• ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام موسسه دانش کسری

استخدام موسسه دانش کسری

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام موسسه دانش کسری


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام موسسه دانش کسری

۲۳ آبان ۱۴۰۰
استخدام کارمند اداری آشنا به زبان انگلیسی برای موسسه بین المللی در تهران

موسسه بین المللی دانش کسری واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به کارمند اداری آشنا به زبان انگلیسی و امور دفتری برای همکاری نیازمند است.

مشاهده بیشتر
۰۲ تیر ۱۴۰۰
استخدام نیروی فروش تلفنی در موسسه اعزام دانشجوی دانش کسری

دعوت به همکاری موسسه اعزام دانشجوی دانش کسری موسسه اعزام دانشجوی دانش کسری بزرگترین و معتبر ترین موسسه اعزام دانشجو به کشور های انگلیسی زبان واقع در تهران (مکان موسسه: الهیه) جهت تکمیل کادر خود به تعدادی فروشنده مجرب با شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی فروش تلفنی (فروشنده) جوابگویی تلفن و تعیین وقت ملاقات ارزیابی نیازهای مشتری ارائه اطلاعات و پاسخگویی درمورد خدمات موسسه داری انگیزه بالا جهت رسیدن به بیشترین تعداد تعیین وقت ملاقات ورود، به روز رسانی و نگهداری اطلاعات فروش، تما...

مشاهده بیشتر
۳۱ خرداد ۱۴۰۰
استخدام منشی در موسسه اعزام دانشجوی دانش کسری

آگهی استخدام موسسه مشاوره آموزش و گسترش دانش کسری در تهران موسسه اعزام دانشجوی دانش کسری بزرگترین و معتبر ترین موسسه اعزام دانشجو به کشور های انگلیسی زبان واقع در الهیهِ تهران جهت تکمیل کادر خود به تعدادی منشی مجرب با شرایط زیر نیازمند است. عنوان شغلی توضیحات منشی ارائه یک استقبال دوستانه و حرفه ای از افرادی که وارد دفتر می شوند و هدایت بازدیدکنندگان به افرادی که برای ملاقات آنها آمده اند برقراری ارتباط با مشتریان تعیین وقت ملاقات یا پیگیری سوالات آنها از کارشناسان و مدیران خوش برخورد روابط عمو...

مشاهده بیشتر
۱۷ آبان ۱۳۹۹
استخدام کارشناس کامپیوتر جهت موسسه گسترش دانش کسری در تهران

موسسه گسترش دانش کسری در تهران به کارشناس کامپیوتر آشنا به سئو، تولید محتوا و امور وب سایت نیازمند است. متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
استخدام دستیار مدیر اجرایی آشنا به زبان انگلیسی در تهران

استخدام یک موسسه اعزام دانشجو دانش کسری در تهران موسسه اعزام دانشجو دانش کسری، با مجوز رسمی از وزارت علوم، واقع در مجتمع مدرن الهیه تهران جهت تکمیل کادر خود به تعدادی نیرو در زمینه زیر به صورت تمام وقت نیازمند است: ردیف عنوان شغل توضیحات 1 دستیار مدیر اجرایی آشنا به زبان انگلیسی و روابط عمومی قوی متقاضیان واجد شرایط لطفا رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال و یا با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
استخدام منشی به صورت نیمه وقت در تهران

دعوت به همکاری موسسه دانش کسری موسسه اعزام دانشجو دانش کسری، با مجوز رسمی از وزارت علوم، واقع در مجتمع مدرن الهیه تهران، جهت تکمیل کادر خود به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 منشی نیمه وقت حقوق و مزایای مکفی و استفاده از مزایای بیمه متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال و یا با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
استخدام کارشناس فروش مسلط به عقد قرارداد در تهران

دعوت به همکاری موسسه دانش کسری موسسه اعزام دانشجو دانش کسری، با مجوز رسمی از وزارت علوم، واقع در مجتمع مدرن الهیه تهران، جهت تکمیل کادر خود به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس فروش مسلط به عقد قرارداد و روابط عمومی بالا حقوق و مزایای مکفی و استفاده از مزایای بیمه متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال و یا با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
استخدام کارشناس اداری مسلط به زبان انگلیسی در تهران

دعوت به همکاری موسسه دانش کسری موسسه اعزام دانشجو دانش کسری، با مجوز رسمی از وزارت علوم، واقع در مجتمع مدرن الهیه تهران، جهت تکمیل کادر خود به همکاری رده شغلی زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس مسلط به زبان انگلیسی حداقل مدرک لیسانس حقوق و مزایای مکفی و استفاده از مزایای بیمه متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال و یا با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
استخدام کارشناس اداری جهت مکاتبات خارجی در تهران

استخدام موسسه دانش کسری در تهران موسسه دانش کسری معتبرترین موسسه در زمینه اعزام دانشجو در تهران با مجوز رسمی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری با سابقه 15 سال به نیروی انسانی متخصص و مسلط به زبان انگلیسی با مدرک کارشناسی یا بالاتر در زمینه زیر جهت همکاری نیازمند است: ردیف عنوان شغل توضیحات 1 کارشناس اداری  جهت مکاتبات خارجی متقاضیان واجد شرایط لطفا رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال و یا با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
استخدام منشی مسلط به امور اداری جهت موسسه ای در تهران

استخدام یک موسسه اعزام دانشجو دانش کسری در تهران موسسه اعزام دانشجو دانش کسری، با مجوز رسمی از وزارت علوم، واقع در مجتمع مدرن الهیه تهران جهت تکمیل کادر خود به تعدادی نیرو در زمینه زیر به صورت تمام وقت نیازمند است: ردیف عنوان شغل توضیحات 1 منشی مسلط به امور اداری متقاضیان واجد شرایط لطفا رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال و یا با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1732408
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد