• ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام گروه تولیدی پوشاک زنانه هیرو

استخدام گروه تولیدی پوشاک زنانه هیرو

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام تولیدی پوشاک زنانه هیرو


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام گروه تولیدی پوشاک زنانه هیرو

۰۴ مرداد ۱۳۹۹
استخدام مدیر تولید، الگو ساز، نمونه دوز و چرخکار در شرکت هیرو

استخدام شرکت هیرو شرکت هیرو در محدوده شهر قدس جهت تکمیل کادر فنی خود از افراد دارای شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 مدیر تولید با سابقه کار مسلط به تمام مراحل تولید پوشاک (برش دوخت الگو) مسئولیت پذیر 2 الگو ساز با سابقه کار مسلط به نرم افزار جیمینی مسلط به الگو سازی دستی مسلط به الگو سازی از روی طراحی ترسیمی خلاق، ایده پرداز، با انگیزه وانرژی 3 نمونه دوز با سابقه کار مسلط به طراحی دوخت و تکنیک های دوخت و آشنا به الگو سازی با استعداد و خلاق و با انرژی 4 چر...

مشاهده بیشتر
۲۶ تیر ۱۳۹۹
استخدام چرخکار و نمونه دوز در شرکت هیرو

استخدام شرکت هیرو شرکت هیرو در محدوده شهر قدس جهت تکمیل کادر فنی خود از افراد دارای شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 نمونه دوز با سابقه کار مسلط به طراحی دوخت و تکنیک های دوخت و آشنا به الگو سازی با استعداد و خلاق و با انرژی 2 چرخکار با سابقه کار تمیز دوز متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل یا شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ تیر ۱۳۹۹
استخدام مدیر تولید در شرکت هیرو

استخدام شرکت هیرو شرکت هیرو در محدوده شهر قدس جهت تکمیل کادر فنی خود از افراد دارای شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مدیر تولید با سابقه کار مسلط به تمام مراحل تولید پوشاک (برش دوخت الگو) مسئولیت پذیر متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل یا شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ خرداد ۱۳۹۹
استخدام سرپرست خط تولید در شرکت تولیدی پوشاک هیرو

استخدام شرکت تولیدی پوشاک هیرو شرکت تولیدی پوشاک هیرو در تهران جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز سرپرست خط تولید با سابقه آشنا با تمام امور تولید پوشاک زنانه متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل و شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ خرداد ۱۳۹۹
استخدام طراح و الگو ساز در شرکت تولیدی پوشاک هیرو

استخدام شرکت تولیدی پوشاک هیرو شرکت تولیدی پوشاک هیرو در تهران جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز طراح و الگو ساز مسلط به نرم افزار جیمینی شناخت پارچه و رنگ شناسی جوان و علاقمند به طراحی و با استعداد، خلاق، مسیولیت پذیر مدرک تحصیلی مرتبط متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل و شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۹ فروردین ۱۳۹۹
استخدام چند رده شغلی جهت تولیدی پوشاک در شهر قدسِ تهران

آگهی استخدام گروه تولیدی پوشاک زنانه هیرو (hero) گروه تولیدی پوشاک زنانه هیرو (hero) واقع در شهر قدسِ تهران جهت تکمیل کادر فنی خود از افراد واجد شرایط زیر درخواست همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 حسابدار دارای 3 سال سابقه کاری آشنا به نرم افزارهای مالی ترجیحا سپیدار مسلط به آفیس 2 طراح و الگو ساز دارای سابقه کاری دارای مدرک تحصیلی مرتبط آشنا با نرم افزار جیمنی شناخت پارچه خلاق و فعال 3  مهندس صنایع  دارای سابقه کار آشنایی با نرم...

مشاهده بیشتر
۲۷ فروردین ۱۳۹۹
استخدام چرخکار حرفه ای در شهر قدسِ تهران

دعوت به همکاری چرخکار حرفه ای در گروه تولیدی پوشاک هیرو گروه تولیدی پوشاک زنانه هیرو (hero) واقع در شهر قدسِ تهران جهت تکمیل کادر فنی خود از افراد واجد شرایط زیر درخواست همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط چرخکار حرفه ای متقاضیان گرامی می توانند جهت تکمیل و ارسال رزومه، به اطلاعات درج شده در آگهی مراجعه فرمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ فروردین ۱۳۹۹
استخدام مدیر فروش مارکتینگ جهت تولیدی پوشاک زنانه در شهر قدس

آگهی استخدام گروه تولیدی پوشاک زنانه هیرو (hero) گروه تولیدی پوشاک زنانه هیرو (hero) واقع در شهر قدسِ تهران جهت تکمیل کادر فنی خود از افراد واجد شرایط زیر درخواست همکاری می نماید: عنوان شغلی شهر مورد نیاز مدیر فروش مارکتینگ شهر قدس متقاضیان گرامی می توانند جهت تکمیل و ارسال رزومه، به اطلاعات درج شده در آگهی مراجعه فرمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ فروردین ۱۳۹۹
استخدام مهندس صنایع آشنا به پیاده سازی isoo9001 در شهر قدس

دعوت به همکاری مهندس صنایع دارای سابقه کار در شهر قدس تهران گروه تولیدی پوشاک زنانه هیرو (hero) واقع در شهر قدسِ تهران جهت تکمیل کادر فنی خود از افراد واجد شرایط زیر درخواست همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مهندس صنایع دارای سابقه کار آشنایی با نرم افزارهای مرتبط جهت برنامه ریزی تولید آشنا به پیاده سازی isoo9001 متقاضیان گرامی می توانند جهت تکمیل و ارسال رزومه، به اطلاعات درج شده در آگهی مراجعه فرمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ فروردین ۱۳۹۹
استخدام انباردار مسلط به نرم افزار آفیس در تولیدی پوشاک هیرو

آکهی استخدام گروه تولیدی پوشاک زنانه هیرو (hero)  گروه تولیدی پوشاک زنانه هیرو (hero) واقع در شهر قدسِ تهران جهت تکمیل کادر فنی خود از افراد واجد شرایط زیر درخواست همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز انباردار دارای سابقه کار جوان فعال آشنایی با نرم افزارهای مالی مسلط به آفیس متقاضیان گرامی می توانند جهت تکمیل و ارسال رزومه، به اطلاعات درج شده در آگهی مراجعه فرمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1784536
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد