• ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

مهارت آموزی دانش آموزان با اجرای طرح ایران مهارت

مهارت آموزی دانش آموزان با اجرای طرح ایران مهارت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 نهادینه‌سازی مهارت با اجرای طرح ایران مهارت

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار سازمان فنی و حرفه ای اینجا کلیک نمایید


خبر 10 دی 98: مهارت آموزی دانش آموزان با اجرای طرح ایران مهارت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عبدالمجید دراهکی با بیان اینکه اغلب این آموزش‌ها در حوزه صنایع دستی و فناوری اطلاعات بوده است افزود: در این طرح ۶۰ ساعت مهارت‌آموزی برای دانش‌آموزان متوسطه اول در نظر گرفته شده است که دانش‌آموزان می‌توانند با ادامه آموزش‌های تکمیلی، گواهینامه فنی و حرفه‌ای نیز دریافت کنند.

وی اضافه کرد: برای طرح ایران مهارت ۵۰۰ مهارت در کل کشور تصویب شده که ۲۵۰ مهارت فنی در سطح استان بوشهر مورد تایید آموزش و پرورش قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: اجرای این طرح موجب نهادینه‌سازی مهارت‌ها، شفاف‌سازی منزلت مشاغل و ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در دانش‌آموزان شده است.

وی بیان کرد: رشته‌های آموزشی طرح ایران مهارت در استان بوشهر شامل صنایع دستی، فناوری اطلاعات، هنر‌های تجسمی، بهداشت و ایمنی، فرش، معماری، صنایع پوشاک، صنایع غذایی و خدمات تغذیه‌ای است که در بیش از ۸۰ درصد مدارس متوسطه اول سطح استان اجرایی شده است.

دراهکی با بیان اینکه طرح ایران مهارت شامل همه مدارس دولتی، غیردولتی و هیات امنایی می‌شود، ادامه داد: این طرح بر مبنای سند تحول بنیادی توسعه آموزش‌های مهارتی و با هدف افزایش مهارت، توانایی و شناسایی استعداد‌های دانش‌آموزان و بر اساس تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در مدارس دوره متوسطه اول اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در این طرح در کنار دروس کار و فناوری و هنر، با مهارت‌های عملی این حوزه‌ها نیز آشنا می‌شوند عنوان کرد: آموزش مهارت‌های فنی و اجتماعی، افزایش آگاهی دانش‌آموزان در رابطه با مشاغل و بازار کار آن‌ها و کمک به هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در هنگام انتخاب رشته‌های دانشگاهی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر ابراز امیدواری کرد اجرای مطلوب این طرح بتواند در زمینه کشف، شناخت و رشد توانایی‌های دانش‌آموزان و در نهایت پرورش نیرو‌های تخصصی مورد نیاز جامعه امروز مفید باشد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1687830
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد