• ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت پارس ویتایگر

استخدام شرکت پارس ویتایگر

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت پارس ویتایگر


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام پارس ویتایگر به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۲۷ اسفند ۱۴۰۱
استخدام کارشناس استقرار و پشتیبانی در شرکت پارس ویتایگر

شرکت پارس ویتایگر جهت تکمیل کادر خود در اصفهان (محدوده ارگ جهان نما) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس استقرار و پشتیبانی جنسیت: آقا و خانممقطع تحصیلی: کارشناسیسابقه کاری: مهم نیستحقوق: توافقیاستان مورد نیاز: اصفهانشهر مورد نیاز: اصفهاننصب نرم افزار و پلاگین بر روی سرور داخلی یا هاست انجام تنظیمات مورد نظر مشتری در نرم افزار آموزش مشتریان در خصوص نحوه استفاده از نرم افزار گزارش گیری و روش برخورد با خطاهای احتمالی نرم افزار شرکت در کلاس‌‌های آموزشی تخصص...

مشاهده بیشتر
۲۶ آبان ۱۳۹۹
استخدام منشی آشنا به آرشیو اسناد در اصفهان

آگهی استخدام پارس ویتایگر در اصفهان پارس ویتایگر واقع در اصفهان جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز منشی فن بیان عالی آشنا به آرشیو اسناد منظم استان مورد نیاز: اصفهان متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ آبان ۱۳۹۹
استخدام برنامه نویس php با سابقه کار در پارس ویتایگر

آگهی استخدام پارس ویتایگر در اصفهان پارس ویتایگر واقع در اصفهان جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز برنامه نویس php برنامه نویس دست به کد و حرفه ای php با سابقه کار ترجیحا مسلط به فناوری و مهارت های: ,Mysql,Ajax,JSON,SOAP,HTML5,jQuery استان مورد نیاز: اصفهان متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ آبان ۱۳۹۹
استخدام حسابدار نیمه وقت مسلط به مباحث مالی و مالیاتی در اصفهان

آگهی استخدام پارس ویتایگر در اصفهان پارس ویتایگر واقع در اصفهان جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار نوع همکاری: پاره وقت تسلط به مباحث مالی و مالیاتی ترجیحا آشنا با سیستم های فروش آنلاین استان مورد نیاز: اصفهان متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ آبان ۱۳۹۹
استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ آشنا به زبان انگلیسی در اصفهان

آگهی استخدام پارس ویتایگر در اصفهان پارس ویتایگر واقع در اصفهان جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس دیجیتال مارکتینگ      آشنا به بازاریابی و مدیریت شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، تویتر، لینکدین، فیس بوک و ....) آشنا به بازاریابی موتور های جستجو (SEM) آشنا به بهینه سازی موتور های جستجو (SEO) آشنا به ایمیل مارکتینگ آشنا به تبلیغات بصری آشنا به برنامه نویسی وب از جمله Html و Php و Java Script و … تسلط کامل به وردپر...

مشاهده بیشتر
۲۶ آبان ۱۳۹۹
استخدام پشتیبان فنی نرم افزار آشنا با نحوه نصب نرم افزارهای تحت وب در اصفهان

آگهی استخدام پارس ویتایگر در اصفهان پارس ویتایگر واقع در اصفهان جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز پشتیبان فنی نرم افزار  آشنایی با WHMCS آشنایی با نحوه نصب نرم افزارهای تحت وب ترجیحا آشنا به برنامه نویسی php ترجیحا آشنا با کانفیگ سرور هوش بالا حهت یادگیری مطالب روابط عمومی بالا استان مورد نیاز: اصفهان متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ آبان ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش در پارس ویتایگر

آگهی استخدام پارس ویتایگر در اصفهان پارس ویتایگر واقع در اصفهان جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش       علاقمند به امر فروش و بازاریابی و بازارسازی علاقمند به یادگیری و پر انرژی و با انگیزه آشنا به مفاهیم و تکنیک‌های فروش و بازاریابی توانایی بالا در مذاکره و فن بیان عالی دانش عمومی پیرامون سیستمهای تحت وب مسلط به معرفی و فروش نرم افزار ترجیحا آشنا با نرم افزار های CRM استان مورد نیاز: اصفهان متقاضیان وا...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2087588
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد