• ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت کیان مبتکر پارس

استخدام شرکت کیان مبتکر پارس

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت کیان مبتکر پارس


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت کیان مبتکر پارس به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۱۷ شهریور ۱۳۹۹
استخدام انباردار و مونتاژکار در شرکت کیان مبتکر پارس

شرکت کیان مبتکر پارس بزرگترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع در استان قم به یک نفر انباردار آشنا به قطعات و ابزارآلات صنعتی با حداقل 2 سال سابقه کار و یک نفر مونتاژکار قطعات صنعتی نیازمند است.

مشاهده بیشتر
۲۱ بهمن ۱۳۹۸
استخدام مونتاژکار کولر در شرکت کیان مبتکر پارس

شرکت کیان مبتکر پارس بزرگترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع در قم به 4 نفر مونتاژکار کولر نیازمند است. از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به آدرس شماره تلگرام اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن درج شده تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ بهمن ۱۳۹۸
استخدام نقشه کش صنعتی و جوشکار co2 در شرکت کیان مبتکر پارس

شرکت کیان مبتکر پارس بزرگترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع در قم جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به افراد با تخصص های زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 جوشکار co2 --- 2 نقشه کش صنعتی با سه سال سابقه کار از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به شماره تلگرام اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن درج شده تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۱۰ آذر ۱۳۹۸
استخدام مهندس مکانیک و نقشه کش صنعتی در شرکت کیان مبتکر پارس

شرکت کیان مبتکر پارس بزرگترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع در قم به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 مهندس مکانیک فعال در عرصه کنترل کیفیت مرتبط با صنایع فلزی با حداقل سه سال سابقه کار 2 نقشه کش صنعتی با سه سال سابقه کار از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن درج شده تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۱۷ بهمن ۱۳۹۷
استخدام دو رده شغلی در شرکت کیان مبتکر پارس

شرکت کیان مبتکر پارس واقع در قم جهت تکمیل کادر خود به نیرو های ذیل نیازمند است: ردیف عنوان شغلی جنسیت شرایط 1 حسابدار آقا آشنا به قطعات صنعتی، مسلط به نرم افزار های حسابداری و کامپیوتری 2 بازاریاب و فروش آقا تجربه فروش محصولات تاسیساتی - فن بیان بالا در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به شماره اعلام سده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۱۵ فروردین ۱۳۹۷
استخدام پنج رده شغلی در شرکت کیان مبتکر پارس

شرکت کیان مبتکر پارس واقع در قم جهت تکمیل کادر خود به نیرو های ذیل نیازمند است: ردیف عنوان شغلی 1 حسابدار: با حداقل 3 سال سابقه و آشنا به قطعات مکانیکی 2 کارشناس مکانیک و یا صنایع: با حداقل 3 سال سابقه کار در بخش صنایع فلزی و ورقکاری جهت واحد برنامه ریزی و کنترل کیفیت 3 فوق دیپلم اتومکانیک و یا مکانیک سیالات جهت واحد آزمایشگاه 4 کارشناس مکانیک سیالات، جهت امور بازاریابی و طراحی تاسیسات مکانیک ساختمان 5 پیمانکار مونتاژ

مشاهده بیشتر
۱۵ بهمن ۱۳۹۶
استخدام شرکت کیان مبتکر پارس در چهار ردیف شغلی

شرکت کیان مبتکر پارس واقع در قم جهت تکمیل کادر خود به نیرو های ذیل نیازمند است: ردیف عنوان شغلی توضیحات 1 مسئول دفتر با رشته تحصیلی حقوق 2 مدیر و بازرس کنترل کیفیت دارای مدرک تحصیلی لیسانس مکانیک 3 مدیر برنامه ریزی تولید دارای 3 سال سابقه کار در صنایع فلزی و قطعه سازی 4 تعمیرکار کولر گازی و سردخانه دارای 3 سال سابقه کار در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به شماره اعلام شده ارسال نمایید. (مراجعه حضوری)

مشاهده بیشتر
۲۸ شهریور ۱۳۹۶
استخدام حسابدار صنعتی در شرکت کیان مبتکر پارس

شرکت کیان مبتکر پارس واقع در قم جهت تکمیل کادر خود به یکنفر حسابدار صنعتی (خانم) نیازمند است. شرایط: دارای حداقل 2 سال سابقه کار

مشاهده بیشتر
۱۹ شهریور ۱۳۹۶
استخدام کارپرداز جهت شرکت کیان مبتکر پارس در قم

شرکت کیان مبتکر پارس واقع در قم جهت تکمیل کادر خود به یکنفر کارپرداز متاهل نیازمند است. شرایط: دارای ماشین نیسان و مدرک تحصیلی دیپلم

مشاهده بیشتر
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
استخدام کارپرداز در شرکت کیان مبتکر پارس

شرکت کیان مبتکر پارس واقع در قم جهت تکمیل کادر خود به یک کارپرداز برای انجام امور اداری و جابجایی به همراه خودرو (نیسان / مزدا) نیازمند است. شرایط: با مدرک دیپلم، محدوده سنی بین 35 الی 40 سال مراجعه فقط حضوری

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=453182
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد