• ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت سیمرغ

استخدام شرکت سیمرغ

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت سیمرغ


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت سیمرغ

۲۶ شهریور ۱۴۰۱
استخدام آهنگر مونتاژکار برای مجموعه سیمرغ در رباط کریم

مجموعه سیمرغ در تهران (رباط کریم) در راستای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز آهنگر مونتاژکار آقا بصورت حضوری و تمام وقت متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۵ تیر ۱۴۰۱
استخدام راننده جهت توزیع تخم مرغ در شرکت سیمرغ واحد خراسان

شرکت سیمرغ واحد خراسان برای تکمیل کادر خود در مشهد به یک نفر راننده جهت توزیع تخم مرغ با کامیونت ایسوزو نیاز دارد.

مشاهده بیشتر
۱۰ تیر ۱۴۰۱
استخدام کارشناس فروش با حقوق ثابت و بیمه در شرکت پخش سیمرغ

شرکت پخش سیمرغ برای تکمیل کادر خود در مازندران (قائم شهر) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش آقا و خانم حضوری، دانشجو مقطع تحصیلی: دیپلم، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حقوق: از 10 میلیون تومان داشتن سابقه‌کار به‌عنوان کارشناس فروش و بازاریاب داشتن درک خوبی از بازاریابی و فنون مذاکره داشتن توانایی یادگیری سریع و علاقه‌مندبودن به کار فروش باانگیزه‌بودن و برخورداری از رویکرد نتیجه‌محور در کارمناطق مورد نیاز: این هایپر: آمل، ساری، چالوس، نوشه...

مشاهده بیشتر
۱۰ مهر ۱۴۰۰
استخدام دو نفر کارشناس دامی برای شرکت سیمرغ در کرمان

شرکت سیمرغ در کرمان در راستای تکمیل کادر پرسنلی مزرعه شماره 3 واقع در کیلومتر 3 منطقه بهرامجرد خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس دامی 2 نفر آقا حداکثر سن 28 سال از طریق آزمون و مصاحبه حضوری به صورت قراردادی متقاضیان واجد شرایط میتوانند جهت دریافت و تکمیل فرم مربوطه به همراه کپی مدارک خود شامل کارت پایان خدمت، مدرک تحصیلی، کارت ملی و شناسنامه، تا ده روز اینده به آدرس مندرج مراجعه نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ دی ۱۳۹۹
استخدام گرافیست وب در شرکت سیمرغ

آگهی استخدام شرکت سیمرغ شرکت سیمرغ واقع در اصفهان جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: ردیف عنوان شغیل شرایط احراز 1 گرافیست وب حرفه ای مسلط به وردپرس دانش و مهارت مورد نیاز: • تسلط کامل به گرافیک وب و Photoshop و نرم افزارهای ساخت وکتور • توانایی طراحی بنر، استند، بروشور و تصاویر تبلیغاتی برای وب یا چاپ • توانایی کافی برای تولید ویدیو کلیپهای تبلیغاتی کوتاه و ویرایش آن • تسلط کامل به وردپرس و افزونه های وردپرسی • تسلط کامل بر HTML و CSS • آشنایی با منطق سئو • توانایی...

مشاهده بیشتر
۰۷ آذر ۱۳۹۹
استخدام شرکت سیمرغ در قوچان

شرکت سیمرغ در قوچان (خراسان رضوی) جهت تکمیل کادر اداری واحد تولیدی خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس بهداشت حرفه ای جنسیت: آقا حداقل 2 سال سابقه کار مفید و مرتبط مسلط به نرم افزار OFFICE متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن مندرج در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ شهریور ۱۳۹۹
استخدام شرکت سیمرغ واحد کرمان

شرکت سیمرغ واحد کرمان به منظور تکمیل کادر پرسنلی مزرعه شماره 2 در منطقه بهرامجرد (بردسیر) در نظر دارد به یک نفر راننده پایه یک با مدرک تحصیلی دیپلم و با حداکثر سن 30 سال به صورت قراردادی استخدام نماید . متقاضیان می توانند برای دریافت و تکمیل فرم مربوطه به امور اداری شرکت مراجعه نمایند. (شرکت سیمرغ واحد کرمان) (مراجعه حضوری)

مشاهده بیشتر
۲۷ شهریور ۱۳۹۹
استخدام نیروی خانم مسلط به زبان عربی در شرکت سیمرغ

آگهی استخدام شرکت سیمرغ شرکت سیمرغ جهت تکمیل کادر عرب زبان خود در تهران استخدام می نماید: ردیف عنوان شغل 1 نیروی خانم مسلط به زبان عربی و ترجیحا لهجه عراقی متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند تا تماس گرفته شود.

مشاهده بیشتر
۲۷ شهریور ۱۳۹۹
استخدام حسابدار با تجربه برای شرکت سیمرغ در شیراز

شرکت سیمرغ در شیراز به یک نفر حسابدار با تجربه نیازمند است.

مشاهده بیشتر
۲۷ شهریور ۱۳۹۹
استخدام شرکت سیمرغ واحد کرمان

شرکت سیمرغ واحد کرمان در نظر دارد نسبت به بکار گیری یک نفر کارشناس عمران جهت پروژه تخمگذار واقع رد منطقه بهرامجرد (بردسیر) با حداقل 4 سالس ابقه کار اجرایی از طریق مصاحبه حضوری به صورت قراردادی استخدام نماید. متقاضیان می توانند جهت دریافت و تکمیل فرم مربوطه به همراه کپی مدارک خود شامل ( کارت پایان خدمت، مدرک تحصیلی،کارت ملی و شناسنامه) پس از انتشار آگهی تاتاریخ 97/10/4  به امور اداری شرکت مراجعه و ثبت نام نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=993541
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد