• ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام چند ردیف شغلی در شرکت دایور

استخدام چند ردیف شغلی در شرکت دایور

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت دایور در تهران

شرکت دایور در تهران افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید.

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز و توضیحات
1 کارشناس منابع انسانی
(دور کاری)
مهارت های مورد نیاز:
• آشنایی با اصطلاحات نرم افزاری و برنامه نویسی
• آشنا به امور مصاحبه و استخدام
• فعال در لینکدین به مدت حداقل 2 سال
• آشنا با ابزارهای نرم افزاری بروز
• آشنا با وظایف و نقش افراد تیم توسعه نرم افزار
• آشنایی با استارتاپ ها
• امکان مصاحبه های ویدیویی (مثل اسکایپ)
• استخراج رزومه ها از سایت های مشاغل
• توانایی ارزیابی عملکرد پرسنل
• ساکن تهران یا حومه (حضور در جلسات ماهیانه)


شرح شغل و وظایف:
- این شغل بصورت دورکار ( فریلنسر ) میباشد، تمام فرایندها آنلاین انجام میشود.
- اگر تجربه منابع انسانی ندارید مانعی ندارد اما اگر در زمینه فناوری اطلاعات و نرم افزار بروز نیستید این شغل مناسب شما نیست.
- اکثر مصاحبه های ما بین 13 الی 17 انجام میشود و تعدادشان متغیر است، مثلا بعضی روزها پشت سر هم مصاحبه داریم بعضی روزها هیچ مصاحبه ای نداریم، اگر بین این بازه زمانی در تمام روزهای هفته در دسترس نیستید که متاسفانه امکان همکاری نداریم اما اگر بعضی روزها یا هر از گاهی در دسترس نیستید مانعی ندارد. بعضی مصاحبه ها در ساعات غیر اداری هم قابل انجام است
- مصاحبه ها با کارجوها را از طریق اسکایپ ( با کامپیوتر به دلیل امکان Screen Sharing ) انجام می دهید، اما در مواقع ضروری می توانید با گوشی هم مصاحبه کنید. بعد از مصاحبه فرم های ارزیابی مصاحبه را (آنلاین) تکمیل می کنید.
- تقویم کاری تان را در سیستم تعریف میکنید و وقت های آزاد شما توسط سایر اعضای تیم مصاحبه و نیز کارجو قابل انتخاب می باشد.
-  وقت مصاحبه ها حداقل از یک روز قبل با کارجو و  سایر اعضای تیم مصاحبه قابل انتخاب است.

لازم است شخصی کاملا اهل فناوری و بروز باشید، با ابزارهای نرم افزاری بروز آشنا باشید و یا مشتاق یادگیری و کار با آنها باشید.
-  با وظایف و نقش افراد تیم توسعه نرم افزار به روش اجایل آشنا باشید، مثلا نقش Scrum Master یا Front-End Developer را بدانید.

- حتما لازم است در خواندن و درک متون انگلیسی مشکلی نداشته باشید و اگر مکالمه روانی داشته باشید که چه بهتر.
- با پرسنل ارتباط دوستانه از طریق اسکایپ، چت، تلفن و غیره جهت ارزیابی، هماهنگی حقوق مزایا، انتقاد، پیشنهاد و غیره برقرار می کنید.
- رزومه های مشاغل مورد نیاز و مناسب را از سایتهای استخدامی مختلف استخراج می کنید و به اتوماسیون شرکت منتقل و سپس نسبت به ادامه فرایند استخدام (مثل ارزیابی عمومی و یا تخصصی رزومه، تماس تلفنی، قرار مصاحبه و غیره) اقدام میکنید.
- عملکرد پرسنل را با KPI و تعیین اهداف را با OKR انجام می دهید (اگر بلد نیستید ما در کنار شما هستیم).
- دریافتی پرسنل مثل کارانه، دستمزد، پاداش و غیره را بر اساس کارهای انجام شده ایشان که در سیستم های مختلف ثبت شده اند را محاسبه و به واحد حسابداری ارائه می دهید.
- گاهی لازم میشود حضوری با هم جلسه داشته باشیم.

2 استخدام برنامه‌نویس Front-End (React Js) مهارت های مورد نیاز:
• تسلط به ReactJS
• تسلط به ES6-ES7 - JavaScript
• حداقل 2 سال سابقه برنامه نویسی Front-End
• دارای حداقل 2 پروژه انجام شده وب با React.js
• آشنایی کامل با HTML5 و CSS3 و SAAS
• آشنایی با Webpack
• آشنایی با PWA و Service-Worker
• آشنایی با Redux و axios
• آشنایی با Bootstrap
• آشنایی با RESTful API
• آشنایی با git
• آشنایی با Agile Scrum
• اگر در زمینه کیف پول الکترونیک، دروازه پرداخت و یا فینتک فعالیت داشته اید مزیت محسوب میشود.


مزایای شغلی:
• حقوق: 3 تا 10 میلیون (بسته به تجربه و مهارت)
• تضمین پرداخت به موقع حقوق
• امکان برون سپاری (با هزینه شرکت)
• پنجشنبه ها اختیاری (در صورت حضور ،حقوق دو برابر)
• ساعت کاری منعطف
• کارانه
• تیم حرفه ای و با تجربه (نتیجه گرا)
• امکان ترفیع سمت
• صبحانه
• میان وعده
• نهار
• برنامه های آموزشی
• فضای­ کاری دوستانه
• هدیه نقدی به کارمند نمونه ماه
• هدیه نقدی تولد
• اردوهای تفریحی
• بیمه


شرح شغل و وظایف:
- این شغل بصورت تمام وقت (شنبه تا چهارشنبه 8:30 الی 17:00) میباشد.
- شما به عنوان Front-End Developer از یک تیم Agile هر روز صبح در جلسات Daily Scrum حضور خواهید داشت.
- قرار است با React.Js وب اپلیکیشن (PWA) ایجاد کنید و از طریق RESTful API با بک اند تعامل داشته باشید.
- با Jira و Trello خیلی سر و کار خواهید داشت.
- هر ویژگی جدیدی که به اپ اضافه میکنید پس از انجام تست ها آن را commit میکنید.
- وب اپلیکیشنی که شما ایجاد می کنید (در حال حاضر) یک کیف پول الکترونیک خواهد بود.
- کیفیت کار و سرعت عمل مهمترین درخواست ما از شماست.

3 استخدام مالک محصول (Product Owner) مهارت های مورد نیاز:
- دارای سابقه مدیریت تیم توسعه نرم افزار (Agile Scrum) به عنوان مالک محصول (Product Owner) و یا Scrum Master
- پرانرژی و خلاق
- فن بیان حرفه ای و تاثیرگذار
- علاقمند به حوزه پرداخت موبایل و فینتک
- توانایی حل مسئله و تصمیم گیری
- ارتباط با بانک ها و PSPها و مراجع مربوطه و ترتیب جلسات
- رصد رقبا
- مدیریت Backlogها و Roadmap
- مستند سازی
- آشنایی با نمونه سازی (Prototyping) و UX مزیت محسوب میشود
- اگر در زمینه کیف پول الکترونیک، دروازه پرداخت و یا فینتک فعالیت داشته اید مزیت محسوب میشود.


مزایای شغلی:
• تضمین پرداخت به موقع حقوق
• پنجشنبه ها اختیاری (در صورت حضور ،حقوق دو برابر)
• ساعت کاری منعطف
• کارانه
• تیم حرفه ای و با تجربه (نتیجه گرا)
• امکان ترفیع سمت
• صبحانه
• میان وعده
• نهار
• برنامه های آموزشی
• فضای­ کاری دوستانه
• هدیه نقدی به کارمند نمونه ماه
• هدیه نقدی تولد
• اردوهای تفریحی
• بیمه


شرح شغل و وظایف:
- این شغل بصورت تمام وقت (شنبه تا چهارشنبه 8:30 الی 17:00) میباشد.
- شما به عنوان Product Owner از یک تیم Agile هر روز صبح در جلسات Daily Scrum حضور خواهید داشت.
- Backlogها را جمع آوری و در Jira ایجاد و User-Story های آنها را می نویسید و اولویت بندی میکنید
- در خصوص کیف پول الکترونیک تحقیقات گسترده ای خواهید داشت و باید ویژگیها و مزیت های رقابتی محصولات مشابه داخلی و خارجی را بخوبی بشناسید.
- انجام امور بیرون از تیم مثل ارتباط با PSPها و بانک ها و ترتیب جلسات و قراردادها به عهده شماست، تمرکز شما روی تیم است و - تمرکز مدیر محصول روی مارکتینگ و با یکدیگر دائما در تعامل هستید.
- تمام صورتجلسات و مستنداتی که حین پیشرفت پروژه ایجاد میشوند(Workflow Documents) را در Cloud آرشیو میکنید.
- بعضا لازم میشود دیاگرام یا Use Case ایجاد کنید تا تیم حرف شما را بهتر بفهمد (اگر نحوه ایجادش یادتون رفته یا بلد نیستید ما در کنار شما هستیم).
- یک طراح UX در تیم شماست و اگر شما هم با مفاهیم UX آشنا باشید که چه بهتر چون خیلی با هم سر و کار دارید.
- یک اسکرام مستر در تیم شماست که به تمام فرایند تولید محصول واقف است و مشکلات فنی را از پیش روی تیم شما بر میدارد.
- کیفیت پروژه در دستان شماست، Done کردن Taskها منوط به دقت و کنترل کیفیت شخص شماست. یک کارشناس QA با تست User-Story ها به انجام کنترل کیفیت شما کمک میکند.
- چابکی تیم ارتباط مستقیم به شما دارد، برای افزایش سرعت اسپرینت ها و رسیدن به Burndown Chart، با دورکارها در ارتباط خواهید بود.

4 استخدام برنامه‌نویس (Back-End) Python مهارت های مورد نیاز:
• حداقل 3 سال سابقه برنامه نویسی پایتون
• آشنایی با Flask
• آشنایی با زبان SQL
• ترجیحا آشنا به SQL Server
• آشنایی با RESTful API
• آشنایی با Git
• آشنایی با Agile Scrum
• اگر در زمینه کیف پول الکترونیک، دروازه پرداخت و یا فینتک فعالیت داشته اید مزیت محسوب میشود.


مزایای شغلی:
• حقوق: 3 تا 8 میلیون (بسته به تجربه و مهارت)
• تضمین پرداخت به موقع حقوق
• امکان برون سپاری (با هزینه شرکت)
• پنجشنبه ها اختیاری (در صورت حضور ،حقوق دو برابر)
• ساعت کاری منعطف
• کارانه
• تیم حرفه ای و با تجربه (نتیجه گرا)
• امکان ترفیع سمت
• صبحانه
• میان وعده
• نهار
• برنامه های آموزشی
• فضای­ کاری دوستانه
• هدیه نقدی به کارمند نمونه ماه
• هدیه نقدی تولد
• اردوهای تفریحی
• بیمه


شرح شغل و وظایف:
- این شغل بصورت تمام وقت (شنبه تا چهارشنبه 8:30 الی 17:00) میباشد.
- شما به عنوان Back-End Developer از یک تیم Agile هر روز صبح در جلسات Daily Scrum حضور خواهید داشت.
- قرار است با Flask سرویس های بک اند مورد نیاز فرانت اند ها را ایجاد کنید.
- بک اند بصورت میکروسرویس میباشد و شما با استفاده از RESTful API با فرانت اند و سایر بک اند ها ارتباط برقرار میکنید.
- دیتابیسی که بیشتر با آن سر و کار دارید SQL Server است و ارتباط با دیتابیس با Stored-Procedure ها انجام میشود. اگر با T-SQL قبلا کد نوشته باشید که چه بهتر وگرنه به شما یاد میدیم.
- با Jira و Trello خیلی سر و کار خواهید داشت.
- هر ویژگی جدیدی که اضافه میکنید پس از انجام تست ها آن را commit میکنید.
- وب اپلیکیشنی که شما روی بک اند آن کار میکنید (در حال حاضر) یک کیف پول الکترونیک است.
- کیفیت کار و سرعت عمل مهمترین درخواست ما از شماست

معرفی شرکت: دایور یک استارتاپ در حوزه فینتک هست و هدف آن تسهیل نمودن امور پرداخت میباشد.
دایور یک کیف پول الکترونیکِ که میشه باهاش پرداخت های روزمره با موبایل و غیره انجام داد مثلا خرید از سوپر مارکت ها، پرداخت کرایه تاکسی، خرید از اینترنت، پرداخت به دوستان و ...
پروژه دایور تا حدود 70% پیش رفته و الباقی رو قراره به کمک شما پیش ببریم. فعلا محصول لانچ نشده و اطلاعات خاصی هم روی وب سایت قرار داده نشده.
هدف دایور کسب بالاترین سهم بازار کیف پول الکترونیک است.
ما در حال جذب نیروهای با انرژی، با انگیزه و البته خلاق هستیم.
اگر به فعالیت در زمینه کیف پول الکترونیک علاقمند هستید بی صبرانه منتظر همکاری با شما هستیم.
فعلا در نزدیکی تقاطع خیابان ولیعصر و مطهری (تخت طاووس) هستیم به زودی به میدان ونک نقل مکان میکنیم.

متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده ارسال و یا با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایند.

آدرس ایمیل: job@diver.ir

شماره تلفن: 02184108

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1568383
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد