• ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
  • 1k نظر «نمایش»

سوالات مصاحبه استخدامی اهل سنت

سوالات مصاحبه استخدامی اهل سنت

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

سوالات مصاحبه گزینش اهل تسنن

اخبار به نقل از شما: اولین و مهمترین اخبار و گزارشات از حضور دوستان در مراحل مصاحبه را لحظه به لحظه در همین قسمت دنبال کنید. اطلاعات مربوطه ی کارجویان به مرور زمان در همین قسمت اضافه خواهد شد

مرحله مصاحبه عقیدتی

نویسنده: سيد ذكريا حسيني تاریخ ارسال: شنبه ۰۸ شهریور ۹۹ ساعت ارسال: ۱۱:۵۸ کد دیدگاه: ۳۰۶۴۲۷۸۰
بسمه تعالي
سلام دوستان عزيزم. من امروز 4/06/1399 رفتم گزينش آب منطقه اي آذربايجان غربي براي رشته كارشناس منابع آب. مسئول گزينش از آموزش و پرورش براي گزينش آمده بود. من گزينش اهل سنت فقه شافعي بودم. سوالاتي كه از من پرسيده شد به شرح زير بود:
 قرائت قران كريم ( قرائت قرآن يا از حفظ است يا روخواني به تصادف و يا اصلا از شما قرائت نمي خوان): من چند آيه آخر سوره مباركه حشر رو با ترتيل از حفظ خوندم.
 معرفي خودت و خانواده ( شامل پدر- مادر- خواهران و برادران- همسر در صورت متاهل بودن- ميزان تحصيلات و شغل آنها- تعداد فرزند و نام آنها در صورت داشتن فرزند ): حداكثر در 2 الي سه دقيقه و بسيار مختصر
 سوابق علمي، آموزشي، فرهنگي،ورزشي، سياسي و مذهبي و كسب رتبه ها ( كسب مدال- گواهي مسابقات- رتبه هاي برتر- سابقه بسيج و جزئيات آن و …): من قبلا همه سوابق رو بصورت كاملا جداگانه پرينت و ضميمه كردم بودم. توصيه مي كنم شما هم قبل گزينش و تحويل مدارك همه سوابق خود را جداجدا مشخص و بصورت يك فايل يكپارچه پيوست كنيد.
 سوابق بسيج ( اعم از دانش آموزي- دانشجويي- اساتيد- پايگاه به همراه مدارك و مستندات و جزئيات پيوستي) : من قبل گزينش همه مدارك و سوابق رو استخراج و مدارك رو پيوست كرده بودم و فقط از روش مي نوشت.
 شركت در راهپيمايي و انتخابات (شامل راهپيمايي 22 بهمن- روز قدس و ساير راهپيمايي ها: اطلاعاتي از قبيل مكان شروع و خاتمه راهپيمايي- زمان شروع و مسيرهاي حركت- اسامي سخنرانان و موضوع سخنراني شان و شعارهاي راهپيمايي. در زمينه انتخابات هم آخرين انتخابات مجلس و رياست جمهوري) من تمام مسيرها و زمان حركت و شعارها و … رو از قبل تمرين كرده بودم و كاملا مسلط بودم. همچنين مكان سخنراني و اسامي سخنرانان و موضوع سخنراني رو هم دقيق گفتم. در مورد انتخابات هم شناسنامه رو رويت كرد و آخرين انتخابات مجلس و رياست جمهوري ريز به ريز توضيح دادم. همچنين اسامي انتخاب شدگان رو هم سوال كرد كه راحت جواب دادم.
 تفاوتي بين مسير راهپيمايي 22 بهمن و روز قدس هست يا خير؟ من كاملا توضيح دادم.
 منابع استدلال و صدور احكام در فقه شافعي: كتاب خدا (قران كريم)، سنت ( اقوال- تقريرات و افعال رسول اكرم )، اجماع ( قول جمهور صحابه و تابعين و فقها و مجهتدين) و قياس (از سرايت دادن حكم شرعي موضوعي كه علت اش به نظر ما معلوم است، بر موضوعي ديگر كه حكمش نامعلوم است)
 از منابع استدلال، قياس و سنت را تعريف كن و بگو تفاوت سنت در فقه شافعي و جعفري در چيست: قياس يعني سرايت دادن يك حكم معلوم به حكمي نامعلوم با توجه به وجه شباهت مثلا شراب مست كننده است يعني شراب مست كننده و زائل كننده عقل است پس هر ماده اي كه موجب مستي و سرخوشي و زائل شدن عقل شود حكم آن را دارد مثل مواد مخدر و قرص هاي روانگردان. تفاوت سنت در فقه شافعي و جعفري در اين است كه در فقه شافعي فقط اقوال و اعمال و گفته هاي رسول اكرم حجيت دارد ولي در فقه جعفري علاوه بر پيامبر اقوال ائمه اطهار نيز همان حكم رسول خدا را دارد. لذا مجموع اقوال و اعمال رسول اكرم و ائمه را سنت مي دانند.
 تاريخ تولد و وفات شافعي را بگو و توضيح بده توسط چه كساني زنداني شده و به شهادت رسيد؟ امام شافعی بین سال‌های۱۴۶ تا ۱۵۰ قمری در غزه به دنیا آمد و در سال ۲۰۴ وفات یافت. در دوران خلفاي عباسي زندگي نموده ولي اطلاعي از زنداني شدن و شهادت آن ندارم. والله تعالي اعلم.
 اسامي كتاب هاي شافعي را نام ببر و موضوع كتاب رساله جديد و قديم چيست؟ كتاب هاي ايشان شامل رساله جديد و قديم- الام- فضائل قريش- احكام القرآن- المبسوط- السنن- المسند شافعي- اختلاف الحديث- اختلاف شافعي و مالك- ابطال استحسان و موضوع كتاب رساله در زمينه اصول فقه است.
 اسامي امامان اهل سنت به ترتيب سن و سال: 1- ابوحنيفه نعمان بن ثابت كوفي ملقب به امام اعظم 2- مالك بن انس مدني 3- محمد بن ادريس شافعي 4- احمد بن حنبل شيباني
صحاح سته را نام ببر با اسم مولف ها: 1- الجامع المسند الصحيح المختصر من امور رسول الله و سننه و ايامه ملقب به صحيح بخاري تاليف امام محمد بن اسماعيل بخاري جعفي- جامع الصحيح: مسلم بن حجاج نيشابوري قشيري- سنن: امام ابوعيسي ترمذي- سنن: امام ابن ماجه قزويني- سنن: ابو داوود سيستاني يا سجستاني- سنن: امام نسائي- مجموعا شش كتاب
 كدام يك از كتاب هاي بالا رو خوندي و دو حديث رو مي توني برامون از حفظ بخوني: با توجه به اهميت آنها بخاري و مسلم بيشتر خوندم- حديث انما الاعمال بالنيات- بني الاسلام علي خمس و….
قصر و جمع يعني چه توضيح بده و هدف از انجام آن و چگونگي آن در فقه شافعي: قصر به معني كوتاه كردن و كم كردن است يعني مسافر مي تواند نمازهاي 4 ركعتي را دو ركعت بخواند و جمع يعني نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء را با جمع كرده و با هم بخواند- قصر و جمع براي مسافر است اگر مسافت شرعي 96 كيلومتر باشد و مدت زمان خواندن در فقه شافعي با احتساب روزهاي رفت و برگشت مجموعا شش روز است ( در فقه جعفري 45 كيلومتر و مجموعا 10 روز با احتساب رفت و برگشت)
 تفاوت جمع تقديمي و تاخيري در فقه شافعي چيست: اگر نماز دوم را در وقت نماز اول خواند یا نماز اول را در وقت نماز دوم خواند. جمع اول را جمع تقدیمی و جمع دوم را جمع تأخیری می‌نامند. به عبارت ساده تر اگر موقع نماز ظهر باشد و عصر هم جمع شود تقديمي است و اگر زمان نماز عصر برسد و ظهر را هم با آن بخوانيد تاخيري است.
اعتدال در نماز در فقه شافعي كجاست: در قيام بعد از ركوع- در توقف و مكث بين سجدتين و توقف قبل از بلند شدن بعد سجده ( البته طرف گفت فقط قيام بعد از ركوع درسته)
 واجبات، مبطلات و مستحبات نماز و وضوء در فقه شافعي: از من سوال نشد.
 نماز جمعه و جماعت ( مكان و زمان نماز جمعه- اسم مسجد و امام جمعه و موضوع خطبه و تعدادش- آخرين بار كه رفتي و نمازهاي جماعت): من همه رو ريز به ريز توضيح دادم.
 آيه قران در مورد نماز جمعه در فقه شافعي: يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِيَ لِلصَّلَاةِ مِنْ يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُونَ
 مبطلات روزه در فقه شافعي: خوردن و آشاميدن عمدي-قي و استفراغ عمدي- اماله و شاف زدن- استمناء يا خود ارضايي- جماع يا نزديكي با همسر- حيض (سيكل قاعدگي در زنان و خونريزي آن)- نفاس و استحاضه-ارتداد و خروج از اسلام ( در نزد فقه جعفري: رساندن غبار غليظ به حلق- فرو بردن تمام سر زير آب و دروغ بستن بر خدا و رسول هم مبطل روزه است)
 تفاوت روز مسافر در فقه شافعي و جعفري رو بگو: فقه شافعي در سفر قضاء و خوردن روزه را يك رخصت و فرصت دانسته و اختيار گرفتن يا قضا كردن را بر خود شخص گذاشته و افطار آن را بيشتر موافق سنت مي داند ولي شخص مي تواند روزه خود را كامل كند ولي در فقه جعفري حتما بايد افطار كند و روزه حتي اگر كامل هم گرفته شود باز هم باطل است.
 فرق بين كسي كه در سفر بوده يا مريض بوده و يا عمدا روزه خود را بدون عذر قضا مي كند و كسي كه با همسرش جماع مي كند در فقه شافعي: روزه مسافر يا مريض فقط همان يك روز و در ايام ديگر- روزه جماع كننده با همسر دو ماه روزه گرفتن و يا 60 فقير را طعام دادن- كسي هم عمدا قضا كند فكر كنم همون يك روز باشد والله تعالي اعلم.
 نمازهاي مسحتب در فقه شافعي: نماز هاي رواتب قبل و بعد از نماز يوميه- نماز تراويح (قيام)- نماز استسقاء يا طلب باران- نماز آيات ( ماه گرفتگي و خورشيد گرفتگي و…)- نماز عيدين ( فطر و قربان)- وتر ( نمازهاي فرد بعد از عشاء)- نماز تهجد يا شفع يا شب ( نماز شب و دو ركعتي ها)- نماز استخاره- نماز تحيه المسجد ( 2 ركعت مستحب بعد وارد شدن به مسجد)- نماز تحيه الوضوء و…
 نماز تراويح در فقه شافعي ( حكم شرعي آن- تعداد ركعات- زمان خواندن- كيفيت خواندن): حكم آن سنت موكده- زمان آن بعد نماز عشاء- تعداد ركعات 11 ركعت در كردستان ايران كه چهار تا دو ركعت و سه ركعت وتر مجموعا 11 ركعت و در ساير ممالك اسلامي 20 ركعت- فرادا هم خوانده مي شود به جماعت هم خوانده مي شود ولي فرادا خواندن آن مقدم و مستحب تر و به سنت نبوي نزديك تر است.
 نمازهاي جهري در فقه شافعي ( نمازهايي كه بايد با صداي بلند خواند): نماز صبح- دو ركعت اول نماز مغرب و عشاء و نماز جمعه و..
 اوقات و زمان هاي شرعي اذان و تفاوت زماني بين نماز مغرب و عشاء چند ساعت است:
 شب هاي قدر در فقه شافعي: روزهاي فرد كه در ده روز اخر ماه مبارك رمضان قرار دارند و قول جمهور و قوي تر و راجح 27 رمضان است. والله تعالي اعلم.
 نماز ميت در فقه شافعي ( حكم شرعي- تعداد ركعات- زمان خواندن– كيفيت خواندن): حكم آن واجب كفايي است- تعداد ركعات آن يك ركعت با 4 تكبير است. در تكبير اول سوره فاتحه الكتاب و در تكبير دوم صلوات ابراهيمي ( اللهم صلي علي محمد و علي آل محمد كما صليت علي ابراهيم و علي آل ابراهيم في العالمين انك حميد مجيد- اللهم بارك علي محمد و علي آل محمد كما باركت علي ابراهيم و علي آل ابراهيم في العالمين انك حميد مجيد ) در ركعت سوم دعاي طلب استغار براي ميت ( اللهم ان كان/كانت محسنا/محسنه فزد في احسانه و ان كان/كانت مسيئا/ مسيئه فاغفر له/لها و رحمه/ورحمها و تجاز عنه/عنها و صلي الله علي محمد و علي آل محمد ) و تكبير آخر سلام- اين نماز ركوع و سجود ندارد و كلا ايستاده خوانده مي شود.
دعا: ( اللهم ان كان محسنا فزد في احسانه و ان كان مسيئا فاغفر له و رحمه و تجاوز عنا و عنه و صلي الله علي محمد و علي آل محمد)- تبديل كان به كانت و ضماير هو با ها براي مونث بودن است.
 فرق واجب عين با واجب كفايي در فقه شافعي: واجب عين يعني هر زن و مرد مسلمان موظف خود عبادات خود را انجام دهد و انجام دادن يك فرد يا شخص ديگر واجب بودن را از دوش او ساقط نمي كند. اما در واجب كفايي اگر يك يا چند نفر آن را انجام دادند از ديگران ساقط مي شود و اگر كسي انجام ندهد همه افراد آن جامعه و منطقه گناهكار و مقصر خواهند بود.
 فرق بين واجبات ركني و غير ركني در فقه شافعي : از من سوال نكرد ولي جواب اينه: واجبات ركني اگر عمدا يا سهو ترك بشه نماز باطل ميشه ولي غير ركني در صورت عمدي بودن باطله در غير اين صورت اگر سهوي باشه براي جبران كوتاهي و خطا سجده سهو انجام مي شود.
 سجده سهو در فقه شافعي ( تعداد- مكان خواندن- ذكر و كيفيت آن): حكم سنت موكده- تعداد سجده ها دو سجده است و بعد خواندن تشهد اخير و قبل از سلام دو سجده كرده و بعد سلام مي دهيد. ذكر آن در فقه شافعي: سبحان الذي لا ينام و لايموت و لايسهو يعني پاك و منزه است آن خدايي كه نمي خوابد و نمي ميرد و خطا و سهو و اشتباه نمي كند ( در فقه جعفري: بسم الله و بالله اللهم صلي علي محمد و آل محمد- بسم الله و بالله اسلام عليك يا ايها النبي و رحمه الله و بركاته اللهم صلي علي محمد و آل محمد).
 نمازهاي عيدين در فقه شافعي ( حكم شرعي- تعداد ركعات – زمان خواندن – كيفيت خواندن): نماز هاي عيدين شامل عيد سعيد قربان و فطر است. حكم آن در فقه شافعي سنت موكده است. تعداد ركعات آن دو ركعت مي باشد. زمان خواندن آن صبح بعد از بالا آمدن آفتاب- نحوه خواندن آن اين گونه است كه مجموعا 12 تكبير دارد. در ركعت اول 7 تكبير دارد و مابين هر تكبير تسبيحات اربعه خوانده مي شود و سپس حمد و سوره و ركوع و سجود مثل همه نمازها و در ركعت دوم 5 تكبير داريم. در فقه اهل سنت بر خلاف فقه جعفري قنوت نداريم.
 حروف مقطعه قرآن ( تعداد سوره ها- معني حروف مقطعه- چند نمونه مثال): تعداد ۲۹ سوره از قرآن با حروف مقطعه شروع شده است. مثلا -الم-الر- المص -كهعص- طسم -طه- حم- يس-ص-ق-ن- معناي آن را جز خدا و رسولش نمي دانند.
 سوره هاي داراي سجده واجب: سجده- نجم-علق-فصلت

سوالات ديگر كه هر فرد بايد به فراخور خود به آنها پاسخ دهد. موارد زير رو از من سوال كردند.
ملاك هاي انتخاب دوست- كشيدن سيگار يا قليان- فرقه هاي ضاله و منحرف- تعريف ولي فقيه از منظر اهل سنت و اثبات آن با آيه قرآن- بالاترين مقام كشور و وظايف آنها- نحوه تعيين رهبر و مدت زمان آن- شرايط بركناري رهبر- انتقاد و پيشنهاد بر عملكرد رهبري و نحوه رساندن حرف خود به گوش رهبر- عزل و نصب مقام هايي كه تحت نظر معظم رهبري انجام مي شود- وظايف ما در قبال رهبري و ولي فقيه- پيگيري اخبار سياسي روز ايران وجهان- اوقات فراغت- آخرين كتاب هاي مطالعه شده- مجلس خبرگان و شوراي نگهبان و مجمع تشخيص مصلحت نظام ( تعداد اعضا- مدت دوره- وظايف- ريس فعلي و قبلي )- آخرين بيانات و سخنراني رهبري ( زمان- مكان- موضوع سخنراني)- فضاي مجازي آري يا نه- روز 9 و 13 دي ماه- روز دوم و 8 شهريور ماه- حجاب و تاثير آن در جامعه- رابطه ميزان تحصيلات با دين دار بودن افراد-زمان شروع نماز
خب دوستان عزيزم. اين تجربه من از گزينش آب منطقه اي بود. خيلي سوالات زياد بود و بعضي سوالات رو خيلي ريز مي شدند. لازمه كه از سايت خوب ايران استخدام هم تشكر كنم. براي همه دوستان هم بهترين ها رو آرزو دارم. يا الله مدد


نویسنده : محمد تاریخ ارسال : چهارشنبه 21 آذر 97 ساعت ارسال : 18:42 کد دیدگاه : 2081312
سلام دوستان من ابلاغ قروه هستم
امروز یکی از ابلاغی های قروه رفته بود گزینش میگفت 5 نفر بودیم فک کنم سه نفر اهل تسنن و دو نفر اهل تشیع
میگفت دوستان اهل تسنن گفتن قنوت پرسیدن.بیشتر سوالا رو محور نماز و روزه و غسل بوده.راهپیمایی شرکت کردید مسیرش.؟قطعنامه راهپیمایی؟سخنرانش؟ بسیج هستی


نویسنده : چلیپا تاریخ ارسال : دوشنبه 12 آذر 97 ساعت ارسال : 12:56 کد دیدگاه : 2063873

سلام دوست عزیز..برای اهل سنت
نماز هایی رو که تو تاریکی میخونیم دو رکعت اولش رو بلند بخونیم
مثل دو رکعت صبح
دو رکعت اول مغرب
دو رکعت اول عشا
بقیه ی رکعت ها آهسته
و نماز هایی رو که تو روشنایی روز میخونیم مثل ظهر وعصر به همراه
رکعت اخر مغرب
و دو رکعت اخر عشا
با صدای آهسته
اما برای زن در هر حالت در حضور نامحرم باید آهسته بخونه مگر اینکه نامحرمی نباشه مثل موارد بالا


نویسنده : ماشین نویس کرد تاریخ ارسال : یکشنبه 27 آبان 97 ساعت ارسال : 14:15 کد دیدگاه : 2039321

سلام خدمت همکاران گرامی آینده.
دوستان با توجه به تجربه ایی که من دو سال قبل از گزینش داشتم کتابی معرفی میکنم که برای افراد اهل سنت بسیار عالی و کاربردی و کم حجم می باشد با قیمت 4 هزار تومان.

نگرشی بر احکام فقه شافعی (ویژه استخدام)
تالیف صلاح الدین مفیدی
انتشارات تافگه (آراس)


نویسنده : عزیزی تاریخ ارسال : شنبه 26 آبان 97 ساعت ارسال : 13:04 کد دیدگاه : 2037065

اهل تسنن(فقه شافعی):

ادله فقهی اهل سنت(منابع فقهی فقه شافعی):

۱-کتاب( قرآن)
۲- سنت حضرت رسول(ص)
۳- اجماع(عبارت است از اتفاق قولی یا فعلی و یا تقریری مجتهدین امت محمد( ص)بعد از وفات حضرت محمد(ص)در هر دوره و زمانی برای هر امری از امور
۴-قیاس(عبارت است از سرایت دادن حکم اصلی به فرعی بدلیل مساوی بودن آن در علت حکم *

صحاح سته:
کتب شش گانه ایی که احادیث صحیح در آنها جمع آوری شده است:
۱-صحیح بخاری یا جامع الصحیح
۲-صحیح مسلم
۳-صحیح ابی داوود(السنن)
۴-صحیح ترمذی
۵-صحیح نسائی(المجتبی)
۶-صحیح ابن ماجهه


نویسنده : عزیزی تاریخ ارسال : جمعه 25 آبان 97 ساعت ارسال : 19:27 کد دیدگاه : 2035995
اهل تسنن(فقه شافعی)

فراموشی در نماز:

ممکن است در نماز سه چیز فراموش شود:۱-فرض (رکن)۲-ابعاض(سنت موکد)۳-هیئات(سنت غیر موکد)

برای این موارد سجده سهو را با ذکر (سبحان الذی لا ینام و لا یموت و لا یسهوا) را با شرح زیر در نظر گرفته اند:

الف-اگر در نماز رکنی سهوا ترک شود سجده سهو به تنهایی فرض را جبران نمی کند و جایگزین آن نمی شود در صورتی که وقت زیادی نگذشته باشد و به رکن دیگری نرسیده باشد و به یادش آمد که واجبی را فراموش کرده باید فورا برگردد و از آنجایی که ترک کرده ادامه دهد و به خاطر سهوی که مرتکب شده در پایان نماز سجده سهو ببرد .اگر چنانچه وقت گذشته باشد و به رکنی دیگر رسیده باشد لازم نیست برگردد بلکه نماز را ادامه داده در پایان رکن را جبران و سجده سهو را انجام دهد.

ب-اگر ابعاض ترک شود و بعد به انجام واجب پرداخته شود لازم نیست دوباره ابعاض(سنت موکد)را انجام دهدبلکه برای جبران آن سجده سهو در پایان نماز انجام می گیرد.

ج-اگر در نماز هیئات (سنت غیر موکد)ترک شود لازم نیست برگردد و آن را انجام دهد و سجده سهو هم لازم نیست.

تذکر:
الف)اگر نماز گزار در تعداد رکعت های نماز شک کرد بنا را بر یقین که کمترین است می گذارد مثلا اگر در ۲ و۳ شک کرد بنا را بر ۲ می گذارد و در آخر یک رکعت دیگر می خواند و در پایان سجده سهو می گذارد.
ب)سجده سهو سنت است و باید قبل از سلام و بعد از تشهد اخیر به جا آورده شود و ۲ سجده می باشد و باید نیت سجده سهو با فاصله کم بعد از تحیات و قبل از سلام بصورت قلبی و نه لفظی انجام گیرد و اگر سجده سهو با فاصله کم بعد از سلام نماز هم انجام شود اشکالی ندارد .اگر کسی ذکر سجده سهو نداند و به جای آن همان ذکر سبحان ربی الاعلی و بحمده را بخواند اشکالی ندارد و ناشی از ضعف در احکام است.

کپی برداری از سبک و محتوا برای سایت های تابعه ایران استخدام، مجاز است!
ایران استخدام حامی همیشگی کارجویان ایران

 

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1175126
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k