای پخش مواد غذایی دریافتی ماهانه بالای ۳ میلون تومان بیم...

مشاهده بیشتر
۲۱ شهریور ۱۳۹۸
استخدام ویزیتور در شرکت پخش مانلی

آگهی دعوت به همکاری شرکت پخش مانلی شرکت پخش مانلی نماینده انحصاری محصولات (نادر ، بوژنه ، ایتا و ذائقه) جهت تکمیل کادر فروش خود در هرمزگان استخدام مینماید: عنوان شغلی تعداد محل فعالیت ویزیتور خانم 6 نفر بندرعباس ویزیتور آقا 5 نفر بندرعباس/قشم/میناب/لنگه/کهنوج /منوجان/ قلعه گنج متقاضیان میتوانند با شماره های درج شده در اگهی تماس و یا به آدرس اعلام شده مراجعه نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1391479
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد