• ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت فولاد راد

استخدام شرکت فولاد راد

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت فولاد راد


لینک های مرتبط در صفحه استخدام شرکت فولاد راد:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت فولاد راد

۱۶ اسفند ۱۴۰۰
استخدام راننده بیل مکانیکی و ماشین سنگین در مجتمع فولاد راد همدان

مجتمع فولاد راد همدان برای تکمیل کادر خود در همدان (محل کار: شهرک صنعتی ویان) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغل شرایط احراز 1 راننده بیل مکانیکی با تجربه کاری مزایا: با حقوق و مزایای مکفی 2 راننده ماشین سنگین متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا جهت مراجعه حضوری به آدرس مندج در آگهی مراجعه نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۶ اسفند ۱۴۰۰
استخدام برشکار با تجربه کاری در مجتمع فولاد راد همدان

مجتمع فولاد راد همدان برای تکمیل کادر خود در همدان (محل کار: شهرک صنعتی ویان) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز برشکار با تجربه کاری مزایا: با حقوق و مزایای مکفی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا جهت مراجعه حضوری به آدرس مندج در آگهی مراجعه نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۶ اسفند ۱۴۰۰
استخدام کارگر ساده آقا در مجتمع فولاد راد همدان

مجتمع فولاد راد همدان برای تکمیل کادر خود در همدان (محل کار: شهرک صنعتی ویان) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز کارگر ساده جنسیت: آقا با تجربه کاری مزایا: با حقوق و مزایای مکفی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا جهت مراجعه حضوری به آدرس مندج در آگهی مراجعه نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۶ اسفند ۱۴۰۰
استخدام انباردار آقا با حقوق و مزایا در مجتمع فولاد راد همدان

مجتمع فولاد راد همدان برای تکمیل کادر خود در همدان (محل کار: شهرک صنعتی ویان) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز انباردار جنسیت: آقا با تجربه کاری مزایا: با حقوق و مزایای مکفی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا جهت مراجعه حضوری به آدرس مندج در آگهی مراجعه نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۶ اسفند ۱۴۰۰
استخدام حسابدار آقا با حداقل مدرک لیسانس در مجتمع فولاد راد همدان

مجتمع فولاد راد همدان برای تکمیل کادر خود در همدان (محل کار: شهرک صنعتی ویان) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز حسابدار جنسیت: آقا حداقل مدرک تحصیلی لیسانس با تجربه کاری مزایا: با حقوق و مزایای مکفی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا جهت مراجعه حضوری به آدرس مندج در آگهی مراجعه نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ مهر ۱۴۰۰
استخدام چند ردیف شغلی برای مجتمع فولاد راد در همدان

شرکت فولاد راد همدان جهت تکمیل نفرات مورد نیاز پروژه خود از افراد با تخصص های ذیل در همدان دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 مدیر تولید جنسیت: مرد لیسانس و بالاتر شش سال سابقه کار 2 کوره بان (کوره القایی) جنسیت: مرد دیپلم و بالاتر با دو سال سابقه کار 3 نیروی برق جنسیت: مرد فوق دیپلم و بالاتر با دو سال سابقه کار (گرایشات قدرت و الکترونیک) 4 ریخته گر CRM جنسیت: مرد دیپلم و بالاتر سه سال سابقه کار 5 مکانیک و تاسیسات جنسیت: مرد فوق دیپلم و بالاتر با دو سال سابقه کار 6 نسوز...

مشاهده بیشتر
۱۰ شهریور ۱۴۰۰
استخدام چند ردیف شغلی برای مجتمع فولاد راد در همدان

مجتمع فولاد راد در همدان (شهرک صنعتی وبان) به کارگر فنی، مهندس سیالات، برق (گرایش قدرت)، دیپلم برق و نیروی متخصص در امور تاسیسات مسلط به هیدرولیک با تجربه و سابقه کار نیازمند است.

مشاهده بیشتر
۱۸ مرداد ۱۴۰۰
استخدام جوشکار حرفه ای (معمولی و co2) در مجتمع فولاد رادِ همدان

مجتمع فولاد راد همدان جهت تکمیل کادر خود به جوشکار حرفه ای (معمولی و co2) با سابقه کار نیازمند است. مراجع بصورت حضوری میباشد

مشاهده بیشتر
۰۹ مرداد ۱۴۰۰
استخدام نیروی کار آقا جهت مجتمع فولاد راد در همدان

مجتمع فولاد راد در همدان (شهرک صنعتی وبان) جهت تکمیل کادر خود به تعدادی نیروی آقا در رشته های جوشکاری، مهندسی برق و تاسیسات با سابقه کار مرتبط نیازمند است.

مشاهده بیشتر
۰۹ تیر ۱۴۰۰
استخدام حسابدار خانم جهت مجتمع فولاد راد در همدان

مجتمع فولاد راد در همدان جهت تکمیل کادر مالی خود به تعدادی حسابدار خانم دارای سابقه کار نیازمند است. (مراجعه به صورت حضوری به آدرس درج شده در آگهی)

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1774787
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد