• ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شهرداری کردستان

استخدام شهرداری کردستان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۹۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام شهرداری کردستان (سنندج)

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام استانداری کردستان - آذر 94

آگهی 8 آذر 94: آگهی استخدام پیمانی استانداری کردستان
استانداری کردستان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای سنندج، دیواندره، قروه، کانی سور، دزج و بابارشانی از محل مجوز استخدامی شماره 166181 مورخ 1394/7/18  سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در نظر دارد افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی، مصاحبه (صرفا در مشاغل غیر عملیاتی آتشنشانی) عملی (صرفا در مشاغل عملیاتی آتشنشانی) و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرداریهای فوق الذکر را به شرح ذیل استخدام نماید

شرایط عمومی

1. داشتن حداکثر سن برای هریک از مشاغل در اولین روز ثبت نام برابر جدول ذیل:

ردیف رشته شغلی حداکثر سن
1 کلیه رشته ها به جز مشاغل عملیاتی آتش نشانی 35 سال تمام متولدین 39/9/8 به بعد
2 راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین(ردیف 3 جدول مشاغل) 30 سال تمام متولدین 46/9/8 به بعد
3 کاردان آتشنشان (ردیف 4 جدول مشاغل) 25 سال تمام متولدین 49/9/8 به بعد

2. داشتن تابعیت ایران
3. دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت قانونی برای مردان
تذکر: داوطلبین دارای کارت معافیت پزشکی مجاز به انتخاب مشاغل عملیاتی آتش نشانی (ردیف های 3 و 4 جدول مشاغل) نمی باشند.
4. عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی
5. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
6. نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی به موجب آراء مراجع قانونی
7. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که در آن شغل استخدام میشود.
8. دارا بودن مدارک تحصیلی برابر شرایط احراز مندرج در این آگهی برای هریک از مشاغل الزامی است.
9. اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
10. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
تبصره 1: داوطلبان رشته شغلی راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین (برای تصدی پست آتش نشان راننده سنگین) می بایست دارای گواهینامه رانندگی پایه یک (مجاز به رانندگی با خودروهای باربری بیش از 4 تن و خودروهای مسافربری بیش از 24 نفر) و برای رشته شغلی کاردان آتش نشانی دارای گواهینامه رانندگی پایه دو در زمان ثبت نام باشند.
تبصره 2: شرکت شهرداران و دهیاران فعلی به شرط دارا بودن شرایط مربوط در آزمون استخدامی بلامانع است.
تبصره 3: کارکنان قراردادی واحدهای آتشنشانی و سازمانهای آتشنشانی شهرداریها و کارکنان شرکتهای طرف قرارداد با شهرداری در واحدها و یا سازمانهای آتشنشانی که تا قبل از سال 1390 به طور تمام وقت با پرداخت حق بیمه اشتغال دارند، می توانند با مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه در آزمون شرکت نمایند.

شرایط اختصاصی
1. داوطلبانی که دارای کارت معافیت پزشکی میباشند و همچنین معلولین مجاز به شرکت در آزمون مشاغل عملیاتی نمیباشند.
2. داوطلبان استخدام در آزمون مشاغل عملیاتی آتشنشانی می بایست علاوه بر آزمون تخصصی در آزمون عملی نیز شرایط لازم را کسب نمایند.
3. داوطلبان نمیتوانند از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای اجرایی و بازنشسته یا بازخرید خدمت باشند.
4. پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر ظرف مدت 10 روز کاری پس از اعلام رسمی استانداری نسبت به ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده و ارائه تعهد محضری برای هفت سال مبنی بر عدم هرگونه انتقال و ماموریت به سایر شهرداریها و سازمانهای وابسته و نیز دستگاههای اجرایی دیگر اقدام نمایند.عدم مراجعه و ارائه مدارک لازم در مهلت مقرر به منزله انصراف وی از استخدام تلقی خواهد شد.
5. موارد زیر به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف- داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ 1359/6/31 لغایت 67/5/29 )به طور داوطلبانه خدمت نمودهاند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل
ب- اعضای خانواده شهدا، آزادگان، مفقود الاثرها، جانبازان (همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان 5 سال.
ج- داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضد انقلاب در آمدهاند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه
د- داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه، موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه دولتی، شهرداریها، موسسات و شرکتهای تابعه و وابسته به آن، موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است و همچنین موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده و موسساتی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ 1357/11/22 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.لازم به ذکر است سابقه خدمتی افرادی که در شرکتهای طرف قرارداد شهرداریها قرار دارند مشمول این بند نمی باشند، به استثناء کارکنانی که به طور تمام وقت با پرداخت حق بیمه در شرکتهای طرف قرارداد با شهرداری که تا قبل از ابتدای سال 1390 در واحد ها و یا سازمانهای آتشنشانی اشتغال داشته اند.
ذ- طول مدت خدمت نظام وظیفه داوطلبان به حداکثر سن داوطلبان اضافه نخواهد شد.
4. داوطلب بومی: به داوطلبی گفته می شود که دارای یکی از ویژگیهای زیر باشد :
الف) شهر محل صدور شناسنامه داوطلب یا همسر وی با شهر مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد.
ب) داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدائی، راهنمائی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد. ج) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشته) که شهر محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهر محل مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد.
د) داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.
تبصره 1 : مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.
تبصره 2 : در صورتی که شهرداری متقاضی استخدام، در شهرستان یا استانی قرار داشته باشد که شهر داوطلب در آن شهرستان و یا استان واقع باشد، داوطلب به ترتیب مشمول مزایای بومی شهرستان و استان خواهد بود.
ثبت نام و مدارک مورد نیاز
1. داوطلبین میتوانند تنها یک رشته شغلی و یک محل جغرافیایی را انتخاب و از طریق لینک (http://Azmoon.Poorsam.ir) در سایت استانداری به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.
2. ثبت نام به صورت چند مرحلهای طراحی شده است و ثبت نام نهایی مستلزم انجام کلیه مراحل و صرفاً دریافت شماره پرونده و کد رهگیری از سامانه میباشد. بدیهی است در صورت عدم دریافت کد رهگیری در آخرین مرحله ثبت نام، اطلاعات داوطلب ثبت نخواهد شد و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
3. شروع ثبت نام از ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 1394/9/8 به مدت 9 روز تا ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ 1394/9/17 میباشد
4. داوطلبان استخدام میبایست عکس پرسنلی 4*3 خود را با عرض 150و ارتفاع 200 پیکسل و با فرمت jpg و حداکثر 200کیلوبایت در رایانه اسکن نموده و آنرا در قسمت مربوطه در سایت وارد نمایند.
5. پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود، داوطلبان لازم است با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می باشد نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام به مبلغ ،350,000 ریال (ایثارگران از پرداخت 50% مبلغ مذکور و فرزندان شاهد از واریز وجه مذکور معاف میباشند) اقدام نمایند.
6. به ثبت نام ناقص ترتیب اثرداده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
7. کارت ورود به جلسه آزمون استخدام از تاریخ 94/9/22 لغایت 94/9/26 از طریق وب سایت آزمون به آدرس http://Azmoon.PoorSam.ir به داوطلبان ارائه میشود.
8. صدور کارت ورود به جلسه آزمون به منزله تایید اطلاعات و مدارک اظهار شده توسط داوطلب تلقی نمیگردد و کارت ورود به جلسه صرفاً بر اساس اطلاعات خوداظهاری داوطلب صادر میگردد و هیچگونه حقی را برای داوطلب ایجاد نمی کند.
9. آزمون روز جمعه مورخ 1394/9/27 برگزار میشود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان درج خواهد شد.
10. مدارک مورد نیاز جهت تکمیل ثبت نام اینترنتی به شرح ذیل میباشد:
1. تکمیل فرم درخواست شغل اینترنتی و اخذ کد رهگیری از سامانه
2. اسکن عکس داوطلب به صورت تمام رخ تهیه شده در سال جاری مطابق توضیحات مندرج در سایت
نکات مهم
1- شماره تلفن های ثابت و همراه اخذ شده از داوطلب در فرم ثبت نام در تمامی مراحل آزمون و پس از آن به منظور اطلاع رسانیهای لازم مورد استفاده قرار می گیرد. لذا دقت فرمایید شماره های اعلام شده پاسخگو و مربوط به شخص داوطلب باشد.
2- داوطلب موظف است همواره به وب سایت آزمون و استانداری کردستان مراجعه نموده و آخرین اطلاعیههای مرتبط با این آزمون را دریافت نماید.
5- با توجه به تاثیر نوع بومی داوطلب (شهر و یا شهرستان)در نمره نهایی، به هنگام ثبت نام نهایت دقت را در انتخاب گزینه های تعیین شده داشته باشید.
6- صرفا داوطلبان بومی استان کردستان مجاز به ثبت نام می باشند. بدیهی است در صورت ثبت نام سایر افراد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
مواد آزمون تخصصی
آزمون تخصصی در هر رشته شغلی به صورت چهار گزینهای و به تعداد 120 سوال شامل 90 سوال به صورت کاربردی و تخصصی در حوزه رشته شغلی مربوط و 30 سوال برای سنجش هوش، سرعت، دقت و استعداد یادگیری با احتساب نمره منفی میباشد.
اعلام نتایج
1- اسامی داوطلبان پذیرفته شده برای شرکت در آزمون عملی در سایت رسمی استانداری بعد از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.
2- امتیاز آزمون تخصصی کارکنان شاغل (در شرکت های طرف قرارداد شهرداری تا قبل از ابتدای سال 1390و قراردادی) در شهرداری شهر متقاضی استخدام یا سربازان وظیفه که دوران خدمت سربازی خود را به صورت کامل (بدون دریافت معافیت و کسر خدمت) و منع انضباطی به صورت امریه به عنوان سرباز آتشنشان در آتشنشانی گذرانده اند به ازای هر سال سابقه خدمت 3 درصد تا سقف 25درصد و برای کارکنان شاغل (در شرکت های طرف قرارداد شهرداری تا قبل از ابتدای سال 1390  و قراردادی) شهرداریهای شهرستان همان شهر به ازای هر سال سابقه خدمت 2/5 درصد تا سقف 20 درصد و برای کارکنان شاغل (در شرکت های طرف قرارداد شهرداری تا قبل از ابتدای سال 1390 و قراردادی)  در شهرداریهای استان همان شهر به ازای هر سال سابقه خدمت 2% تا سقف 18% درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهایی آزمون تخصصی قرار می گیرد. اعمال امتیاز مربوطه برای کارکنان دارای قرارداد مستقیم با شهرداری مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بیمه در واحدها یا سازمانهای آتشنشانی شهرداری ها تا 120 روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون تخصصی و کتبی می باشد. 5- امتیاز تخصصی داوطلبان بومی شهر متقاضی استخدام در 1/15 و داوطلبان بومی شهرستان شهر متقاضی استخدام در 1/1 ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهایی آزمون تخصصی قرار می گیرد.
4- امتیاز آزمون تخصصی دهیاران در یکی از دهیاریهای استان شهر متقاضی استخدام به ازای هر سال سابقه خدمت با تایید بخشدار ذیربط 3% تا سقف 20% ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهایی آزمون تخصصی قرار می گیرد.
5- امتیاز آزمون تخصصی شهرداران که در یکی از شهرهای استان شهر متقاضی استخدام شهردار بوده اند به ازای هر سال سابقه خدمت با تایید استانداری ذیربط 3% تا سقف 25% ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهایی آزمون تخصصی قرار می گیرد.
6- امتیاز آزمون تخصصی فرزندان کارکنان فوت شده حین خدمت در شهرداری و یا از کار افتاده کلی دائم حین خدمت در شهرداری در 1/2 ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهایی آزمون تخصصی قرار می گیرد. 7- در صورتی که داوطلبان مشمول بیش از یک امتیاز از مزایای پیش بینی شده در موارد 2،3،4،5 و 6 این بخش از آگهی شوند صرفا بالاترین امتیاز برای آن ها مبنای محاسبه قرار خواهد گرفت.
و- تذکرات
1- پنج درصد (5%) سهمیه استخدامی به ایثارگران و خانوادههای آنان شامل رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان، آزادگان کمتر از یک سال اسارت و همسر و فرزندان آنان، جانبازان و همسر و فرزندان آنان و خواهران و برادران شهدا اختصاص دارد.انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده 5% به ترتیب امتیاز کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که حد نصاب لازم در آزمون تخصصی و حد نصاب در آزمون عملی را کسب نموده باشند و مراحل آزمون عملی را با موفقیت طی نموده باشند انجام خواهد شد.
2- داوطلبان شاغل در شهرداریها، در شهر، شهرستان و استان مورد تقاضا مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بیمه در واحدها یا سازمانهای آتشنشانی شهرداریها تا 120 روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون تخصصی و کتبی در شرایط برابر با سایر داوطلبان و پس از کسب حد نصاب از اولویت استخدام برخوردارند.
3- دهیاران، شهرداران، فرزندان کارکنان فوت شده حین خدمت در شهرداری یا سازمانهای وابسته، یا فرزندان کارکنان از کار افتاده کلی دائم حین خدمت در شهرداری یا سازمانهای وابسته، افراد بومی شهر، شهرستان و استان شهر متقاضی استخدام در شرایط برابر با سایر داوطلبان از اولویت استخدام برخوردارند.
4- برای مشاغل عملیاتی آتش نشانی (ردیف های 5 و 6 جدول مشاغل) نمره نهایی آزمون امتیاز آزمون تخصصی با "ضریب 1" و امتیاز آزمون عملی با "ضریب 2" محاسبه می شود. 5- برای مشاغل غیر عملیاتی آتش نشانی نمره نهایی داوطلب از مجموع امتیاز آزمون تخصصی با "ضریب 2" و امتیاز مصاحبه با "ضریب 1" محاسبه می شود
6- در صورت مساوی بودن امتیاز کسب شده داوطلبان، اولویت معرفی به گزینش به ترتیب با شاغلین قراردادی و بومی شهرداری، شهرستان و استان می باشد.
7- چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود.در این صورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد.
8- داوطلبان می توانند حداکثر ظرف مدت دو هفته پس از اعلام نتایج، اعتراض خود را به استانداری یا شهرداری کلانشهر برای بررسی و اعلام نظر ارائه نمایند.پس از مدت مذکور به اعتراض داوطلبان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
9- به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پایینتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک در رشته های غیرمرتبط و معادل (به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاهها و موسسههای آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شدهاند و گواهی مبنی بر ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد. افرادی که مقطع تحصیلی یک مقطع بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده دارند می توانند مشروط به ارائه تعهد نامه مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی بالاتر در آزمون شرکت نمایند.
10-انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از موفقیت در کلیه مراحل آزمون تخصصی، آزمون عملی و گزینش صورت خواهد گرفت.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=60864
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k