• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت پویا فراز خلاق

استخدام شرکت پویا فراز خلاق

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت پویا فراز خلاق


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت پویا فراز خلاق

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام کارشناس فروش آقا با بیمه در شرکت پویا فراز خلاق

آگهی استخدام شرکت پویا فراز خلاق در تهران شرکت پویا فراز خلاق واقع در تهران در نظر دارد به منظور تکمیل تیم خود از میان واجدین شرایط استخدام نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش جنسیت: آقا لیسانس (فارغ التحصیل به همراه کارت پایان خدمت) بیمه، مزایا و حقوق ثابت متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل و یا شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۶ آذر ۱۳۹۹
استخدام شرکت پویا فراز خلاق

شرکت پویا فراز خلاق در تهران به یک نفر فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع یا مدیریت صنعتی نیازمند است. متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۶ آذر ۱۳۹۹
استخدام شرکت پویا فراز خلاق در تهران

شرکت پویا فراز خلاق در تهران به طراح صنعتی آشنا به حوزه چاپ، بسته بندی و نرم افزارهای شرکت Esko ،Artios Cad Desk Pack و Studio Toolkit نیازمند است. لطفا رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۱۶ آذر ۱۳۹۹
استخدام مهندس صنایع جهت شرکت پویا فراز خلاق در تهران

شرکت پویا فراز خلاق واقع در شهر تهران جهت تکمیل کادر خود به یک نفر مهندس صنایع آشنا به پایگاه داده و تسلط کامل بر مجموعه نرم افزارهای آفیس نیازمند است. از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ خرداد ۱۳۹۹
استخدام کارشناس تولید با مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در شرکت پویا فراز خلاق

آگهی استخدام کارشناس تولید جهت همکاری در تهران شرکت پویا فراز خلاق فعال در حوزه چاپ، بسته بندی و تبلیغات واقع در تهران در نظر دارد به منظور تکمیل تیم خود از میان واجدین شرایط استخدام نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس تولید لیسانس و بالاتر تعداد: 1 نفر آقا/خانم مهندسی صنایع، مدیریت صنعتی متقاضیان گرامی می توانند جهت تکمیل و ارسال رزومه، به اطلاعات درج شده در آگهی مراجعه فرمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ خرداد ۱۳۹۹
استخدام حسابدار جهت شرکت پویا فراز خلاق در تهران

آگهی استخدام شرکت پویا فراز خلاق در تهران شرکت پویا فراز خلاق فعال در حوزه چاپ، بسته بندی و تبلیغات واقع در تهران در نظر دارد به منظور تکمیل تیم خود از میان واجدین شرایط استخدام نماید: عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار لیسانس و بالاتر تعداد: 1 نفر آقا/خانم حسابداری متقاضیان گرامی می توانند جهت تکمیل و ارسال رزومه، به اطلاعات درج شده در آگهی مراجعه فرمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ خرداد ۱۳۹۹
استخدام مسئول دفتر آقا یا خانم در شرکت پویا فراز خلاق

آگهی استخدام مسئول دفتر جهت همکاری در تهران شرکت پویا فراز خلاق فعال در حوزه چاپ، بسته بندی و تبلیغات واقع در تهران در نظر دارد به منظور تکمیل تیم خود از میان واجدین شرایط استخدام نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مسئول دفتر لیسانس و بالاتر تعداد: 1 نفر آقا/خانم متقاضیان گرامی می توانند جهت تکمیل و ارسال رزومه، به اطلاعات درج شده در آگهی مراجعه فرمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ خرداد ۱۳۹۹
استخدام کارشناس بازاریابی و فروش در شرکت پویا فراز خلاق

آگهی استخدام کارشناس بازاریابی و فروش در تهران شرکت پویا فراز خلاق فعال در حوزه چاپ، بسته بندی و تبلیغات واقع در تهران در نظر دارد به منظور تکمیل تیم خود از میان واجدین شرایط استخدام نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس بازاریابی و فروش لیسانس و بالاتر تعداد: 2 نفر آقا/خانم سابقه فعالیت در حوزه فروش، بازاریابی و تبلیغات متقاضیان گرامی می توانند جهت تکمیل و ارسال رزومه، به اطلاعات درج شده در آگهی مراجعه فرمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ خرداد ۱۳۹۹
استخدام ناظر چاپ آقا با مدرک دیپلم و بالاتر جهت شرکت پویا فراز خلاق در تهران

آگهی استخدام شرکت پویا فراز خلاق در تهران شرکت پویا فراز خلاق فعال در حوزه چاپ، بسته بندی و تبلیغات واقع در تهران در نظر دارد به منظور تکمیل تیم خود از میان واجدین شرایط استخدام نماید: عنوان شغلی شرایط احراز ناظر چاپ دیپلم و بالاتر تعداد: 1 نفر آقا تحصیلات مرتبط و یا تجربه کار مرتبط متقاضیان گرامی می توانند جهت تکمیل و ارسال رزومه، به اطلاعات درج شده در آگهی مراجعه فرمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1849018
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد