• ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

جذب مرکز مشاوران قوه قضائیه بدون سقف ظرفیت

جذب مرکز مشاوران قوه قضائیه بدون سقف ظرفیت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ارزیابی داوطلبان مرکز مشاوره قوه قضائیه در چهار مرحله

جهت ورود به صفحه جذب مركز امور مشاوران، وكلاء و كارشناسان رسمی قوه قضائیه اینجا کلیک نمایید


خبر 11 آذر 98: جذب مرکز مشاوران قوه قضائیه بدون سقف ظرفیت

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: ظرفیت‌های اعلام شده توسط معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه برای جذب مشاوران خانواده بیش از تعداد پذیرفته شدگان در آزمون کتبی است بنابراین سقفی برای قبولی در نظر نداریم و افرادی که بتوانند در مجموع آزمون کتبی و شفاهی نمره قبولی را کسب کنند، موفق به اخذ پروانه می‌شوند.

علی بهادری جهرمی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از برگزاری مصاحبه تخصصی جذب مشاوران خانواده قوه قضائیه در جمع خبرنگاران افزود: در آزمونی که توسط سازمان سنجش کشور برگزار شد، حدود پنج هزار و 200 داوطلب شرکت کردند و از این تعداد حدود هزار نفر در آزمون کتبی موفق به حد نصاب لازم شدند و وارد مرحله مصاحبه شفاهی شدند.
وی ادامه داد: آزمون شفاهی اکنون در حال برگزاری است و در چهار مرحله داوطلبان ارزیابی می شوند.
بهادری جهرمی گفت: یک مرحله مصاحبه تخصصی توسط یک حقوقدان و روانشناس انجام می شود، در مرحله بعد فردی که به طور فرض مشکل خانوادگی دارد برای راه حل یابی به داوطلبان ارجاع می شود و فرایند مشاوره ای که داوطلب به او می دهد، ارزیابی می شود. در مرحله دیگر، آزمون روانشناسی شخصیت برای داوطلب انجام می شود و در نهایت نیز آزمونی درخصوص سنجش توانمندی داوطلب برای مکاتبه با دادگاه برگزار می شود.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه با تاکید بر دو مرحله ای بودن آزمون جذب مرکز مشاوران قوه قضائیه اظهار داشت: سهم آزمون کتبی و شفاهی در نتیجه نهایی هر یک 50 درصد است و جمع نمره آزمون کتبی و شفاهی پیروزهای نهایی آزمون را مشخص می کند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی داوطلبان گفته اند که پیامک برای شرکت در آزمون شفاهی دریافت نکرده اند، گفت: نتایج آزمون مشاوران خانواده زمانی اعلام شد که اینترنت در کشور قطع بود بنابراین بسیاری از افراد از نتیجه آزمون مطلع نشدند از این رو دو تمهید اندیشیده شد؛ اول اینکه افرادی که حد نصاب آزمون کتبی را به دست آورده بودند و خارج از زمانبندی اعلام شده برای آزمون شفاهی مراجعه کردند، پذیرفتیم، هر چند زمان بندی مصاحبه را بسیار تحت تاثیر قرار داد، همچنین بناداریم دو روز به زمان بندی برگزاری آزمون شفاهی بیافزاییم تا کسانی که موفق به حضور در آزمون شفاهی نشدند بتوانند در روزهای اضافه شده در این آزمون شرکت کنند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1646454
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد