• ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت کالوپ

استخدام شرکت کالوپ

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت کالوپ


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت کالوپ به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۲۴ آذر ۱۴۰۲
استخدام حسابدار برای شرکت کالوپ در تهران

استخدام شرکت کالوپ شرکت کالوپ جهت تکمیل کادر خود در تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار جنسیت: آقا و خانممقطع تحصیلی: کارشناسیحقوق: از ۱۲ میلیون توماناستان مورد نیاز: تهرانشهر مورد نیاز: تهرانگذاراندن یکی از مقاطع کاردانی یا کارشناسی در دانشگاه های دولتی الزامی می باشد. ساعت کاری شرکت:شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶ امکانات شرکت:بیمه تامین اجتماعی،بیمه تکمیلی، بن خرید، ناهار، میان وعده، پاداش ،هدایای مناسبتی، پارکینگ، پرداخت به موقع حقوق و عیدی...

مشاهده بیشتر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام کارمند اداری و فروش برای شرکت کالوپ در تهران

شرکت کالوپ در نظر دارد جهت تکمیل کادر فروش خود در تهران از واجدین شرایط دعوت به همکاری نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارمند اداری و فروش آقا فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر دولتی بصورت حضوری و تمام وقت کارشناسی حداقل حقوق پایه وزارت کار روزکاری: شنبه تا چهارشنبه متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۲ دی ۱۴۰۰
استخدام کارمند اداری فروش با حداقل مدرک لیسانس در شرکت کالوپ

آگهی استخدام شرکت کالوپ در تهران شرکت کالوپ واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود از افراد با شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارمند اداری فروش تعداد: یک نفر دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر شهرهای موردنیاز: تهران متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند. (لطفا ارسال رزومه با موضوع استخدام کارمند اداری و فروش درج شود)

مشاهده بیشتر
۱۰ مهر ۱۳۹۹
استخدام با مدرک لیسانس مکانیک در شرکت کالوپ

شرکت کالوپ (کارخانجات لوله سازی کالوپ) واقع در اصفهان به نیرو دارای مدرک لیسانس مکانیک کلیه گرایش ها با حداکثر سن 30 سال نیازمند است. لطفا رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۱۰ مهر ۱۳۹۹
استخدام مهندسی مواد گرایش متالوژی صنعتی در شرکت کالوپ

شرکت کالوپ (یک کارخانه معتبر صنعتی) در اصفهان به مهندسی مواد گرایش متالوژی صنعتی (آقا) نیازمند است. واجدین شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل ذکر شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۰ مهر ۱۳۹۹
استخدام کارمند اداری فروش در شرکت کالوپ

استخدام شرکت کالوپ در تهران شرکت کالوپ در تهران از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی توضیحات کارمند اداری و فروش یک نفر - دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر دولتی متقاضیان واجد شرایط شرایط می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل یا فکس درج شده ارسال و یا با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۴ مرداد ۱۳۹۹
استخدام حسابدار در شرکت کالوپ

استخدام شرکت کالوپ شرکت کالوپ در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار تازه فارغ التحصیل شده دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر دولتی متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند. (لطفا ارسال رزومه با موضوع استخدام حسابدار درج شود.)

مشاهده بیشتر
۰۷ تیر ۱۳۹۹
استخدام کارمند اداری و فروش آقا در شرکت کالوپ

آگهی استخدام شرکت کالوپ شرکت کالوپ واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارمند اداری و فروش - جنسیت: آقا - تعداد: 1 نفر - دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر - فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر - استان و شهر مورد نیاز: تهران متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل یا شماره فکس درج شده ارسال نمایند. لطفا ارسال رزومه با موضوع استخدام کارمند اداری و فروش درج شود.

مشاهده بیشتر
۱۴ خرداد ۱۳۹۹
استخدام کارمند اداری و فروش آقا در شرکت کالوپ

آگهی استخدام شرکت کالوپ در تهران شرکت کالوپ واقع در تهران از میان واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز  کارمند اداری فروش جنسیت: آقا دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر از متقاضیان گرامی خواهشمندیم رزومه کاری خود را با ذکر عنوان شغلی به آدرس ایمیل درج شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
استخدام نیروی حسابدار با مدرک لیسانس و بالاتر در شرکت کالوپ

استخدام شرکت کالوپ در تهران شرکت کالوپ در تهران افراد واجد شرایط ذیل را دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار دو نفر تازه فارغ التحصیل شده دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر دولتی لطفا ارسال رزومه با موضوع استخدام حسابدار درج شود. متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی اقدام نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=235121
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد