• ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام تبرک

استخدام تبرک

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام گروه کارخانجات صنعتی تبرک


معرفی تبرک:

هلدینگ «گروه کارخانجات صنعتی تبرک» در سال 1377 توسط علیرضا بوستانی تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه تولید رب گوجه فرنگی با ظرفیت مصرف 200 تن گوجه فرنگی در شبانه روز آغاز کرد. از اهداف بلندمدت این هلدینگ می‌توان به افزایش مقبولیت و محبوبیت برند تبرک جهت دستیابی به بازارها، توسعه كمی و كیفی محصولات گروه، افزایش سهم از بازارهای داخلی و صادراتی و نیز گسترش، توسعه و تقویت زنجیره تامین كالاها و محصولات اشاره کرد. مختصات برند تبرک را می‌توان در 4 حوزه رهبری بازار، ثبات و پایداری، توسعه سرما‌یه‌گذاری و تقویت برند ترسیم کرد. پاسخگویی به مسئولیت های اجتماعی و زیست‌‌ محیطی، بهبود ساختار های عملیاتی و مالی جهت توسعه كمی و كیفی محصولات، به‌ روز رسانی زنجیره‌ های تامین كالاها و محصولات و بازاریابی از طریق افزایش سهم بازار با تمركز بر شناساندن و نفوذ برند تبرک از استراتژی‌های «گروه کارخانجات صنعتی تبرک» است.

آرشیو آگهی های استخدام شرکت تبرک

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام سرپرست فروش مویرگی و بازاریاب با حقوق ثابت در نمایندگی شرکت تکدانه و تبرک

نمایندگی شرکت تکدانه و تبرک در مشهد در راستا تبلیغات گسترده تلویزیونی خود در جهت تامین منابع انسانی خود به سرپرست فروش مویرگی با حداقل دو سال سابقه و 5 نفر بازاریاب با انگیزه و باتجربه (خانم و آقا) نیازمند است. ردیف عنوان شغل شرایط احراز 1 سرپرست فروش مویرگی سن بین 25 الی 35 سال فن بیان خوب متعهد به کار و منظم دارای پوشش آراسته حقوق ثابت قانون کار تارگت فروش بیمه تامین اجتماعی عیدی وسایر... 2 بازاریاب

مشاهده بیشتر
۲۸ فروردین ۱۴۰۰
استخدام چند ردیف شغلی جهت محصولات تبرک در اصفهان

به سرپرست فروش، ویزیتور فروش، راننده پایه 2 و کمک انباردار جهت محصولات تبرک (راه اندازی لاین اصفهان) در اصفهان نیازمندیم.

مشاهده بیشتر
۰۱ دی ۱۳۹۹
استخدام سرپرست فروش مسلط به زبان انگلیسی در کارخانجات صنعتی تبرک

گروه کارخانجات صنعتی تبرک واقع در خراسان رضوی جهت تحمیل کادر خود به دو نفر سرپرست فروش مسلط به اصول تجاری خارجی و زبان انگلیسی با تجربه حرفه ای فعال و پویا نیازمند است. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۹ آذر ۱۳۹۹
استخدام راننده با پیکان وانت در شرکت پخش مواد غذایی تبرک

شرکت پخش مواد غذایی تبرک واقع در البرز به یک نفر راننده با پیکان وانت و دارای سابقه کار به همراه حقوق ثابت، بیمه و پورسانت جهت همکاری نیازمند است. متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۲ آبان ۱۳۹۹
استخدام بازاریاب حضوری و راننده در گروه صنعتی تبرک

گروه صنعتی تبرک واقع در مشهد جهت تکمیل کادر فروش خود از بین افراد با انگیزه و پرتلاش استخدام می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 بازاریاب حضوری جنسیت: آقا سن: 20 الی 45 سال 2 راننده با وانت جهت پخش جنسیت: آقا سن: 20 الی 45 سال متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره تماس اعلام شده ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم استخدام به آدرس درج شده مراجعه نمایید.

مشاهده بیشتر
۲۲ آبان ۱۳۹۹
استخدام نیروی مسلط به نصب در گروه کارخانجات صنعتی تبرک

گروه کارخانجات صنعتی تبرک واقع در خراسان رضوی جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی مسلط به نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته یک نفر آشنایی با سیستم کامپیوتری مدرک تحصیلی فوق دیپلم به بالا سن حداکثر 35 سال متقاضیان واجد شرایط می توانند از ساعت 8 الی 16 با شماره های اعلام شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۲ آبان ۱۳۹۹
استخدام کادر فنی در گروه صنعتی تبرک

گروه صنعتی تبرک واقع در خراسان رضوی جهت تکمیل کادر فنی خود به افراد با شرایط ذیل نیازمند است: تخصص مدرک تحصیلی رشته تحصیلی تجربیات نصاب دوربین مدار بسته دیپلم و یا بالاتر برق، الکترونیک، کامپیوتر مسلط به کابل کشی، داکت کشی، نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته

مشاهده بیشتر
۲۶ شهریور ۱۳۹۹
استخدام بازاریاب خانم و آقا با حقوق ثابت در شرکت پخش تبرک و زشک

شرکت پخش تبرک و زشک واقع در البرز برای تکمیل کادر فروش خود به بازاریاب خانم و آقا با حقوق ثابت، پورسانت و بیمه جهت همکاری نیازمند است. متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره تلفن های درج شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۳ اسفند ۱۳۹۸
استخدام بازاریاب با حقوق ثابت در گروه صنعتی تبرک

گروه صنعتی تبرک در خراسان رضوی در راستای تبلیغات گسترده خود به تعدادی بازاریاب حضوری نیازمند است. مزایا: حقوق ثابت قانون کار، بیمه تامین اجتماعی، عیدی و عائله مندی، پورسانت های فروش عالی، پاداش و آموزش رایگان

مشاهده بیشتر
۲۹ شهریور ۱۳۹۳
استخدام گروه صنعتی تبرّک

آگهی دعوت به همکاری گروه صنعتی تبرک گروه کارخانجات تبرک واقع در مشهد به یک انباردار با حداقل 2 سال سابقه کار و راننده لیفتراک دارای گواهینامه نیازمند است. تلفن تماس: 09354081591 و 09152412778 ساعت تماس: 8 الی 16 اعتبار اگهی تا 15 مهر 93

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=217499
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد