• ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام مجتمع صنعتی شام شام

استخدام مجتمع صنعتی شام شام

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام مجتمع صنعتی شام شام


معرفی مجتمع صنعتی شام شام:

مجتمع صنعتی پروتئینی شام شام با بیش از 37 سابقه درخشان در محیطی وسیع با بهره گیری از 1232 نفر پرسنل مجرب، در فضایی مناسب با مساحت 7 هکتار، در کیلومتر 60 جاده شیراز- سپیدان واقع گردیده است. شکل هندسی و مهندسی مجتمع به صورتی می باشد که امکان فضاسازی و توسعه در آن پیش بینی شده است. استفاده از ماده اولیه عالی و مرغوب همگام با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته یا تکنولوژی نوین روز جهان این امکان را برای مجموعه، به گونه ای فراهم ساخته تا بتواند تنوع تولیدات خود را ارتقاء بخشد و در تولید انواع سوسیس، کالباس، همبرگر و کباب لقمه، ناگت، قطعه بندی و بسته بندی گوشت سفید و قرمز و غذاهای آماده طبخ و طبخ شده مجموعاً با ظرفیت تولید سالیانه 40 هزار تن جز تولیدکنندگان و توزیع کنندگان برتر کشور باشد.

آرشیو آگهی های استخدام مجتمع صنعتی شام شام

۱۱ بهمن ۱۴۰۰
استخدام کارشناس فناوری اطلاعات در مجتمع صنعتی پروتئینی شام شام

استخدام مجتمع صنعتی پروتئینی شام شام مجتمع صنعتی پروتئینی شام شام معتبر و فعال در حوزه تولید مواد غذایی، جهت تکمیل کادر خود در فارس دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فناوری اطلاعات تحصیلات: کارشناسی کامپیوتر گرایش های نرم افزار، سخت افزار ، فناوری اطلاعات دارای مدرک MCITP یا MCSE یا MCSA متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۶ شهریور ۱۴۰۰
استخدام نیروی موزع، ویزیتور و فروشنده در شرکت شام شام

شرکت شام شام واقع در خراسان رضوی جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی مزایا 1 نیروی موزع حقوق قانون کار- پورسانت- بیمه تامین اجتماعی- تکمیلی- عمر و حادثه 2 ویزیتور 3 فروشنده متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره اعلام شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارشناس انبار آقا در شرکت معتبر صنعتی شام شام

شرکت معتبر صنعتی شام شام فعال در حوزه تولید مواد غذایی جهت تکمیل کادر خود در استان فارس از کارشناس انبار آقا با مدرک لیسانس مهندسی صنایع و لیسانس آمار، آشنایی با نرم افزارهای انبار، آشنایی با اصول انباداری، آشنایی با نرم افزار office و آشنا به ICDL با حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط به صورت تمام وقت نیازمند است. متقاضیان تا یک هفته پس از تاریخ درج آگهی فرصت دارند رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال فرمایند.

مشاهده بیشتر
۰۹ تیر ۱۴۰۰
استخدام چند رده شغلی در مجتمع صنعتی پروتئینی شام شام

مجتمع صنعتی پروتئینی شام شام (یک شرکت معتبر فعال در حوزه تولید مواد غذایی) واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 تکنسین برق صنعتی آقا گرایش اتوماسیون صنعتی حداقل 5سال سابقه کار 2 مکانیک ماشین آلات تولیدی آقا حداقل 5سال سابقه کار 3 جوشکار آقا جوش آرگون و جوش برق حداقل 5سال سابقه کار متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را به ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام کارشناس IT جهت شرکت معتبر صنعتی در شیراز

شرکت شام شام (یک شرکت معتبر صنعتی) فعال در حوزه تولید مواد غذایی در شیراز، جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر به صورت تمام وقت دعوت به همکاری می نماید. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس IT مهندسی کامپیوتر (کارشناسی) گرایش نرم افزار آقا 3سال سابقه کار متقاضیان محترم رزومه خود را تا یک هفته پس از درج آگهی به ایمیل مندرج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ بهمن ۱۳۹۹
استخدام نیروی موزع با سابقه در فرآورده های گوشتی شام شام

فرآورده های گوشتی شام شام واقع در خراسان رضوی جهت تکمیل کادر خود به چند نفر نیروی موزع با سابقه کاری دو ساله نیازمند است.

مشاهده بیشتر
۲۳ دی ۱۳۹۹
استخدام کارشناس سیستم و فرآیند ها جهت شرکت معتبر صنعتی در شیراز

یک شرکت معتبر صنعتی فعال در حوزه تولید مواد غذایی واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به همکاری کارشناس فرآیند و سیستم ها زن و مرد با مدرک حداقل کارشناسی مهندسی صنایع (گرایش های تحلیلی سیستم در اولویت میباشند) و با حداقل 3 سال سابقه کار (در حوزه تحلیلی و طراحی فرآیند های کسب و کار) با شرایط زیر نیازمند است. شرایط مورد نیاز :(توانایی تجزیه و تحلیل و مهندسی مجدد فرآیندهای جاری سازمان - تسلط به طراحی فرم ،آیین نامه و دستور العمل و سار نیازمند های فر؟آیند - آشنایی با استاندارد bpmn- آشنابیی با رویکر...

مشاهده بیشتر
۰۵ دی ۱۳۹۹
استخدام کارشناس سیستم ها و روش ها در شرکت معتبر صنعتی

یک شرکت معتبر صنعتی فعال در حوزه تولید مواد غذایی واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به همکاری کارشناس  سیستم ها و روش ها، خانم و آقا با مدرک کارشناسی و ارشد مهندسی صنایع (کلیه گرایش ها) و با حداقل 3 سال سابقه کار (در حوزه تحلیلی و طراحی فرآیند های کسب و کار) با شرایط زیر نیازمند است. شرایط مورد نیاز :(توانایی تجزیه و تحلیل فرآیندها - ارائه ایده های بهبود– آشنایی با تدوین بازنگری و اجرای رآیند ها ، روش ها و دستورالعمل ها - دارای روحیه کار تیمی - دارای روابط عمومی بالا) متقاضیان تا یک هفته پس...

مشاهده بیشتر
۰۲ دی ۱۳۹۹
استخدام ویزیتور و موزع جهت فرآورده های گوشتی شام شام در خراسان رضوی

فرآورده های گوشتی شام شام واقع در خراسان رضوی جهت تکمیل کادر خود به سه نفر ویزیتور خانم و آقا و یک نفر موزع آقا نیازمند است.

مشاهده بیشتر
۲۴ آذر ۱۳۹۹
استخدام کارشناس گرافیک در مجتمع صنعتی پروتئینی شام شام

مجتمع صنعتی پروتئینی شام شام در راستای توسعه فعالیت های خود در شیراز به همکاری کارشناس گرافیک خانم یا آقا با تحصیلات کارشناسی گرافیک و رشته ها مرتبط با تولید محتوا و با 2 سال سابقه کار با توانایی های زیر نیازمند است. توانایی ها و مهارت ها : (تولید محتوای متنی و گرافیکی ،مسلط به نرم افزار های تولید محتوا ،گرافیکی و طراحی ،آشنایی با شبکه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال با سوابق تجربی) متقاضیان محترم میتوانند تا یک هفته پس از درج آگهی رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده در اگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=631541
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد