• ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت مخازن طبی آبادیس

استخدام شرکت مخازن طبی آبادیس

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت مخازن طبی آبادیس


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت مخازن طبی آبادیس

۰۱ شهریور ۱۴۰۱
استخدام کارشناس حسابداری مسلط به نرم افزار سپیدار در مجموعه مخازن طبی آبادیس

مجموعه مخازن طبی آبادیس واقع در تهران ( منطقه 1 - قیطریه ) جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز کارشناس حسابداری - مسلط به نرم افزار سپیدار - مسلط به نرم افزار اکسل - دارای 2 سال سابقه کاری مرتبط - با دقت و منظم - انجام امور مربوط به سند زنی و پیگیری - دریافت مطالبات متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۵ مهر ۱۳۹۹
استخدام مدیر مالی مسلط به امور حسابداری در مخازن طبی آبادیس

استخدام مخازن طبی آبادیس در تهران مخازن طبی آبادیس در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید. عنوان شغلی شرایط احراز مدیر مالی مسلط به امور حسابداری، حقوق و دستمزد، حسابداری صنعتی، بیمه و مالیات، و آشنا به امور وام و تسهیلات بانکی مسلط به امور مالیاتی، بیمه ای و مالیات بر ارزش افزوده و گزارشات فصلی مسلط به تهیه گزارشات مالی برای مدیریت و گزارشات مالیاتی و ارزش افزودی و بیمه حتی المقدور آشنایی با نرم افزار یاس (آرک سابق) حداقل مدرک تحصی...

مشاهده بیشتر
۱۴ تیر ۱۳۹۹
استخدام كارشناس فروش تجهيزات پزشكي در مخازن طبی آبادیس

آگهی استخدام مخازن طبی آبادیس در تهران مخازن طبی آبادیس واقع در تهران برای تکمیل کادر فروش خود از میان واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز  كارشناس فروش تجهيزات پزشكي توانایی شناسایی و ایجاد شبکه نمایندگی نداشتن هرگونه محدودیت در مسافرت و ماموریتهای داخل کشور توانایی مراجعه حضوری به بیمارستان ها و مراکز درمانی جهت معرفی محصول و عقد قرارداد حداقل 3 سال سابقه فروش در تجهیزات مصرفی بیمارستان حداکثر سن 35 سال مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی...

مشاهده بیشتر
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
استخدام كارشناس فروش تجهيزات پزشكي در مخازن طبی آبادیس

آگهی استخدام مخازن طبی آبادیس در تهران مخازن طبی آبادیس واقع در تهران برای تکمیل تیم فروش خود از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز كارشناس فروش برای تجهیزات پزشکی دارای مدرک حداقل لیسانس حداقل ۲ سال سابقه فعالیت در فروش تجهیزات مصرفی بیمارستانی در صورت تمایل رزومه خود را فقط به آدرس ایمیل درج شده ارسال نمایید و از تماس با شرکت خودداری نمایید.

مشاهده بیشتر
۰۳ خرداد ۱۳۹۷
استخدام همکار خانم جهت اپراتوری با دستگاه جوش و بسته بندی

آگهی استخدام کارخانه مخازن طبی آبادیس کارخانه مخازن طبی آبادیس واقع در شمس آباد تهران استخدام می نماید: عنوان شغل توضیبحات 2 نیروی خانم جهت انجام کارهای اپراتوری با دستگاه های جوش و بسته بندی محصولات از متقاضیان خواهشمند است برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند. لازم به ذکر است سن و تحصیلات اهمیت ندارد.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1194090
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد