• ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت ماشین سازی آریا

استخدام شرکت ماشین سازی آریا

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت ماشین سازی آریا


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت ماشین سازی آریا

۱۳ شهریور ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش در شرکت ماشین سازی آریا

شرکت ماشین سازی آریا تولید کننده ماشین آلات صنعت چوب ،  کارشناس فروش  تمام وقت با مشخصات ذیل در تهران استخدام مینماید: شرایط : 1- جنسیت : مرد 2- سابقه کار در زمینه فروش لطفا تنها  رزومه خود را به اکانت تلگرام  یا به ایمیل اعلام شده ارسال فرمایید . برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ماشین سازی آریا مراجعه فرمایید www.ariamachinery.com

مشاهده بیشتر
۱۳ شهریور ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش در شرکت ماشین سازی آریا

آگهی استخدام شرکت ماشین سازی آریا شرکت ماشین سازی آریا تولید کننده ماشین آلات صنعت چوب کارشناس فروش تمام وقت با مشخصات ذیل در تهران استخدام مینماید: عنوان شغل شرایط احراز شغل کارشناس فروش تمام وقت 1- جنسیت : مرد 2- سابقه کار در زمینه فروش 3- محدوده بزرگراه  یادگار امام - جلال ال احمد لطفا تنها رزومه خود را به اکانت تلگرام  یا به ایمیل اعلام شده ارسال فرمایید . برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ماشین سازی آریا مراجعه فرمایید www.ariamachinery.com

مشاهده بیشتر
۱۳ شهریور ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش در شرکت ماشین سازی آریا

استخدام شرکت ماشین سازی آریا شرکت ماشین سازی آریا واقع در تهران برای تکمیل کادر فروش اقدام به جذب نیرو با شرایط زیر می نماید. ردیف عنوان شغلی شرایط 1 کارشناس فروش با سابقه کار در زمینه ماشین آلات صنعتی دارای شناخت از بازار ماشین آلات صنعت چوب لطفا در صورت تمایل فقط رزومه خود را به شماره تلگرام و یا به ایمیل اعلام شده ارسال فرمایید و از تماس و یا مراجعه حضوری خودداری فرمایید.

مشاهده بیشتر
۱۳ شهریور ۱۳۹۹
استخدام مهندس و تکنسین مکانیک در شرکت ماشین سازی آریا

استخدام شرکت ماشین سازی آریا  شرکت ماشین سازی آریا در تهران استخدام می نماید: عنوان شغل توضیحات تعدادی مهندس و تکنسین مکانیک با سابقه کار در زمینه تولید ماشین آلات سی ان سی آشنایی با نحوه مونتاژ ماشین آلات صنعتی لطفا رزومه خود را به ایمیل یا شماره تلگرام و واتس آپ اعلام شده ارسال نمایید. (از تماس گرفتن خودداری فرمایید)

مشاهده بیشتر
۰۴ تیر ۱۳۹۹
استخدام مهندس و تکنسین الکترونیک و برق در زمینه سی ان سی جهت شرکت ماشین سازی آریا

استخدام شرکت ماشین سازی آریا شرکت ماشین سازی آریا واقع در تهران به تعدادی مهندس و تکنسین برق و الکترونیک با شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغل شرایط احراز مهندس و تکنسین الکترونیک با سابقه کار در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی و آشنایی کامل با سروو موتورها، سیم بندی و تابلو برق مزایا: حقوق + بیمه+ مزایا کامل متقاضیان لطفا رزومه خود را به آدرس ایمیل یا شماره (تلگرام/واتساپ) درج شده در آگهی ارسال فرمایند.

مشاهده بیشتر
۰۶ آذر ۱۳۹۸
استخدام مهندس و تکنسین برق و الکترونیک در ماشین سازی آریا

استخدام شرکت ماشین سازی آریا شرکت ماشین سازی آریا به تعدادی مهندس و تکنسین برق و الکترونیک در تهران نیازمند است: عنوان شغل توضیحات مهندس و تکنسین برق و الکترونیک با سابقه کار در زمینه تولید ماشین آلات سی ان سی آشنایی کامل با سرو و موتورها، سیم بندی و تابلو برق آنها لطفا رزومه خود را به ایمیل یا شماره تلگرام و واتس آپ اعلام شده ارسال نمایید. (از تماس گرفتن خودداری فرمایید)

مشاهده بیشتر
۲۶ مهر ۱۳۹۷
استخدام کارشناس فروش در شرکت ماشین سازی آریا

آگهی استخدام شرکت ماشین سازی آریا شرکت ماشین سازی آریا برای تکمیل کادر فروش خود در تهران دعت به همکاری می نماید: عنوان شغل توضیحات کارشناس فروش با سابقه کار در زمینه ماشین آلات صنعتی دارای شناخت از بازار ماشین آلات صنعت چوب لطفا در صورت تمایل فقط رزومه خود را به شماره تلگرام و یا به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید و از تماس و یا مراجعه حضوری خود داری فرمایید.

مشاهده بیشتر
۲۶ مهر ۱۳۹۷
استخدام کارشناس فروش در شرکت ماشین سازی آریا

آگهی دعوت به همکاری شرکت ماشین سازی آریا شرکت ماشین سازی آریا (تولید کننده ماشین آلات صنعت چوب) واقع در تهران به همکاری رده شغلی زیر به صورت تمام وقت با مشخصات ذیل استخدام مینماید: ردیف عنوان شغلی جنسیت توضیحات 1 کارشناس فروش مرد دارای سابقه کار در زمینه فروش ماشین آلات لطفا تنها رزومه خود را به اکانت تلگرام درج شده در آگهی و یا به ایمیل مندرجه ارسال فرمایید و از تماس خودداری فرمایید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ماشین سازی آریا مراجعه فرمایید....

مشاهده بیشتر
۲۶ مهر ۱۳۹۷
استخدام پشتیبان سایت و تولید محتوا در شرکت ماشین سازی آریا

آگهی استخدام شرکت ماشین سازی آریا شرکت ماشین سازی آریا در تهران استخدام می نماید: عنوان شغل توضیحات پشتیبان سایت و تولید محتوا -مسلط به سیستم فروش انلاین (وورد پرس) -تجربه کار در زمینه تولید محتوا و سئو -تمام وقت -جنسیت : مرد -سابقه کار در زمینه فروش آنلاین و س‍‍‍‍‍‍ئو -محدوده مرزداران لطفا فقط رزومه خود را به اکانت تلگرام یا به ایمیل اعلام شده ارسال فرمایید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ماشین سازی آریا مراجعه فرمایید www.ariamachinery.com

مشاهده بیشتر
۱۷ خرداد ۱۳۹۷
استخدام مهندس و تکنسین الکترونیک و برق در زمینه سی ان سی

آگهی استخدام شرکت ماشین سازی آریا شرکت ماشین سازی آریا در تهران استخدام می نماید: عنوان شغل توضیحات تعدادی مهندس و تکنسین برق و الکترونیک با سابقه کار در زمینه تولید ماشین آلات سی ان سی لطفا رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا به شماره درج شده در آگهی تلگرام فرمایید و از تماس گرفتن خودداری فرمایید.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1051484
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k