• ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
  • 1k نظر «نمایش»

برنامه ای برای جذب آموزشیاران نهضت در سال ۹۷ وجود دارد؟

برنامه ای برای جذب آموزشیاران نهضت در سال ۹۷ وجود دارد؟

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

لزوم شرکت در آزمون برای جذب آموزشیاران نهضت سوادآموزی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: برای جذب آموزشیاران نهضت در سال 97 برنامه ای وجود ندارد اما مجلس شورای اسلامی طرحی را تصویب کرده که هنوز ابلاغ نشده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: این افراد آموزش دهنده‌ها هستند که در حال حاضر برای جذب آنان در آموزش و پرورش برنامه‌ای وجود ندارد اما مجلس شورای اسلامی طرحی را تصویب کرده که هنوز به آموزش وپرورش ابلاغ نشده است بعد از ابلاغ این طرح به دنبال جذب این گروه‌ها نیز خواهیم بود.

علی باقرزاده در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با طرح مذکور توضیح داد: موضوع طرح این است که حق التدریسی‌ها و نیروهای شرکتی‌ها که فهرست اسمی آنها در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است باید دوره یک ساله‌ای را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و بعد استخدام آموزش وپرورش شوند.

به گفته وی، طبق این قانون آموزش دهندگان باید آزمونی بدهند و اگر حدنصاب علمی را بدست آوردند یک سال در دانشگاه فرهنگیان مهارت لازم را کسب کنند و بعد از آن استخدام آموزش وپرورش شوند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در ادامه با بیان اینکه اتباع خارجی نرخ باسوادی کشور را کاهش می دهند، افزود: بیشترین اتباع خارجی کشور ما مردم افغانستان هستند که نرخ باسوادی در این کشور ۵۰ درصد است.

وی ادامه داد: در کشور ما بیش از سه میلیون افغانی مهاجر وجود دارد که اگر با این توضیحات محاسبه کنیم یک و نیم میلیون بی سواد را در کشور ما تشکیل می‌دهند.

باقرزاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر نرخ با سوادی در کشور در سن ۱۰تا ۴۹ سال بالای ۹۶ درصد است.

وی در ادامه افزود: استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و کردستان به دلیل تنوع قومی و همچنین وسعت و پراکندگی زیاد رشد نرخ با سوادی مطلوبی ندارند.

وی تصریح کرد: ۱۷۰ هزار نفر از اولیای دانش آموزان در کشور خود را بی سواد معرفی کردند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی تصریح کرد: کمک نهادهای بین المللی را در زمینه فعالیت سواد آموزی جذب کرده ایم که هرچند زیاد نیست اما به دلیل اعلام کردن خدمات جمهوری اسلامی ایران به دنیا مورد قبول است، چنان که سال گذشته ۳۰میلیارد ریال کمکهای نقدی از نهادهای بین‌المللی جذب شده است.

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع استخدام آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1101510
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k