• ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
  • 0k نظر «نمایش»

ثبت نام جاماندگان بسته معیشتی تا ۲۴ دی ماه

ثبت نام جاماندگان بسته معیشتی تا ۲۴ دی ماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام مشمولیت افراد تا پایان دی 

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار سبد کالا اینجا کلیک نمایید


خبر 14 دی 98: ثبت نام جاماندگان بسته معیشتی تا 24 دی ماه

سخنگوی ستاد شناسایی بسته معیشتی درباره تعیین تکلیف جاماندگان بسته معیشتی توضیح داد.

وی اظهار کرد: در بازه زمانی ۳ تا ۲۰ آذر افرادی که بسته معیشتی را دریافت نکردند و در کد #۶۳۶۹* ثبت کردند بسته معیشتی را دریافت کردند که این افراد ۴ میلیون ۹۰۰ هزار خانوار بودند.

میرزایی با بیان اینکه افراد می‌توانند در سامانه hemayat.mcls.gov.ir شماره ملی و شماره حساب واریزی یارانه وارد کنند، افزود: تاکنون ۳ میلیون ۷۰ هزار ۵۳۱ خانوار درخواست خود را ثبت کردند.

وی افزود: تعداد ۴۱۹ هزار ۳۰۴ خانوار که بالغ بر یک میلیون ۲۲۷ هزار ۱۹۱ نفر هستند در مرحله جدید مشمول دریافت بسته حمایت معیشتی شدند.

سخنگوی ستاد شناسایی طرح بسته معیشتی ادامه داد: در این خصوص دو اقدام انجام دادیم ابتدا برای آن‌ها پیامک ارسال کردیم که خانوار شما مشمول است و کمک معیشتی به حساب آن‌ها واریز می‌شود و بعد لیست را به سازمان برنامه و بودجه تحویل دادیم.

میرزایی بیان کرد: افرادی که یارانه و حمایت معیشتی دریافت نمی‌کنند، می‌توانند از تاریخ ۱۰ دی تا ۲۴ دی مهلت ثبت نام دارند به سایت سامانه رسیدگی به درخواست بسته حمایت معیشتی مراجعه کنند و بخش ثبت خانوار جدید را کلیک و اطلاعات سرپرست خانوار را ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: آن‌ها باید شماره ملی، جنسیت، سال تولد سرپرست خانوار و یک شماره تلفن همراه را در سایت وارد کنند و قدم‌های بعدی برای آن‌ها پیامک می‌شود.

وی با بیان اینکه تا پایان دی ماه مشخص می‌شود که این افراد مشمول دریافت کمک معیشتی هستند یا خیر، بیان کرد: کسانی که درخواست داده بودند، اما مشمول نشده بود از دوشنبه (۱۶ دی‌ماه) می‌تواند علت مشمول نشدنشان را متوجه شوند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1694502
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد