• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت مبتکران شیمی

استخدام شرکت مبتکران شیمی

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت مبتکران شیمی


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت مبتکران شیمی

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش، فنی و بازرگانی خارجی در شرکت مبتکران شیمی

استخدام شرکت مبتکران شیمی در تهران شرکت مبتکران شیمی فعال در زمینه ی فروش مواد شیمیایی در تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس فروش (شیمی یا مهندسی شیمی - خانم) دو نفر 2 کارشناس بازرگانی خارجی (شیمی یا مهندسی شیمی - خانم - تسلط نسبی به زبان انگلیسی) یک نفر 3 کارشناس فنی جهت کار در کارخانه شهریار (مهندس شیمی - آقا - پایان خدمت یا معافیت) دو نفر افراد واجد شرایط می توانند رزومه های خود را...

مشاهده بیشتر
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
استخدام نیروی کمک حسابدار خانم برای شرکت در تهران

استخدام شرکت مبتکران شیمی در تهران شرکت مبتکران شیمی فعال در زمینه ی فروش مواد شیمیایی در تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی توضیحات کمک حسابدار جنسیت:(خانم) افراد واجد شرایط می توانند رزومه های خود را به ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت مندرج در آگهی مراجعه نمایید.

مشاهده بیشتر
۰۱ اسفند ۱۳۹۸
استخدام کارمند تحقیقات در شرکت مبتکران شیمی

استخدام شرکت مبتکران شیمی شرکت مبتکران شیمی فعال در زمینه ی تامین و فروش مواد اولیه شیمیایی از متقاضیان واجد شرایط زیر در تهران دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل توضیحات کارمند تحقیقات 2 نفر خانم فارغ التحصیل رشته های شیمی و مهندسی شیمی آشنا به مواد شیمیایی و  اصطلاحات شیمی دارای سطح زبان انگلیسی خوب لطفا رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۰۲ دی ۱۳۹۸
استخدام کارشناس فروش خانم در شرکت مبتکران شیمی

استخدام شرکت مبتکران شیمی فعال در زمینه تولید مواد اولیه شیمیایی در تهران شرکت مبتکران شیمی فعال در زمینه تولید مواد اولیه شیمیایی در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد با شرایط ذیل نیازمند میباشد: عنوان شغل توضیحات کارشناس فروش سه نفر خانم فارغ التحصیل رشته های شیمی و یا مهندسی شیمی متقاضیان محترم می توانند رزومه کاری خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۲ دی ۱۳۹۸
استخدام حسابرس در شرکت مبتکران شیمی

استخدام شرکت مبتکران شیمی فعال در زمینه تولید مواد اولیه شیمیایی در تهران شرکت مبتکران شیمی فعال در زمینه تولید مواد اولیه شیمیایی در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد با شرایط ذیل نیازمند میباشد: عنوان شغل توضیحات حسابرس یک نفر دارای سابقه کاری حسابرسی لطفا رزومه کاری خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۲ مهر ۱۳۹۸
استخدام کارشناس کامپیوتر، IT و گرافیک در شرکت مبتکران شیمی

استخدام شرکت مبتکران شیمی شرکت مبتکران شیمی در تهران جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود از میان فارغ التحصیلان کامپیوتر, IT و یا گرافیک به منظور انجام خدمات فنی شرکت اقدام به جذب نیرو می کند. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 نیروی جهت انجام خدمات فنی فارغ التحصیل یکی از رشته های کامپیوتر , IT و یا گرافیک آشنایی نسبی با حوزه web آشنایی نسبی با نرم افزار های گرافیکی. آشنایی نسبی با زبان انگلیسی علاقه مندان می توانند رزومه کاری و تحصیلی خود را به آدرس ایمیل درج شده ارس...

مشاهده بیشتر
۱۶ مهر ۱۳۹۸
استخدام مهندس شیمی جهت کارخانه تولید مواد شیمیایی در آبادان

استخدام شرکت مبتکران شیمی در خوزستان شرکت مبتکران شیمی جهت تکمیل کادر فنی نیروی انسانی خود برای کارخانه تولید مواد شیمیایی واقع در آبادان از میان واجدین شرایط از طریق برگزاری آزمون و هم چنین مصاحبه حضوری اقدام به جذب نیرو می نماید: ردیف عنوان شغل توضیحات 1 مهندس شیمی مرد فارغ التحصیل کارشناسی و یا ارشد رشته مهندسی شیمی از یکی از دانشگاه های دولتی کشور (توجه: تنها مدرک دانشگاه های دولتی برای این مجموعه صنعتی دارای اعتبار می باشد.) تسلط قابل قبول به زبان انگلیسی ترجیها...

مشاهده بیشتر
۱۹ شهریور ۱۳۹۸
استخدام مهندس کامپیوتر و IT در شرکت مبتکران شیمی

استخدام شرکت مبتکران شیمی در تهران شرکت مبتکران شیمی فعال در زمینه تولید و صادرات انواع مواد شیمیایی و پترو شیمیایی واقع در تهران جهت تکمیل کادر فنی خود به رده های شغلی زیر نیازمند است: ردیف عنوان شغل 1 مهندس کامپیوتر 2 مهندس IT متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اعلام تمایل به همکاری رزومه ی کاری خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۸ شهریور ۱۳۹۸
استخدام مهندس کشاورزی و گیاه شناسی در شرکت مبتکران شیمی

استخدام شرکت مبتکران شیمی  شرکت مبتکران شیمی فعال در زمینه تولید انواع مواد شیمیایی و هم چنین کودهای شیمیایی در تهران جهت تکمیل واحد R&D خط تولید کودهای شیمیایی خود از میان واجدین شرایط و فارغ التحصیلان دانشگاهی اقدام به جذب نیرو می نماید: ردیف عنوان شغلی 1 مهندس کشاورزی 2 کارشناس گیاه شناسی توجه در تمامی رشته های ذکر شده، آشنایی نسبی به کودهای شیمیایی الزامی می باشد. افراد واجد شرایط لطفا رزومه های خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۸ شهریور ۱۳۹۸
استخدام کارشناس خاک شناسی در شرکت مبتکران شیمی

استخدام شرکت مبتکران شیمی  شرکت مبتکران شیمی فعال در زمینه تولید انواع مواد شیمیایی و هم چنین کودهای شیمیایی در تهران جهت تکمیل واحد R&D خط تولید کودهای شیمیایی خود از میان واجدین شرایط و فارغ التحصیلان دانشگاهی اقدام به جذب نیرو می نماید: ردیف عنوان شغلی 1 کارشناس خاک شناسی توجه در تمامی رشته های ذکر شده، آشنایی نسبی به کودهای شیمیایی الزامی می باشد. افراد واجد شرایط لطفا رزومه های خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1159138
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد