• ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام بانک رفاه کارگران – سال ۹۸

استخدام بانک رفاه کارگران – سال ۹۸

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام بانک رفاه کارگران

جهت ورود به صفحه جامع استخدام بانک رفاه کارگران اینجا کلیک نمایید


خبر 28 آذر 98: اطلاعیه زمان برگزاری مصاحبه و مدارک مورد نیاز داوطلبین

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ تاریخ برگزاری مصاحبه و مدارک مورد نیاز داوطلبین اعلام شد

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر 30 مهر 98: دریافت کارت آزمون استخدام بانک رفاه کارگران در تهران (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ لینک دریافت کارت وورد به جلسه آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران فعال گردید.

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک رفاه کارگران اینجا کلیک نمایید

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

 
 

خبر 29 مهر 98: اطلاعیه کارت و زمان برگزاری آزمون استخدام بانک رفاه کارگران در تهران 

بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون جذب بانك رفاه كارگران در سال 1398 مي‌رساند كه آزمون صبح روز جمعه مورخ 3/8/98 منحصراً در شهر تهران برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون صبح از ساعت 8:30 آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني حاضر باشند.

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون

لينك مربوط به كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه شنبه 98/07/30 بر روي سايت اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي پرينت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

ب - آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون

در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت كارت شرکت در آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامي و يا هر يك از موارد مندرج در ذيل، داوطلبان مي‌توانند از ساعت 8:30 الي12:00 صبح و 14:00 الي 18:00 بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ 98/08/02 به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص در دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره به آدرس: تهران، خيابان انقلاب، ميدان فردوسي، كوچه شاهرود مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.

ب-1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ب» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نمايند.

ب-2- چنانچه عكس الصاقي به كارت ورودي داوطلب با چهره وي مغايرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عكس و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار براي اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ب» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمايند. در غير اين صورت فرد به عنوان متخلّف تلقي و برابر مقررات با وي رفتار خواهد شد.

ب-3- چنانچه عكس روي كارت داوطلب داراي اشكالاتي از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ب» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نمايند. موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد.

ج- زمان و محل برگزاري آزمون

آزمون کليه داوطلبان صبح روز جمعه مورخ 3 /8/ 98 برگزار مي‌گردد و فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 صبح همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاري آزمون بر روي پرينت كارت شركت در آزمون داوطلبان درج شده است.

د‍‍ ـ تذكرهاي‌ مهم‌

1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.

2- در ورودي ِحوزه هاي امتحاني نيم ساعت قبل از شروع فرآيند آزمون بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.

3- هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.

4- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارك امتحاني ماهيتاً از مصاديق تخلّف و تقلّب محسوب ميگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم درآزمونهاي سراسري رسيدگي و برخورد خواهد شد.

5- داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. به همراه داشتن هر گونه وسيله غير مجاز از قبيل وسايل ارتباط الكترونيكي و دستگاه هاي حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند و يا دستبند هوشمند در جلسه آزمون طبق قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري موجب محروميت از گزينش در آزمون مي شود.

 
 

خبر 3 شهریور 98: تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحیه آزمون استخدام بانک رفاه کارگران (منبع: سازمان سنجش)

پيرو اطلاعيه مورخ 98/06/24 بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام و شركت در آزمون استخدامي بانك رفاه كارگران در سال 98 مي‌رساند كه به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه در بازه زماني (98/06/24 لغايت 98/06/31) براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه متقاضيان ثبت نام بتوانند تا روز جمعه مورخ 98/07/05 نسبت به ثبت نام خود اقدام نمايند.

ضمناً شرط حداكثر سن متقاضيان از 28 سال به 30 سال (متولدين 5/ 7/ 1368 به بعد) و ملاك محاسبه تاريخ فارغ التحصيلي و تاريخ نظام وظيفه به 98/07/05 اصلاح مي گردد. لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي آزمون و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.

ضمناً آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و يا ويرايش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمايند.


 آگهی آزمون استخدام بانک رفاه کارگران - 23 شهریور 98

بانک رفاه با استعانت از خداوند متعال در نظر دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری بانک و به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در استان تهران از میان افراد واجد شرایط با مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته های مندرج در جدول شماره ۱ و از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و ارزیابی رفتاری، روانشناختی و تخصصی، گزینش و معاینات کامل پزشکی، به صورت قراردادی دعوت به همکاری نماید.

> زمان ثبت نام

ثبت نام این آزمون از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۶/۲۴ لغایت روز یکشنبه مورخ۱۳۹۸/۶/۳۱ منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد.

> شرایط عمومی

۱ -تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسالمی ایران ( تابعیت مضاعف نداشته باشد)
۲ -اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسالمی ایران؛
۳ -التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
۴ -دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا داشتن کارت معافیت دائم غیر پزشکی)کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد( حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام ( تاریخ ۱۳۹۸/۶/۳۱)
۱-۴ -تاریخ ترخیص از خدمت سربازی یا صدور کارت معافیت دائم غیر پزشکی باید قبل از تاریخ انقضای مهلت ثبت نام باشد؛
۵ -دارابون حداقل ۱۸سال سن و حداکثر ۲۸سال تمام تا پایان مهلت ثبت نام (مدت خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن استخدام افزوده خواهد شد)
۶ -به ازای هر سال سابقه مفید مورد قبول بانک یک سال به حداکثر سن تا سقف ۳ سال فقط در حوزه ساختمان افزوده میگردد. لیکن چنانچه در هر مرحله از استخدام مشخص گردد سابقه کار ارائه شده توسط متقاضی از نظر بانک مورد قبول نمیباشد؛ بانک مجاز است در صورتی که با لحاظ نمودن سابقه موصوف، سن استخدامی متقاضی مطابق با شرط سن (بند ۵ )در بازه مورد قبول قرار گرفته است؛ فرآیند استخدام متقاضی را متوقف نماید.
۷ -برخورداری از سالمت کامل جسمانی و روانی و توانایی لازم برای انجام شغل محوله به تشخیص بانک ، مطابق با دستورالعمل پزشکی بانک با تایید پزشک معتمد.
۸ -عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان.
۹ -عدم اشتهار به سوء رفتار، فساد اخالقی و نداشتن سابقه محکومیت کیفری موثر.
۱۰ -عدم محرومیت از استخدام در ادارات و سازمانهای دولتی.
۱۱ -عدم اشتغال و نداشتن تعهد انجام خدمت در سایر سازمانها ، موسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی.

> شرایط اختصاصی

۱ -حداقل معدل؛
۱-۱ -فارغ التحصیالن دوره کارشناسی ارشد رشته های غیر فنی با معدل ۱۷ و بالاتر؛
۱-۴ -فارغ التحصیالن دوره کارشناسی ارشد در رشته های فنی با معدل ۱۵و بالاتر؛
۲ -تاریخ فراغت از تحصیل متقاضیان استخدامی باید قبل از تاریخ انقضای مهلت ثبت نام باشد.(۱۳۹۸/۶/۳۱)
۳ -دانشگاههای مورد پذیرش: کلیه دانشگاهای مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری میباشد؛
۴ -مدارک تحصیلی متقاضیان، بر اساس قوانین و مقررات جاری بانک، میبایست مورد تایید مراجع ذیصلاح باشد؛
۵ -افراد متقاضی استخدام می بایست بومی استان تهران باشند.
۶ -احراز بومی بودن داوطلبین استخدام به شرح یکی از موارد ذیل صورت خواهد پذیرفت:
- دارابودن مدرک دیپلم داوطلب از استان تهران ایشان جهت اشتغال
- ارائه سند مالکیت ملک در استان تهران جهت اشتغال بنام داوطلب و یا همسر، پدر و مادر و یا پدر بزرگ و مادربزرگ داوطلب
- ارائه اجاره نامه دارای کد رهگیری در طی ۵ سال گذشته قبل از زمان آگهی استخدام در استان تهران، بنام خود، پدر و مادر
۷ -از پذیرفته شدگان نهایی تعهد محضری مبنی بر اقامت و اشتغال حداقل ۵ سال اخذ خواهد شد و انتخاب محل اشتغال نفرات منتخب با تشخیص بانک صورت خواهد پذیرفت؛

> مراحل ثبت نام

۱ -مراجعه به پایگاه اطالع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور.
۲ -تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.
۹ -ارسال عکس: داوطلب میبایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
۳-۱ -عکس ۴×۳که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
۳-۲ -عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.
۳-۳ -اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰*۳۰۰پیکسل و حداقل ۳۰۰*۲۰۰ پیکسل باشد.
۳-۴ -تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لک باشد.
۳-۵ -حجم فایل ذخیر شده عکس نباید از ۷۰کیلو بایت بیشتر باشد.
۳-۶ -حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
۳-۷ -حتی االمکان عکس ها سیاه و سفید و یا در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.
تذکر مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهای قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام میشود رخ داده است. تاکید میگردد که عالوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی:
داوطلبان الزم است به وسیله کارتهای عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال میباشد. با مراجعه به پایگاه اطاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال نسبت به دریافت سریال ثبت نامی و سپس با مراجعه به بخش مربوط نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

> زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۷/۳۰ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه۱۳۹۸/۸/۳ منحصرا در شهر تهران برگزار میگردد.
همراه داشتن کارت ورود به جلسه،شناسنامه و کارت ملی در روز برگزاری آزمون ضروری خواهد بود.
مدارکی که داوطلبین هنگام مصاحبه باید همراه داشته باشند:
۱ -اصل و تصویر خوانا از کلیه صفحات شناسنامه عکس دار
۲ -اصل و تصویر از دو طرف کارت ملی
۳ -اصل و تصویر مدرک تحصیلی با ذکر معدل کل
تبصره: به مدارک تحصیلی فاقد معدل کل و رشته تحصیلی و به گواهی های صادره از سوی دانشگاههای مربوطه مبنی بر گذراندن تعداد واحدهای درسی یا ریز نمرات و همچنین برگ تسویه حساب تحصیلی، به عنوان مدارک فارغ التحصیلی ترتیب اثر داده نخواهد شد؛
۴ -اصل و تصویر از دو طرف کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی
۵ -پیشینه شغلی شامل سوابق تحصیلی، مهارتها و سوابق کار
۰ -سه قطعه عکس جدید ۴×۳
۷ -اصل و تصویر مدارک احراز بومی بودن متقاضی در استان مورد نظر
تذکرات مهم:
۱ -لازم به توضیح است، استخدام نیروی انسانی مورد نیاز بانک، براساس موفقیت متقاضیان در تمامی مراحل )مشتمل بر آزمون، مصاحبه تخصصی و رفتاری، گزینش، انجام معاینات پزشکی و ...( انجام خواهد شد و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق حد نصاب یا رتبه الزم را کسب ننمایند موضوع ادامه مراحل استخدام آنان منتفی خواهد گردید؛
۲ -بانک پس از برگزاری آزمون کتبی، ارزیابی رفتاری، روانشناختی و مصاحبه تخصصی، نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان به ترتیب از بالاترین امتیاز کسب شده به میزان مورد نظر خود اقدام خواهد نمود، قبول شدگان نهایی پس از موفقیت در سایر مراحل جذب از قبیل گزینش، معاینات پزشکی و طی دورههای آموزشی به تعداد مورد نیاز انتخاب خواهند شد؛
۳ -شایان ذکر است، موفقیت پذیرفته شدگان به تنهایی و در هر یک از موارد آزمون، مصاحبه روانشناختی، مصاحبه تخصصی و ..... به منزله پذیرفته شدن فرد متقاضی نبوده، و مسئولیتی برای این بانک ایجاد نخواهد کرد و پذیرش فرد متقاضی صرفاً در صورت طی فرآیند کل استخدام در این بانک خواهد بود. همچنین بانک در قبال ادامه فرآیند استخدام افرادی که علیرغم عدم وجود شرایط احراز متقاضیان در آزمون مزبور شرکت نمایند، هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت ؛
۴ -در صورت احراز مغایرت مدارک و یا عدم تطابق شرایط فرد متقاضی با شرایط تعیین شده، بلافاصله / در هر مرحله از مراحل جذب، ادامه فرآیند جذب متقاضی متوقف و ادامه همکاری با وی منتفی خواهد شد.
۵ -چنانچه در هر یک از مراحل استخدامی و یا پس از استخدام و اشتغال به کار مشخص گردد متقاضی دارای مدرک تحصیلی بالاتر/ پایین تر از فوق لیسانس درآزمون شرکت نموده از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت به عمل خواهد آمد.
۶ -هزینه شرکت در آزمون به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
۷ -ثبت نام داوطلبان صرفاً از طریق سایت مذکور بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی باشد.

> مواد آزمون عمومی

- فنّاوری اطلاعات (مهارت های Word، Excel، PowerPoint و Internet)

- زبان انگليسي – عمومي

- استعداد شغلي

مواد آزمون تخصصی

براي هر يك از رشته ها در جدول شماره (1) مشخص گرديده است.

تعداد سوالات آزمون به تفکیک رشته های مورد نیاز در حوزه تخصصی تعیین می گردد. بدیهی است بانک رفاه در انتخاب هر یک از متقاضیان استخدامی بنا بر تشخیص خود و متناسب با نیازهای سازمانی بانک مختار است و گذراندن مراحل استخدام، هیچگونه حقی برای متقاضیان از جهت استخدام آنان ایجاد نخواهد نمود.

جهت مشاهده رشته های شغلی آزمون استخدامی بانک رفاه (جدول شماره 1) اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده متن آگهی در سایت سازمان سنجش کشور اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1562197
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد