• ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام صنایع چسب سینا

استخدام صنایع چسب سینا

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام صنایع چسب سینا


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام صنایع چسب سینا

۲۰ خرداد ۱۴۰۲
استخدام آبدارچی و نیروی خدماتی در شرکت صنایع چسب سینا

استخدام شرکت صنایع چسب سینا شرکت صنایع چسب سینا در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز آبدارچی و نیروی خدماتی جنسیت: آقا با ظاهری آراسته با حداقل 5 سال سابقه کار مفید تسلط به امور خدماتی و نظافتی با حقوق و مزایای مکفی به صورت تمام وقت متقاضیان واجد شرایط می توانند به آدرس درج شده مراجعه و یا شماره همراه زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۲ آذر ۱۴۰۱
استخدام آبدارچی و نیروی خدماتی با سابقه در شرکت صنایع چسب سینا

شرکت صنایع چسب سینا برای تکمیل کادر خود در تهران (محدوده خیابان وزرا) به آبدارچی و نیروی خدماتی آقا با حداقل 5 سال سابقه کار مفید، مسلط به امور خدماتی و نظافتی با حقوق و مزایای مکفی بصورت تمام وقت نیازمند است.

مشاهده بیشتر
۲۴ مرداد ۱۴۰۱
استخدام آبدارچی و نیروی خدماتی آقا با سابقه در شرکت صنایع چسب سینا

شرکت صنایع چسب سینا برای تکمیل کادر خود در تهران به آبدارچی و نیروی خدماتی آقا با حداقل 5 سال سابقه کار مفید، مسلط به امور خدماتی و نظافتی با حقوق و مزایای مکفی بصورت تمام وقت نیازمند است. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۱ تیر ۱۴۰۱
استخدام آبدارچی و نیروی خدماتی آقا در شرکت صنایع چسب سینا

شرکت صنایع چسب سینا برای تکمیل کادر خود در تهران به آبدارچی و نیروی خدماتی آقا با حداقل 5 سال سابقه کار مفید، مسلط به امور خدماتی و نظافتی با حقوق و مزایای مکفی بصورت تمام وقت نیازمند است. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ مرداد ۱۴۰۰
استخدام کارشناس آزمایشگاه جهت شرکت چسب سینا واقع در شهر صنعتی هشتگرد

شرکت چسب سینا واقع در البرز (شهر صنعتی هشتگرد) در راستای تکمیل کادر خود در محل کارخانه به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس آزمایشگاه با مدرک تحصیلی کارشناسی شیمی، مهندسی شیمی یا پلیمر آشنا با سیستم های مدیریت کیفیت ایزو 9001 و ایزو 17025 دارای حداقل 2 سال سابقه کار متقاضیان واجد شرایط می توانند حداکثر تا یک هفته پس از درج آگهی رزومه خود را به ایمیل و یا شماره فکس اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ خرداد ۱۴۰۰
استخدام شرکت صنایع چسب سینا در تهران

شرکت صنایع چسب سینا در تهران به نیروی آبدارچی و خدمات آقا مسلط به امور خدماتی و نظافتی با حقوق و مزایای مکفی به صورت تمام وقت نیازمند است . با حداقل 5 سال سابقه کار مفید متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ آبان ۱۳۹۵
استخدام کارشناس خانم در شرکت صنایع چسب سینا

شرکت صنایع چسب سینا جهت تکمیل کادر کارخانه خود در شهر صنعتی هشتگرد البرز در رده شغلی ذیل استخدام مینماید: کارشناس تضمین کیفیت: ترجیحا خانم با مدرک تحصیلی کارشناسی ، مدیریت یا صنایع یا سایر رشته های مرتبطآشنا به سیستم های مدیریت کیفیت ایزو 9001 ، حداقل 2 سال سابقه کارمتقاضیان میتوانند مشخصات خود را به به آدرس ایمیل ذیل ارسال نمایند: qcsinaadhesive@gmail.com و یا حداکثر تا یک هفته پس از درج آگهی به شماره فکس ذیل ارسال نمایند: 44227004 - 026

مشاهده بیشتر
۰۱ شهریور ۱۳۹۵
استخدام شرکت صنایع چسب سینا در تهران

شرکت صنایع چسب سینا جهت تکمیل کادر خود در تهران دعوت به همکاری می نماید: حسابدار حداقل مدرک تحصیلی لیسانس حسابداریترجیحا فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبرآشنا به نرم افزار همکاران سیستمحداقل 3 سال سابقه کارآدرس: خیابان بخارست ارسال رزومه به ایمیل: hr@sinaadhesive.com و یا فکس: 88739200

مشاهده بیشتر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
دعوت به همکاری صنایع چسب سینا

صنایع چسب سینا جهت تکمیل کادر خود در تهران دعوت به همکاری می نماید. کد 101: کارمند بازرگانی خارجی- فارغ التحصیل رشته های فنی-2 سال سابقه کد 102: حسابدار آقا - فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر- 10 سال سابقه کد 103: منشی خانم- لیسانس- 5 سال سابقه فکس: 88739200 ایمیل : hr@sinaadhesive.com

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=413723
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد